چه هتل‌هایی در شیراز پیشنهاد می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

شیراز یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور ایران بوده که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. جذابیت این شهر در فصل بهار به‌قدری زیاد است که توریست‌های خارجی را نیز جذب می‌کند. در سال‌های اخیر با توجه به رونق سفر به شهر بهارنارنج‌ها، شیراز، هتل‌‌های لوکس و مدرن زیادی با نام‌های مختلف شروع به کار کرده‌اند. باوجود این هتل‌های متعدد، ممکن است تصمیم‌گیری برای اقامت در یکی از آن‌ها کمی سخت باشد. در این مقاله قصد داریم چند هتل برتر در شهر شیراز را پیشنهاد کنیم. اگر بلیط پرواز خود را رزرو کرده و به دنبال هتل مناسبی هستید، ‌این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین هتل‌های لوکس ۵ ستاره در شهر شیراز

هتل‌های ۵ ستاره موجود در شیراز، هتل‌هایی لوکس با امکاناتی بی‌نظیر بوده که از هر نظر کیفیت بالایی دارند. این هتل‌ها برای افرادی مناسب هستند که تمایل دارند اوقات استراحت خود در هتل را نیز به بهترین شیوه گذرانده و در صورت نیاز، ‌خود را با امکانات موجود در هتل سرگرم کنند.

هتل زندیه شیراز، نامی آشنا در میان هتل‌ها

هتل زندیه در شهر شیراز به عنوان یکی از بهترین هتل‌های لوکس شیراز شناخته می‌شود که از سال ۱۳۹۴ میزبان میهمانان این شهر است. نما و طراحی‌های داخلی این هتل تلفیقی از معماری سنتی و مدرن بوده که علاقه‌مندان به این سبک را به خود جذب می‌کند. این هتل ۵ ستاره با امکانات رفاهی منحصربه‌فردی که دارد، رضایت میهمانان را جلب می‌کند. علاوه بر این، رفتار پرسنل تأثیر بسیار زیادی در رضایت ساکنین این هتل دارد. از امکانات هتل زندیه شیراز می‌توان مواردی چون سالن بدنسازی، مینی‌بار، استخر، سونا و جکوزی را نام برد.

 

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز که در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد، یکی از لوکس‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌های این شهر به‌ حساب می‌آید. این هتل ۱۴ طبقه و ۱۵۸ واحد برای اقامت دارد. در این هتل می‌توانید رستوران‌هایی با سه سبک ایتالیایی، دریایی و ایرانی پیدا کنید که غذای همه آن‌ها توسط آشپزانی ماهر پخت می‌شود. منظره این رستوران‌ها به سمت شهر بوده و سرو غذا در آن‌ها، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. خوب است بدانید تنها رستوران گردان موجود در شهر شیراز، در این هتل واقع شده است.

اینترنت نامحدود، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، استخر رایگان و اتاق بازی کودکان از جمله امکانات موجود در هتل بزرگ شیراز است. این هتل را می‌توان بهترین هتل شیراز معرفی کرد؛ زیرا خدمات و امکانات آن در منحصر‌به‌فردترین شکل به میهمانان ارائه می‌شود.

 

بلندترین هتل شهر، هتل چمران شیراز

هتل چمران هتلی مدرن در شهر شیراز است که از بلندترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل نمایی بی‌نظیر به شهر دارند و ازآنجایی‌که هتل چمران در منطقه خوش‌آب‌وهوا واقع شده است، ‌ اتاق‌ها از هوای آزاد و مطبوعی بهره‌مند هستند. هتل چمران ۳۰ طبقه دارد که ۲۵۰ واحد اقامتی را شامل می‌شوند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌های متعدد، سالن زیبایی برای بانوان و آقایان، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و موارد دیگر اشاره کرد.

5

بهترین هتل‌های مجهز ۴ ستاره در شهر شیراز

اگر در سفر خود به شیراز به دنبال هتل‌های ۵ ستاره نیستید و ترجیح می‌دهید هتل‌هایی با قیمت مناسب‌تری را رزرو کنید، می‌توانید هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید. این هتل‌ها امکانات کاملی را به میهمانان ارائه می‌کنند و خدمات آن‌ها در سطح بالایی است.

هتل کریم‌خان زند

هتل کریم‌خان زند یکی از هتل‌های برتر ۴ ستاره است که با استفاده از عناصر سنتی ایرانی، فضایی دلپذیر را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. این هتل شیراز که هتلی لوکس به شمار می‌آید، از سال ۱۳۹۲ آغاز به فعالیت کرده و میزبان مسافران شیراز است. از امکانات و خدمات هتل کریم‌خان زند می‌توان به صبحانه رایگان، تلویزیون، پارکینگ رایگان و استخر اشاره کرد.

