فعال سیاسی گفت: آقای روحانی نمی‌تواند پرچمدار هیچ گفتمانی در انتخابات شود چون حرفی برای گفتن ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در فضایی که اصلاح طلبان هنوز فعالیت انتخاباتی از خود نشان ندادند، حسن روحانی و کارگزاران دولتش فرصت را مناسب حضور دیده و تلاش می کنند، خود را یک قطب انتخابات تعریف کنند. این درحالی است که بسیاری از نیروهای سیاسی و کارشناسان حتی در جریان اصلاحات آنها را آن‌قدرها هم جدی نگرفته و به دلایل مختلف از جمله عملکرد هشت ساله دولت‌های یازدهم و دوازدهم، قابل اعتنا نمی‌دانند. این گروه باور دارند که روحانی و همفکرانش در جریان سیاسی موسوم به اعتدال نه توانایی و قابلیت قابل توجهی در مدیریت کشور دارند و نه محبوبیت و سرمایه اجتماعی که سبب شود از نامشان از صندوق‌های رای بیرون بیاید. 

حبیب الله بور بور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با «فردا» درباره تأثیرگذاری جریان اعتدال با محوریت حسن روحانی بر معادلات انتخابات اسفند گفت: او یک مهره سوخته است. اگر بنا به اجرای عدالت اسلامی باشد، مسائلی درباره دولت قبل مطرح می شود که امروز آقای روحانی باید پاسخگوی این مسائل باشد.

وی با بیان اینکه اگر کسی آزاد باشد، طلبکار می شود، افزود: آقای روحانی نمی‌تواند پرچمدار هیچ گفتمانی در انتخابات شود چون حرفی برای گفتن ندارد. دولت قبل آنقدر خرابکاری کرده است که دولت سیزدهم تا پایان مسئولیتش باید آن خرابکاری ها را جبران کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به استقراض شدید دولت روحانی از بانک ها تأکید کرد: دولت آقای رئیسی باید قسط آن استقراض ها را بدهد و تورم نیز امروز ریشه در رویکرد اقتصادی دولت روحانی دارد بنابراین اگر همه جریانات سیاسی هم به صحنه بیایند و حرفی برای گفتن داشته باشند، قطعا حرف جریان آقای روحانی خریداری ندارد، از این بابت می گویم آقای روحانی یک مهره سوخته است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بهتر است جریان آقای روحانی کناری بنشیند و وارد رقابت نشود چون جز آنکه با آبروی خودشان بازی کنند، نتیجه دیگری نمی گیرند.

منبع: فردا