در برابر این پیام، باید چند موشک بالستیک به وسط تل‌آویو و قدس غربی اصابت کند، اگر چند موشک سنگین فرودگاه بن گوریون را هدف قرار دهد و صدها اشغالگر چند ملیتی به هلاکت برسند، جنگ همین فردا به پایان خواهد رسید. باید پیامی محکم به آمریکا و رژیم کودک‌کش فرستاد که بازی ممکن است مغلوبه شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه نبرد در فلسطین میان اشغالگران تروریست صهیونیست و رزمندگان ارتش فلسطین وارد سومین ماه خود شد؛ امروز شصت و یکمین روز نبرد نابرابر اما قهرمانانه میان محور خیر و محور شر است. فلسطینی‌ها برای به دست آوردن آزادی و استقلال خود، برای راندن دشمن از سرزمین مادری خود جانفشانی بسیاری کرده و هزینه هنگفتی داده‌اند. از طرف دیگر دشمن خودخواه و مغرور که فکر می‌کرد پیروزی آسانی در پیش دارد پس از وحشی‌گری بسیار که منجر به ویرانی ده‌ها هزار ساختمان، قتل عام بیش از ۲۰ هزار شهروند بی‌گناه فلسطینی،‌ زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آواره شدن یک و نیم میلیون نفر از آنها در منطقه محدود و کوچک غزه شد حتی نمی‌تواند سراب پیروزی را هم مشاهده کند.

ناامیدی و شکست با وجود حمایت گسترده آمریکا به کار بردن نهایت خشونت بی‌رحمی دامن صهیونیست‌ها را گرفته است کافیست نگاهی به رسانه‌های آنها و فضای مجازی این رژیم داشته باشید تا بدانید که چگونه این ناامیدی و شکست باعث شده آنها وحشی‌تر و وحشی‌تر شوند و بیش از ۹۰ درصد از اشغالگران شهرک نشین آثار تداوم جنگ و نابودی غزه با ساکنانش گردند. این مسئله نشان می‌دهد که صدر تا ذیل اشغالگران قاتل خونریز هستند و آن ۱۰ درصد نیز بدون شک می‌توانند کسانی باشند که در خود این رژیم نیز تحت فشار بوده و به آنها به عنوان شهروند درجه ۲ نگاه می‌کنند.

آمریکا دو ماه به صهیونیست‌های اشغالگر چند ملیتی فرصت کشتار،‌ویرانگری و نابودی داد تا هرچه دوست دارند ویران کنند و بکشند و به هیچ کس هم حساب پس ندهند... دو ماه به همین منوال گذشت و پس از این دو ماه در حالی که هیچ افقی برای پیروزی صهیونیست‌ها وجود ندارد و آنها در شمال غزه به هیچ یک از اهداف تعریف شده خود نرسیدند، حالا آمده‌اند تا در مرکز و جنوب غزه نیز ویرانگری و کشتار را از حد بگذرانند. آمریکا و رژیم صهیونیستی یک هدف دارند، با هم شریک و هماهنگ هستند و هدف نیز ویران کردن غزه به شکلی است که هیچ کس نتواند آنجا زندگی کند و به همان هدف تعریف شده خود که تخلیه غزه و آواره کردن ساکنان آن است، برسند. 

برای نابودی و کشتار بیشتر، یک کشتی در از بمب‌های سقوط آزاد و ده‌ها هزار گلوله توپ از آمریکا به زودی به سواحل فلسطین می‌رسد. در یک جنایت بی‌نظیر که فقط از مدعیان دمکراسی و حقوق بشر بر می‌آید، در برابر چشم میلیاردها انسان شاهد زشت‌ترین و زننده‌ترین رفتارهایی هستیم که بشر تا به امروز از خودش بروز داده است. با این حال در میان کشورهای بی‌عرضه، وابسته و دیکتاتور عربی و اسلامی مانند مصر و ترکیه، یا کشورهای عرب حوزه خلیج فارس که پس از جنایت‌های بسیار صهیونیست‌ها همچنان در حال تجارت با این رژیم بوده یا آغوش خود را برای این اشغالگران حرامی باز کرده‌اند، چرا نباید غرب به سیاست کشتار و ویرانی ادامه دهد؟! 

حالا آمریکایی‌ها در حال انتشار این خبر هستند که آمریکا تا اوایل سال آینده میلادی به صهیونیست‌ها مجوز آدمکشی و ویرانی در غزه را داده است. رسانه‌های عربی هم با آب و تاب آن را منتشر می‌کنند بدون آنکه یک خط اعتراض کنند. این بیش از یک خبر و به نوعی پیامی است که طرف آمریکایی دارد به منطقه به ویژه محور مقاومت می‌دهد که پس از شمال غزه، جنوب و مرکز آن را هم به گونه‌ای ویران می‌کنیم که به درد سکونت نخورد، چه برسد به زندگی. در برابر این پیام، باید چند موشک بالستیک به وسط تل‌آویو و قدس غربی اصابت کند، اگر چند موشک سنگین فرودگاه بن گوریون را هدف قرار دهد و صدها اشغالگر چند ملیتی به هلاکت برسند، جنگ همین فردا به پایان خواهد رسید. باید پیامی محکم به آمریکا و رژیم کودک‌کش فرستاد که بازی ممکن است مغلوبه شود...