اگر ساکنین اصفهانی نیز نیاز به خودرو اجاره‌ای داشته باشند می‌توانند از خدمات سپریس اجاره خودرو در اصفهان استفاده نمایند. در ادامه این نوشتار به معرفی این شرکت پرداخته و شرایط اجاره خودرو را بررسی خواهیم کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بسیاری از افراد در طول سال فرصت‌ها و زمان‌های خاصی را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند تا پس از مدت‌ها مشغله و فعالیت کاری بتوانند چند مدتی را همراه خانواده و دوستان به سفر و مسافرت رفته و خستگی کار از خود بزدایند. برخی از خانواده‌هایی که به دلایل مختلف یا خودروی شخصی ندارند و یا در زمان مقرر قادر به استفاده از خودروی شخصی خود نیستند می‌توانند با مراجعه به مراکز اجاره دهنده، نسبت به اجاره خودرو اقدام و برابر برنامه از قبل تعیین شده به مسافرت خود برسند. شرایطی که برای اجاره خودرو تعیین شده است، براحتی بسیاری را برای مدت موقتی صاحب خودرو کرده و امور خود را می‌توانند رتق و فتق نمایند.

image_b52fe7238020db459d436ae39d3b10dda646f31c

امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی و استفاده حداکثری از شبکه‌های مجازی باعث شده است بسیاری از مشاغل، کسب و کارهای خود را به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بکشانند. بر همین اساس مجموعه سپریس هم با در نظر گرفتن شرایط خاصی و کسب مجوز از مبادی ذیربط اقدام به راه‌اندازی شبکه اجاره خودرو کرده تا رفاه بسیاری از خانواده‌ها را فراهم سازد. سیستم اجاره ماشین این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر اجاره خودرو در تهران، شرایط اجاره خودرو در شیراز نیز برقرار شده و ساکنین این شهرها نیز بتوانند از این امکان استفاده ببرند. اما اگر ساکنین اصفهانی نیز نیاز به خودرو اجاره‌ای داشته باشند می‌توانند از خدمات سپریس اجاره خودرو در اصفهان استفاده نمایند. در ادامه این نوشتار به معرفی این شرکت پرداخته و شرایط اجاره خودرو را بررسی خواهیم کرد.

شرایط و امکانات اجاره خودرو سپریس

در ابتدا بهتر است شناخت و آشنایی مختصری با سپریس داشته تا در ادامه به شرایط واگذاری اجاره خودرو پرداخته شود. سپریس مجموعه‌ای است که راه‌های ارتباطی برقرار نموده است تا صاحبان خودرو به‌ عنوان میزبان و متقاضیان خودرو به‌ عنوان میهمان بتوانند با هم ارتباط برقرار نموده و از سیستم اجاره خودرو بهره‌مند شوند. در هر زمان و تاریخی که نیاز باشد، صاحبان خودرو می‌توانند ماشین مورد نظر خود را در سامانه سپریس ثبت و به اجاره گذاشته و از این راه کسب درآمدی داشته باشند. خدمات آنلاین برقرار شده متقاضیان را در هر زمانی که تمایل داشته باشند می‌توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده نمایند.

امکانات پیش‌بینی شده در سامانه سپریس برای کلیه کاربران اینترنتی فراهم شده است تا هر زمانی که برای ایشان مقدور باشد بتوانند بصورت اینترنتی نسبت به ثبت و درخواست اجاره خودرو اقدام و از خدمات آن استفاده نمایند. ارتباط دو طرفه برقرار شده برای مالکان خودرو و همچنین مستأجران خودرو به گونه‌ای است که هر نوع وسیله نقلیه‌ای که داشته باشند در سامانه ثبت کرده و در موعد مقرر از آن بهره ببرند. همانطوری‌ که عنوان شد برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از قبل برای مسافرت این احتمال می‌رود که در موعد مقرر خودروی شخصی دچار حادثه‌ای شده و امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد. در این زمان بدون هرگونه ناراحتی و نگرانی می‌توانند از خدمات اجاره خودرو بصورت آنلاین استفاده کرده تا در فرصت پیش‌بینی شده از قبل به امور خود برسند. اجاره خودرو در سپریس تنها محدود به مسافرت‌های شخصی و خانوادگی نمی‌باشد بلکه هر شخصی در هر زمانی که به نوعی به خودرو احتیاج داشته باشد می‌توانند از خدمات آن استفاده نماید.

