پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جذب فالوور

چند ساعت پیش بود که در فضای مجازی سروصدای بسیار زیادی شد و حرف از روشی خاص و در اوج ناباوری راحت برای جذب فالوور اینستاگرام شد.

چند ساعت پیش 5 روش افشا شده جذب فالوور اینستاگرام پخش شد. و افراد زیادی خواستند این روش را یاد بگیرند و ما در این‌ جا می‌ خواهیم این روش را به شما نیز معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

هر کسی وقتی می‌شنود که در مدت زمانه کمی می‌ شود جذب فالوور بسیاری کسب کرد به فکر خرید فالوور فیک اینستاگرام می‌ افتند. ولی ما در این مقاله نمی‌ خواهیم درباره خرید فالوور فیک و فالوور فیک و یا خرید فالوور فیک اینستاگرام صحبت کنیم، می‌ خواهیم درباره‌ی روش‌ هایی صحبت کنیم که شما هم به‌ صورت رایگان هم به‌ صورت غیر رایگان به تعداد فالوور زیادی در یک مدت بسیار کمی می‌ رسید.

سایت‌ های معروفی مثل(پارس فالوور و goread و  Likes.io )به شما شاید آموزش‌ های بسیار خوبی دهند و در امور خرید فالوور و خرید فالوور فیک اینستاگرام فعالیت داشته باشند و جزو سایت‌های معتبر باشند، ولی شاید این روش‌ ها را که امروز می‌ خواهیم در این مقاله به شما بگوییم را بیان نگویند پس در ادامه همراه ما باشید.

1-تبلیغات ولی نه به سبک قبل.

تبلیغات کردن همیشه با روش‌ های قدیمی انجام می‌ شد و همیشه نیز یکسری بازخورد هایی برای هر کسب ‌و کاری داشت. وقتی ما به یک پیج اینستاگرام توصیه می ‌کنیم که برای جذب فالوور خود می ‌تواند از روش ‌های مختلف مثل خرید فالوور فیک یا خرید فالوور یا تبلیغات کردن استفاده کنند، و همیشه به‌ دنبال پیچ ‌های مناسب برای تبلیغات کردن و تبلیغ کردن در پست یا استوری ها برای پیج خود هستند ولی دقت نمی‌کنند که در چه پیج هایی باید تبلیغ کنند که بازدهی بیشتری داشته باشند، ما سبک جدیدی را در باره تبلیغات در اینستاگرام به شما معرفی می ‌کنیم که می‌ تواند کمپین‌ های تبلیغاتی شما را دگرگون کند.

مهم‌ترین نکته ‌ای که می ‌توان به شما در تبلیغات در اینستاگرام کمک کند جذاب بودن متن یا بنر و تبلیغاتی شماست، شما باید در هر پیجی که تبلیغ می‌ کنید یک بنز جذاب و با بازخورد خوب داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مناسب برسید.

نکته بعدی‌ که می‌ شود بیان کرد داشتن یک آنالیز چند روزه آن پیچ است، مثال پیج های مشابهی مثل شما که به آن پیج تبلیغ دادن چقدر جذب فالوور داشته‌ اند یا تعداد لایک و کامنت‌های آن پیجی که در آن تبلیغ کدن آیا افزایش پیدا کرده‌است یا خیر؟ نکته بعدی که خیلی باید به آن دقت کنید قیمت آن پیج است که می‌ خواهید تبلیغ دهید و شاید این نکته مهمی نباشد شاید نیاز بشود شما به پیچ‌ های مختلفی تبلیغ دهید ولی می‌ تواند برای شروع کار یک آنالیز کلی داشته باشید تا به پیچ‌ هایی که کیفیت بالا و قیمت مناسب ‌تری هستند تبلیغ دهید.نکته مهم ‌تری هم که وجود دارد به پیج هایی که موضوع شان نزدیک موضوع شما یا هم موضوع هستن، بازدهی بهتری دارند معمولاً افراد این چند نکته  بیان ‌شده رعایت نمی ‌کنند و بازدهی تبلیغات شان پایین می‌آید.

2-کمک گرفتن از شبکه‌ های اجتماعی دیگر.

شاید جالب باشد ولی شما می ‌توانید از شبکه‌ های اجتماعی دیگری که دارید مثل توییتر یا کلاب هاوس و تلگرام از دوستان خود بخواهید و از فالوور های خود بخواهید که پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند و پیج اینستاگرام شما در ارتباط باشند.

هرچند این روش بستگی به داشتن تعداد ممبر و فالوور شما دارد که شما در شبکه‌ های اجتماعی دیگر دارید ولی کم یا زیاد این‌ مورد می‌تواند بسیار به شما کمک کند و فالوور کم یا زیادی دارید فرقی نمی ‌کند حتما از این روش استفاده کنید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام از  مرجع های معتبر

3-پیج خود را قبل ‌از تبلیغات آماده کنید.

