​مهران غفوریان عکسی از خودش در حیاط خانه لاکچری اش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

بیماری مهران غفوریان عود کرد | افسردگی مهران غفوریان صحت دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهران غفوریان در فیلم نیسان آبی بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است .مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 است. مهران غفوریان مدتی پیش سر صحنه سریال«نیسان آبی»، دچار سکته قلبی شد . مهران غفوریان اخیرا استوری تبریک تولدی برای همکار و دوست قدیمی خود منتشر کرده است. مهران غفوریان در استوری اخیر خود کلیپ کوتاهی از محوطه محل زندگی خود به هشتگ شهرک اکباتان منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون عکس دخترش هانا را منتشر کرد و نوشت: عشق من. او هنوز نگفته که آیا به ایران بر می گردد یا خیر.او که برای تصویربرداری سریال نیسان به ترکیه رفته است، با وجود اتمام فیلمبرداری هنوز به ایران برنگشته است.بخشی از کاربران معتقدند که او دیگر به ایران برنمی گردد. اما غفوریان گفته که به زودی به ایران بازخواهد گشت.

ماجرای سکته قلبی مهران غفوریان در نیسان آبی

هفته های گذشته مهران غفوریان در حین فیلمبرداری سریال نیسان آبی دچار حمله قلبی شد و مورد جراحی عمل قلب باز قرار گرفت. اما پس از طی شد ندرمان به سریال نیسان آبی بازگشت و ساخت سریال از سر گرفته شد.

تولید این سریال به دلیل بیماری مهران غفوریان متوقف شده بود که با بهبودی این بازیگر، بخش‌های باقی مانده این مجموعه با حضور غفوریان ضبط شد.