 

هتل پارس

هتل پارس از سال ۱۳۸۱ میزبان گردشگران بوده و در طی مدت فعالیت، رضایت تمام میهمانان خود را به دست آورده است. هتل پارس در زمینه هتلداری، یکی از خبره‌ترین هتل‌ها بوده و خدمات سطح بالایی را به مسافران عرضه می‌کند. سالن‌های ورزشی، استخر رایگان، پارکینگ، رستوران و موارد دیگر از جمله امکاناتی است که با اقامت در این هتل از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید.

 

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز ۶۸ واحد اقامتی دارد و از تمیزترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود. این هتل در منطقه معالی‌آباد شیراز احداث شده است. همان‌طور که می‌دانید این منطقه دور از هیاهوی شهر بوده و آب‌وهوایی دلپذیر دارد. هتل الیزه شیراز دارای دسترسی خوبی به مترو برای ساکنین را در مدت اقامت فراهم می‌کند، اما متأسفانه از جاذبه‌های تاریخی کمی دور است. اگرچه با استفاده از متروی نزدیک به هتل می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های شهر دیدن کنید.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره با کیفیت در شهر شیراز

علاوه بر هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره، هتل‌های ۳ ستاره‌ متعددی در شهر شیراز وجود دارند که دارای خدمات با کیفیت هستند. این هتل‌ها گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری برای سفرهای اقتصادی بوده و بودجه شما را برای انجام فعالیت‌های دیگر حفظ می‌کنند. اگر بلیط هواپیما تهران شیراز و یا سایر شهرها به شیراز را رزرو کرده و به دنبال هتل ۳ ستاره مناسبی می‌گردید، ‌به خواندن ادامه دهید.

هتل وکیل

هتل وکیل شهر شیراز هتلی تازه‌ساز است که فضایی سنتی و قدیمی دارد. این هتل که از سال ۱۳۹۷ از میهمانان میزبانی می‌کند، ‌ حیاطی کوچک و زیبا دارد که شما را به یاد خانه‌های قدیمی و حس و حال آن زمان‌ها می‌اندازد. هتل وکیل همواره برای تمیزی اتاق‌ها و محیط تلاش می‌کند، ازاین‌رو مسافران همیشه از بهداشت اتاق‌ها راضی هستند.

 

هتل تالار شیراز

هتل تالار شیراز در سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت کرده است. این هتل هم از نظر مقرون‌به‌صرفه بودن و هم از نظر خدمات، هتلی محبوب به شمار می‌رود. موقعیت قرارگیری هتل تالار موجب شده کسانی که در این هتل اقامت می‌گزینند، دسترسی خوبی به مراکز تجاری و جاذبه‌های دیدنی داشته باشند. لازم به ذکر است برخورد محترمانه پرسنل این هتل، همواره رضایت میهمانان را به دنبال داشته است.

 

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در این شهر است. اقامت در این هتل به افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند سفری اقتصادی به شیراز را تجربه کنند. هتل ارگ شیراز در سال ۱۳۷۰ احداث شده و از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود. البته حدود ۱۳ سال پس از احداث، ‌این هتل برای بالا بردن سطح امکانات و اتاق‌ها مورد بازسازی قرار گرفته است. ۶۰ واحد اقامتی موجود در این هتل، ‌ از نظافت و بهداشت خوبی برخوردار هستند. همچنین هتل ارگ شیراز دسترسی مناسبی به جاذبه‌های تاریخی شهر دارد.

6

کلام پایانی

افرادی که به هر مقصدی سفر می‌کنند به سه دسته تقسیم می‌شوند: اول، کسانی که قصد دارند اقامت در هتلی لوکس را در سفر تجربه کنند و بهترین امکانات و خدمات را داشته باشند؛ دوم،‌ کسانی که هتلی با قیمت پایین‌تر ولی مجهز به امکانات رفاهی را ترجیح می‌دهند و سوم، افرادی که تمایل دارند سفر اقتصادی داشته باشند و هتلی ارزان‌تر را انتخاب می‌کند. اگر مقصد سفر شما شیراز است و جزو هر یک از دسته‌های ذکرشده هستید،‌ خوب است بدانید که هتل‌های با کیفیت و متعددی در شهر شیراز برای شما وجود دارد.