آیا با اتوبار تهران برخورد می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آن طور که برخی از مخاطبان به سایت مثلث گزارش کرده اند، یک شرکت حمل و نقل به نام اتوبار تهران به صورت غیرقانونی ارقام عجیب و غریبی از مشتریان طلب می کند که بسیار فراتر از تعرفه قانونی اتحادیه است.

آن طور که یکی از مخاطبان به مثلث گزارش کرده است، این اتوبار برای نقل و انتقال ۷ ساعته با دو ماشین و ۴ کارگر مبلغی حدود ۵۲ میلیون تومان طلب کرده است که تقریبا ۵ برابر نرخ مصوب اتحادیه است. این فرد که به تازگی با این اتوبار نقل و انتقال اثاثیه منزل انجام داده گفت که پس از شنیدن این رقم غیرمتعارف به دفتر شرکت تماس گرفتم که فردی به نام «ن» به تماس پاسخ داد و تفاهم های انجام شده روز گذشته درباره قیمت را انکار کرد و گفت که خودتان با کارگران و رانندگان تفاهم کنید و عدد درخواستی آنها را بپردازید. انگار که تقسیم کار بین آنها برای دریافت رقم متعارف وجود داشت. این شهروند در ادامه به مثلث گفت که با اتحادیه هم تماس گرفتم که آنها گفتند که شکایت های بسیاری از اتوبار تهران دریافت کردیم و تحویل مراجع انتظامی و قضایی هم داده شده است. 

با توجه به شرایط این اتوبار انتظار می رود که به سرعت با عوامل این اتوبار برخورد شود تا نتوانند از مردم عدد غیرمتعارف بگیرند و در این شرایط اقتصادی مردم را گرفتار کنند. 

گفتنی است که اطلاعات این اتوبار و مسئولانش در دفتر مثلث آنلاین برای پی گیری مراجع مربوطه موجود است.