امیرحسین آرمان نوشت : با ترس‌هات روبرو شو …

عکس امیرحسین آرمان در سریال مانکن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیرحسین آرمان بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 14 آبان ماه 1361 در تهران می باشد و هم اکنون 34 سال سن دارد. امیرحسین آرمان علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت دارد و تا به حال چندین قطعه از وی منتشر شده است. مادر امیرحسین آرمان نیز مشاور خانواده می باشد.

تحصیلات

امیرحسین آرمان تا به امروز 4 رشته تحصیلی را انتخاب کرده و در تمام این مدت «بازیگری در بک‌گراندش وجود داشته.» از سال 79 -78ت مرین‌های تئاترش را جایی بغل گوش تهران، کرج آغاز کرده و از همان زمان هم درسش را ادامه داده است. درسی که اینطور پیش رفته: «رشته اصلی‌ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌خواستم هنر بخوانم. یک اشتباه کوچک کردم، به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب 1 را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم. بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم و رفتم سربازی. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم. بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم.»

ورود به دنیای بازیگری

سال۱۳۸۱ بود که با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال ۸۳ بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه  سینما  شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم. امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می‌گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می‌دهد سال ۸۵ «هدف اصلی » سال ۸۶ «صدسال به این سالها» سال ۸۷«امشب شب مهتابه» سال ۱۳۸۸ «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال ۱۳۸۹ در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال ۹۰ نیز در فیلم « دوباره باهم » نقش‌آفرینی کرده است.

وی در سال 94 ابتدا با حضور در سریال کیمیا در نقش شهریار توانست به خوبی شناخته شود و بعد از آن نیز با حضور در سریال پریا در نقش کیوان توانست این موفقیت را تکرار کند.

ازدواج و همسرش

امیرحسین آرمان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

عشق در زندگی شخصی ام

به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم است. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است؛ بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهایی که در زندگی شان باید انجام بدهند، مانند درس خواندن، دانشگاه رفتن، سر کار رفتن، سربازی رفتن و … می بینند و برایش سن و سال تعیین می کنند و مثلا می گویند الان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نیست.

عشق باید برایت اتفاق بیفتد

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. به نظرم در بحث ازدواج اینکه فکر کنید «ممکن است دیر شود» هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برای تان اتفاق بیفتد.