هواداران چلسی از عملکرد این تیم و همچنین توماس توخل، مربی آلمانی، در فصل جدید به هیچ وجه راضی نیستند.

خشم هواداران چلسی از توخل: بهانه‌هایت مسخره است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این دومین شکست تیم توخل از ابتدای فصل 23-2022 در لیگ برتر انگلیس و آنها پیش از این نیز در هفته سوم در خانه لیدز یونایتد سه گل از این تیم دریافت کرده بودند. 

این مربی آلمانی قبل از این بازی به مصدومیت بازیکنان تیمش اشاره کرده بود و پس از این شکست نیز با تکرار این مطلب، توانایی بازیکنانش برای رقابت در لیگ برتر را زیر سوال برد، اتفاقی که از نظر هواداران این تیم چندان منطقی به نظر نمی‌رسید. 

یکی از آنها با اشاره به اظهارات او پس از پایان بازی در صفحه توییترش نوشت:« توخل باید دست از ناله کردن بردارد و فکری به حال این فاجعه کند. به نظر می‌رسد که او به سرعت در حال از دست دادن این رختکن و فاصله گرفتن با بازیکنان است.»

کاربر دیگری که از شرایط این تیم و سبک بازی توخل راضی نیست اظهار داشت:« چلسی در حال بازگشت رو به عقب است. هیچ انسجامی در تیم دیده نمی‌شود. هیچ الگوی خاصی وجود ندارد. هیچ استراتژی‌ای برای پنجره نقل و انتقالات نبود. هنوز بازیکن شماره 9 نداریم و مشخص است که توخل به دردسر افتاده است!!»

یکی  دیگر از هواداران این تیم نیز نوشت:« یک نمایش فاجعه‌بار و رقت انگیز دیگر. توخل باز هم بهانه‌ای مضحکی می‌آورد، این اتفاق فقط مربوط به این فصل نیست و از ابتدای سال جدید بارها رخ داده است.»

به نظر می‌رسد که هواداران چلسی به شدت از عملکرد تیم توخل ناراضی هستند و این فشار را روی این مربی آلمانی بیش از پیش افزایش خواهد داد.