نازنین بیاتی در فیلم "عروسی مردم" نقش آفرینی کرده است.

​نازنین بیاتی با بازیگر معروف ازدواج کرد | رونمایی نازنین بیاتی از همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 نازنین بیاتی جزو آن دسته از بازیگرانی است که سریعا در میان بینندگان معروف شد. استعداد فوق العاده نازنین بیاتی در بازیگری موجب شد تا در کمترین زمان به بازیگر معروف و محبوبی تبدیل شود. نازنین بیاتی زندگی آرامی دارد و تا کنون هیچ حاشیه ای از زندگی او به گوش نرسیده است. نازنین بیاتی در ژانر های مختلفی بازی کرده و توانسته از عهده ی کار بر بیاید. نازنین بیاتی جوایز زیادی از جشنواره های مختلف دریافت کرده است. 

.مجید توکلی (کارگردان «عروسی مردم») با انتشار تصویر تازه‌ای از این فیلم نوشت:«بالاخره چراغ امیدی برای اکران «عروسی مردم» روشن شد و پایان تابستان فیلم را اکران می‌کنیم.

پخش فیلم بر عهده «فیلمیران» است و امیدوارم در این مدت باقی‌مانده مراحل آماده‌سازی فیلم زودتر طی شود. «عروسی مردم» در ادامه فضای سرخوش و سرحال «متولد۶۵» قصه‌ی دختر و پسری است که این‌بار تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند.پس قرار ما بعد از ماه محرم»

.«عروسی مردم»، در ادامه فیلم سینمایی «متولد ۶۵» فضایی عاشقانه و سرخوش دارد و به قلم جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته شده است. نازنین بیاتی، شکیب شجره، احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد حیدری، سارا محمدی بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی مدیر پروژه هستند.

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است . 

نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته استبنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اماعلاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد