رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند 7 نفره سارقان به عنف خبر داد و گفت: متهمان به 50 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند.

جزئیات به دام انداختن اشرار تهران ره دست پلیس | دستگیری 7 یار خشن به جرم 50 زورگیری در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سریالی از شهروندان در سطح شهر تهران و وصول شکایت مالباختگان، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ تعدادی از سارقان با تشکیل تیم‌های 2 نفره و 3 نفره شبانه با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت هوندا و کلیک با ایجاد رعب و وحشت و بکارگیری سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات از شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع و برای جلوگیری از ادامه سرقت‌ها تحقیقات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی خود را آغاز کردند و در ادامه متوجه شدند یک باند متشکل از 7 جوان 25 تا 30 ساله در سطح شهر تهران اقدام به سرقت می‌کنند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی طی مراقبت‌های شبانه‌روزی و بکارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و آنها را با تشکیل 7 تیم عملیاتی در مناطق جنوب شهر تهران دستگیر و از محل اختفاء آنان 2 دستگاه موتورسیکلت، 10 دستگاه گوشی تلفن همراه، 5 قبضه سلاح سرد(چاقو و قمه) و یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در ادامه بیان داشت: متهمان در تحقیقات، پس از مواجهه با مستندات و دلایل موجود، به ارتکاب حدود 50 فقره سرقت بعنف و قاپزنی در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

منبع: اعتماد