شما برای داشتن یک پیج خوب و پیجی که جذب فالوور بالایی داشته باشد نیاز به رعایت یکسری از موارد دارد که این موارد می ‌تواند بسیار به شما کمک کند.

 شما باید یک عکس پروفایل جذاب مرتبط با موضوع پیج خود داشته باشید و یک بیو بسیار زیبا و مرتبط درباره پیج خود برای خود است و تولید محتوایی که تولید می‌ کنید بسیار کاربردی باشد و جوری باشد که مشکلات مخاطب و فالوور های شما را را حل کند و وقتی این موارد را رعایت می‌ کنید و تبلیغات انجام می ‌دهید یک بازخورد بسیار مناسبی از تبلیغات خود می‌گیرید.

4-تبادل کردن با پیج های دیگر.

یک راهی که می ‌تواند شما را بسیار در جذب فالوور کمک کند و به ‌صورت رایگان بتوانید جذب فالوور بالا تبادل کردن با پیچ‌ هایی دیگه‌ ولی به یاد داشته باشید که باید برای تبادل کردند و پیج های مختلف به چند مورد دقت لازم را داشته باشد به پیج هایی که یک مقدار از شما بالاتر و یک مقدار  پایین تر شما هستن تبادل کنید که بازدهی تبادل شما بالا باشد. با پیچ‌ های تبادل کنید که از لحاظ تعامل آن پیچ‌ ها از نظر لایک کامنت و فالوور واقعی فعال و با لایک و کامنت گذار پیج آن‌ ها بالاست و تا جایی‌که سعی داریم با پیچ‌ هایی تبادل کنید که موضوع آن پیج ها  با پیج شما نزدیک باشد.

5-کامنت مارکتینگ.

شاید خیلی شنیده باشیم که کامنت مارکتینگ می ‌تواند به افزایش فالوور پیج شما بسیار کمک کند و جذب فالوور واقعی و هدفمند شما را بسیار افزایشدهد. ولی یکسری باورهای درست و یکسری باورهای غلط دراین‌باره وجود دارد هدف از کامنت مارکتینگ درست است جذب فالوور است ولی  زیاده‌ روی در این مسئله می ‌تواند به ضد شما

تمام شود و به نفع شما شاید نشود ما چند نکته در ادامه به شما می‌ گوییم که در کامنت مارکتینگ می‌تواند خیلی به شما کمک کند. یکی از این موارد شما باید متن بنویسین که جواب عام پست همکار شما باشد یا زیر همان پستی که می ‌خواهید کامنت بگذاری و جوری نوشته شود که شما را نیز معرفی کند

یکی از موارد دیگری که باید به آن رعایت کرد نوشتن چند خط نوشتم طولانی کامنت برای همه‌ جا صحیح نیست و نیاز نیست همیشه کامنت طولانی دارید می‌ توانید در کامنت ‌های خود از استیکرها نیز استفاده کنید که می‌ تواند تاثیر بسزایی در کامنت مارکتینگ شما داشته باشد.

جواب سوال ‌هایی که امکان دارد برای شما پیش ‌آمده باشد

1-آیا تبلیغات برای شروع کار مناسب است :خیر چون‌ که شما در ابتدا حداقل باید 15 پست در اینستاگرام منتشر کنید و بعد با روش‌ های دیگر جذب فالوور کنید بعد به حداقل فالوور 1000عدد رسیدید می ‌توانید تبلیغات خود را شروع کنید.

2-آیا این روش‌ هایی که گفته شد تست شده ‌است و حتما تأثیر خواهد داشت:بله این روش ‌ها تقریباً تست شده‌ است ولی حتما و قطعی نمی‌ شود گفت که در پیج شما با موضوع پیج شما تاثیر مثبتی دارد یا نه ولی می‌توانید خودتان این روش ‌ها را تست کنید و نکته‌ا ی که گفته‌ شده را تست کنید و به نتیجه خودتان برسید که آیا تاثیر برای شما دارد یا خیر.

3- آیا در تبادل کردن می ‌توانیم با کسی تبادل کنیم که پنجاه در صد فالوور ما را دارد:بله شما می‌توانید با هر پیجی که دوست دارید تبادل کنید حتی پیج که پنجاه درصد اندازه فالوور پیج شما را دارند ولی باید به چند نکته دیگر توجه داشته باشید که فالوور هایی که دارد فعال و واقعی و با تعامل با آن پیج باشند و فالوور های بدون فعالیت نباشند و مورد دیگری که وجود دارد شما باید توجه به آن کنید تعداد فالوور معیار مهمی در تبادل کردن است و شما باید با پچ های تبادل کنید که یا هم‌سطح یا بالاتر از پیج شما باشد یا در بدترین شرایط ده درصد از فالوور های شما کمتر باشد.

شما میتوانید برای آموزش های بیشتر وارد وبلاگ سایت پارس فالوور شوید تا آموزش های کامل تری در باره کسب درآمد و افزایش فالوور اینستاگرام آموزش ببنید.