ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، همچنان به درخشش و رکوردشکنی در ترکیب این تیم ادامه می‌دهد.

آمار خیره‌کننده هالند؛ چه کسی او را متوقف می‌کند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و موفق شد با نتیجه 0-6 از سد این تیم عبور کند. 

نکته جالب در این بازی درخشش دوباره هالند در ترکیب سیتیزن‌ها بود. او در بازی شب گذشته توانست دومین هت تریکش با پیراهن سیتی را در فاصله تنها پنج روز به ثبت برساند. 

این بازیکن 22 ساله حالا به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل شده که موفق شده است 9 گل در پنج بازی ابتدایی‌اش در این رقابت‌ها به ثمر برسانند. او همچنین اولین بازیکنی است که 9 گل در ماه آگوست به نام خودش ثبت کرده است. 

استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«" او فوق العاده است. هالند استعداد بسیاری دارد.»

دیون دابلین، مهاجم سابق منچستریونایتد، در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی اظهار داشت:« منچسترسیتی در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را دارد. اگر او در لیگ برتر بماند، تمامی رکوردها شکسته خواهد شد.»

این ستاره نروژی حالا به هفتمین بازیکنی تبدیل شده است که موفق می‌شود در دو بازی متوالی لیگ برتر هت‌تریک کند. هری کین تنها بازیکنی است که بیش از یک بار موفق به انجام این کار شده است. نکته جالب اینجاست که هالند در حال حاضر گل‌های بیشتری از کین در ماه آگوست به ثمر رسانده است و شاید بتواند رکوردهای دیگر این بازیکن را نیز هدف قرار دهد. 

پیش از این رحیم استرلینگ و کارلوس تبس نیز موفق به ثبت دو هت‌تریک برای سیتی شده بودند و هدف بعدی این بازیکن شکستن رکورد سرخیو آگوئرو با چهار هت‌تریک در پیراهن سیتی است. 

پپ گواردیولا باور دارد که هالند قدرت تبدیل شدن به اسطوره اصلی باشگاه سیتی و گرفتن جای این مهاجم آرژانتینی را دارد و به نظر نمی‌رسد که این انتظار زیادی از این بازیکن جوان باشد. 

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز شب گذشته به این اتفاق که هالند موفق شده است در عرض 60 دقیقه شش گل در لیگ برتر به ثمر برساند واکنش نشان دادند. 

یکی از آنها در صفحه توییترش نوشت:« آیا لطفا کسی می‌تواند سطح سختی بازی را برای هالند افزایش دهد؟ این رقابت‌ها برای او بسیار آسان است.»

کاربر دیگری اظهار داشت:« پس سیتی با فروش استرلینگ و ژسوس و جذب هالند و آلوارز تیمش را تقویت کرد و 30 میلیون پوند هم سود کرد!»

یکی از هواداران سیتی نیز نوشت:« همین حالا کفش طلا را به هالند بدهید. استعداد او باورنکردنی است.»

گری لینه‌کر هم که از عملکرد خوب این بازیکن به وجود آمده بود در توییترش نوشت:« به ترتیبی که هالند در حال گلزنی است، رکورد آلن شیرر را پیش از هری کین خواهد شکست.»

باید دید که آیا درخشش این بازیکن در دیدارهای بعدی هم ادامه دارد و این روند باورنکردنی و حیرت‌انگیز قرار است بالاخره توسط چه کسی و کجا متوقف شود.