در حالی که اسرائیل با انتشار تصاویری ادعا کرده که توانسته وارد تونل‌های زیرزمینی حماس شود، اکنون مشخص شده که این تونل‌ها مربوط به یک جاذبه گردشگری در جزیره «Skipsholmen» سوئد بوده وشامل تونل‌های نظامی است که قدمت آن به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد!

رسوایی جدید صهیونیست‌ها و شکست پروژه پیروزی‌نمایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در طول چهل‌ودو روزی که از عملیات طوفان‌الاقصی سپری شده رژیم صهیونیستی همواره با انتشار خبرهای مختلف تلاش کرده که خود را در ضربه زدن به اصلی‌ترین قدرت دفاعی گروه حماس یعنی تونل‌های زیرزمینی موفق نشان داد.

اسرائیل در طول هفته‌های گذشته با حملات وحشیانه به نوار غزه بیش از ۱۱ هزار و پانصد انسان بی‌گناه که اغلب آنان زن و کودک بودند را به شهادت رسانده اما هنوز در مقابله جدی با قدرت نظامی حماس موفقیت قابل توجهی کسب ننموده است.

این رژیم به دلیل ضعف شدید در ضربه زدن به قدرت نظامی حماس و تلفات قابل توجهی که در طول چهل و چند روز گذشته متقبل شده، اکنون به دروغ‌پردازی و ارائه تصاویر جعلی از تونل‌هایی که اساسا در غزه نیست روی آورده تا برای نیروهای نظامی مستاصل خود، توهم پیروزی ایجاد کند. 

اسرائیل اخیرا با انتشار ویدیویی ادعا کرده که وارد تونل‌های زیرزمینی حماس شده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که تصاویر این فیلم مربوط به تونل‌ها جزیره «Skipsholmen» سوئد است. قدمت این تونل‌های نظامی به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد و در حال حاضر در ردیف جاذبه‌های گردشگری این جزیره است!

انتشار اخبار دروغ و تصاویر جعلی از سوی اسرائیل طی چهل و چند روز گذشته بارها با هدف اثبات ادعاهای کذب خود و پیروزی نمایی انجام شده است. از روزهای ابتدایی حمله این رژیم به نوار غزه که اخبار جعلی مربوط به تجاوز نیروهای مقاومت به اسرای اسرائیلی منتشر شد تا دروغ‌هایی درباره اسلحه‌های یافت شده در بیمارستان الشفاء از جمله اقداماتی است که از سوی رژیم صهیونیستی دنبال شده است.

 ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف سلاح و مهمات در بیمارستان شفاء که با انتشار تصاویری از چند قبضه سلاح مطرح شد، موج گسترده تمسخر و طنز در  رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را بدنبال داشت و بسیاری سئوال کردند که برای همین چند قبضه سلاح ابتدایی این بیمارستان را در معرض  بمباران شدید و حملات وحشیانه قرار دادید و باعث کشته شدن ده‌ها کودک، بیمار و مجروح شدید؟ 

ارتش رژیم صهیونیستی سرانجام ویدئوی ادعای کذب یافتن اسلحه در بیمارستان شفاء در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) را پس از به راه افتادن موج اعتراض و تمسخر گسترده و طرح سوالاتی درباره ادعاهای قبلی ارتش صهیونیستی مبنی بر وجود ستاد فرماندهی حماس در زیر بیمارستان و حضور اسرای اسرائیلی، حذف کرد.

منبع: نورنیوز