image_18938cdcf538322ccff0f96aed1833be730c3b5e

شرایط بیمه‌ای برقرار شده در سپریس، خاطر تمامی هم اجاره‌ دهنده و هم اجاره‌ گیرنده خودرو را تضمین نموده تا بتوانند با اطمینان خاطر از استفاده از اجاره خودرو و رانندگی لذت ببرند. با این شرایط برقرار شده، اگر چه وظیفه هر شخصی است که نسبت به حفظ امانت، نهایت دقت و مراقبت را داشته باشند ولی در صورت وجود هر گونه پیش‌آمد و اتفاق ناخواسته‌ای نظیر تصادف، خرابی و یا هر اتفاق دیگری، خسارت وارده از طریق بیمه و قرارداد تضمین شده پرداخت خواهد شد. از جمله مزایای دیگری که مجموعه سپریس فراهم آورده است حق انتخاب را برای همگان آزاد گذاشته است تا بتوانند از بین تنوع خودروهای ثبت شده، خودرو مورد نظر خود از نوع‌های مختلف را انتخاب و خودرویی با مدل مورد دلخواه را سوار شوند. اجاره خودرو وسیله نقلیه گزینه‌های مختلفی را دارد تا متقاضیان با توجه به مدل، قیمت و سایر شرایط از آن بهره ببرند.

مزیت دیگر استفاده از بستر اینترنت و فضای مجازی این است که هر شخصی در هر ساعتی از شبانه‌روز که نیاز داشته باشد بتواند در سامانه اجاره خودرو سپریس ثبت نام و خودروی مورد نیاز خود را تأمین نمایند. کارشناسان حاضر در این سامانه بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان بوده و هر گونه راهنمایی و مشاوره را در این خصوص به ایشان ارائه می‌نمایند تا در شرایط اضطراری، به امور خود رسیده و مشکل مربوطه با خاطر آسوده حل گردد.

اجاره خودرو برای دارندگان وسیله نقلیه این فرصت را بوجود آورده است که در زمان‌های عدم نیاز به خودروی خود، بتوانند با اجاره دادن آن کسب درآمد داشته و بخشی از نیازهای خود را برطرف نمایند. به‌ همین جهت نیاز است تمامی کسانی که قصد دارند خودروی خود را ثبت نمایند، می‌بایست تمامی اطلاعات شخصی و خودوریی خود را بصورت دقیق و درست وارد نمایند تا موجب برخورداری از شرایط تعیین شده گردیده و در صورت وجود هرگونه رویداد ناخوشانیدی، بتوانند نسبت به رفع مشکلات بوجود آمده اقدام نمایند. لازم به ذکر است تمامی مراحل ثبت نام اجاره خودرو در سامانه سپریس رایگان بوده و در صورت تقاضای درخواست، صاحبان خودرو با متقاضی بصورت مستقیم در ارتباط بوده و تمامی شرایط بین ایشان منعقد خواهد شد. این شرایط شامل اجاره خودرو برای هر روز مورد نظری که نیاز باشد، برای هر زمان و تاریخی که مد نظر باشد، قیمت و تعرفه با توجه به نوع و مدل و شرایط خودرو و دیگر شرایط را با یکدیگر به تبادل گذاشته و به‌ عنوان کاربران میزبان و میهمان از خدمات خودرویی بهره ببرند. اگرچه صاحب اصلی خودرو شاید در خصوص خسارت‌های احتمالی وارد به خودرو نگرانی داشته باشند، لیکن با تضمین بیمه‌ای این درآمد، این ناراحتی و مشکل برطرف گردیده است.

image_9f110de19b0710012627ccdd79b7b66fb6ac643b

شرایط برقرار شده پیرامون اجاره خودرو در تهران و استقبالی که از این شرایط بوجود آمد و تضمین‌های حاصل شده از سوی مجموعه سپریس پیرامون جلی رضایت کاربران عمومی حاصل گردید باعث شده تا گسترده اجاره خودرو در اصفهان نیز گشوده شده تا ساکنین این شهر نیز در شرایط اضطرار بتوانند از این مزایا بهره ببرند. ادامه این روند، گسترش یافته و از شهرهای تهران و اصفهان نیز خارج شده و امکانات اجاره خودرو در شیراز نیز فراهم گردیده و متقاضیان سپریس را به اجاره خودرو سوق داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی sepris.com مراجعه نمایید.