فروشگاه ای کی مزدا با سابقه ای درخشان و چندین ساله در تامین قطعات یدکی مزدا سواری اصلی و متفرقه ، نو و استوک و حتی لوازم یدکی نایاب مزدا سواری با قیمت کف بازار با کیفیت عالی و با ضمانت 7روزه

لوازم یدکی مزدا سواری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیا تا بحال به این فکر کردید که قطعاتی مثل واترپمپ یا دینام لنت ترمز صافی بنزین چه شکلی هستند؟

 

قطعات یا لوازم یدکی خودرو که شاید هر از گاهی به مشکل برخورده و نیاز به تعویضشان باشد چه کاری انجام می‌دهند و چه ظاهری دارند؟ هر قطعه در یک خودرو دارای یک شماره فنی یا پارت نامبر ( PA – Part Number ) منحصر به فرد میباشد که این روزها سفارش آن قطعه را بسیار آسان کرده . امروزه کافیست شماره فنی قطعه مورد نظر خود را بدانید تا براحتی بتوانید آنرا از فروشنده لوازم یدکی تهیه کنید .

اما به هرحال هر قطعه دارای یک نام و مشخصات خاص خود نیز هست که علاقه مندان و فعالان در حوزه فروش لوازم یدکی مزدا سواری و تعمیرات خودرو باید با آنها آشنایی داشته باشند .

ما با قرار دادن اطلاعات و توضیحاتی در مورد قطعات یدکی مزدا ، کارایی ، دلیل خرابی آنها و همچنین چگونگی تعمیر آن شما را با قطعات یدکی و نحوه برخورد با خرابی و شرایط اشنا کرده ایم که بتوانید با اعتماد و با آگاهی بالا کار درست را انجام بدهید

و در کارهای کم هزینه و ساده که شما قادر به انجام آن هستید صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از سواستفاده ها همراه خوبی برای شما باشیم.

 فروشگاه ای کی مزدا با سابقه ای درخشان و چندین ساله در تامین قطعات یدکی مزدا سواری اصلی و متفرقه ، نو و استوک و حتی لوازم یدکی نایاب مزدا سواری با قیمت کف بازار با کیفیت عالی و با ضمانت 7روزه

شمع مزدا سواری

دسته موتور مزدا

تسمه تایم مزدا 323

لنت ترمز مزدا

ترانس مزدا نیو

میل موجگیر مزدا

صافی بنزین مزدا 3

دیسک و صفحه مزدا سواری و تمامی لوازم یدکی مزدا سواری اصلی و متفرقه نو و استوک کمیاب ارسال به تمامی شهرها و شهرستان های ایران از طریق پست تیپاکس، باربری ، حمل و نقل هوایی و زمینی در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان می باشد.

همچنین تامین لوازم یدکی مزدا سواری برای تعمیرگاه های معتبر در تلاش است که رضایت شما عزیزان را جلب نموده و کمک کوچکی در صرفه جویی هزینه های شما در این شرایط اقتصادی باشد.

با راهنمایی و همراهی متخصصین حرفه ای تا اخرین مرحله خرید در کنارتان هستیم ، این مجموعه در تلاش است با جلب رضایت شما و خریدی عالی متناسب با خودروی شما و شرایط مالی شما خریدی رضایت بخش را رقم بزند

2

مدل های ماشین که ما لوازم یدکی آن را تامین میکنیم :

لوازم یدکی مزدا 3

لوازم یدکی مزدا 3نیو

لوازم یدکی مزدا 323

لوازم یدکی مزدا 2

لوازم یدکی مزدا 929

همچنین شما می توانید قطعات یدکی مورد نظر که موجود نیست و یا نایاب است را با اطلاع دادن به ما ، در کمک به تامین این قطعات یدکی مزدا ما را یاری بنمایید و با ارسال نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود در قسمت دیدگاه ها برای ارائه بهتر خدمات مطلوب و مورد نیاز و کارایی بهتر سایت ارائه فرمایید.

ما به یاری شما عزیزان نیازمندیم.

در خدمت شما می باشد فروشگاه ای کی مزدا  .

شماره تماس

02133943897

09120606672

آدرس فروشگاه

تهران خیابان ملت کوچه کاوه پاساژ کیان پلاک 114