نیکولو زانیولو، ستاره رم، می‌گوید به رویای کودکی‌اش که قهرمانی با این تیم بود رسیده است.

زانیولو: خودمان هم نمی‌دانستیم چقدر قوی هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در فینال لیگ کنفرانس اروپا به مصاف فاینورد رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

نیکولو زانیولو تک گل شاگردان ژوزه مورینیو را در نیمه اول به ثمر رساند و با این که فاینورد موقعیت‌های بسیاری در نیمه دوم داشت اما شاگردان ژوزه مورینیو اجازه باز کردن دروازه را به تیم حریف ندادند تا عنوان قهرمانی اولین دوره رقابت‌های لیگ کنفرانس را به دست آورند.

این بازیکن ایتالیایی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من بسیار خوشحال هستم. این از بچگی رویای من بود که چنین جامی را به دست آورم. هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند هواداران ما را توصیف کند. آنها فوق العاده هستند و همه این افتخارات به آنها تعلق دارد.»

زانیولو با اشاره به روند خوب تیم رم در این رقابت‌ها اضافه کرد:« ما تیمی قدرتمند داریم و شاید حتی خودمان هم نمی‌دانستیم چقدر قوی هستیم. من این گل را به مادرم، پدرم، مادربزرگ و پدربزرگم، خواهرم و تمام کسانی که در طول این مدت سخت در کنار من ایستادند تقدیم می‌کنم.»

رم فصل آینده در لیگ اروپا به میدان خواهد رفت، هرچند آنها با قرار گرفتن در رتبه ششم لیگ ایتالیا این سهمیه را از همان طریق هم کسب کرده بودند. 

این اولین قهرمانی رم در رقابت‌های اروپایی است و اولین جامی است که یک باشگاه ایتالیایی پس از اینتر تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2010، در سطح قاره به دست می‌آورد.