معترضان اسرائیلی روز گذشته در پنجاه و نهمین روز جنگ غزه، با برگزاری تظاهراتی جدید، بار دیگر خواستار برکناری او شدند و بر از سرگیری مذاکره برای آزادی اسرای صهیونیست، تأکید کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت که نمایندگان خانواده های اسیران اسرائیلی در غزه با ارسال نامه ای به شورای جنگ رژیم اشغالگر خواستار رسیدن به توافق فوری برای آزادی آنها شدند.
این در حالی است که منابع خبری گزارش دادند در نشست برگزار شده روز گذشته میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده اُسرا در غزه، هرج و مرج روی داده و خانواده اُسرا این نشست را ترک کرده‌اند.

منابع خبری از هرج و مرج در جلسه برگزار شده میان خانواده اُسرا در غزه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی خبر داد که نتانیاهو در این نشست به خانواده اُسرا اطلاع داده که وی نمی‌تواند همه آنها را بازگرداند.

این شبکه خبری صهیونیستی گزارش داد پس از ابراز ناتوانی نتانیاهو از بازگرداندن اُسرا، در این جلسه هرج و مرج روی داده و خانواده اُسرا از این نشست خارج شدند.
همزمان با این اتفاقات، تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم نیز ادامه دارد. معترضان اسرائیلی روز گذشته در پنجاه و نهمین روز جنگ غزه، با برگزاری تظاهراتی جدید، بار دیگر خواستار برکناری او شدند و بر از سرگیری مذاکره برای آزادی اسرای صهیونیست، تأکید کردند.

رژیم صهیونیستی در عین حال که بر آزاد کردن اسرای خود نزد حماس تأکید می کند از سویی دیگر بر گسترده کردن دامنه جنگ با حماس نیز اصرار دارد. این رژیم از دو روز پیش بدون کسب دستاوردی قابل ذکر در شمال نوار غزه، به سمت جنوب رفته و در حال توسعه درگیری زمینی در جنوب نوار غزه است.

تامیر پاردو رئیس پیشین موساد در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که «حماس با آتش‌بس موقت، کارت قدرتمندی به دست آورد» و تل‌آویو برای آزادی اسرایش از غزه، باید تاوان سنگینی بپردازد.