خرید ویلا تا دو میلیارد تومان در شمال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش گیلیم، امروزه زندگی های شهری بسیار سخت شده است. بسیاری از افراد در طول هفته در حال کار کردن هستند و مجبورند توی دود و شلوغی و در ترافیک به رانندگی و کار کردن بپردازند. این افراد معمولا برای به دست آوردن آرامش دوست دارند در تعطیلی ها از این شلوغی های شهر دوری کنند و به تفریح و سفر بپردازند. یکی از مکان هایی که برای تفریح بسیار مناسب می باشد شمال کشور ایران است. شمال ایران دارای آب و هوای بسیار خوب می باشد و همچنین دارای طبیعتی بکر و دلنشین است؛ به همین خاطر در تعطیلی ها افراد بسیار زیادی برای تفریح به شمال می روند.

در نتیجه شمال کشور ایران در تعطیلی ها بسیار شلوغ است و بسیاری از افراد به آنجا آمده اند. در زمان شلوغی اجاره ویلا یک کار بسیار سخت می باشد و بسیاری از افراد به خاطر پیدا کردن مکانی برای اقامت از شمال رفتن نیز بیزار هستند. بعضی این افراد اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند تا در زمان های سفر به مشکل بر نخورند. اما یکی از فاکتور های بسیار مهم در خرید ویلا میزان سرمایه افراد است که بتوانند چه نوع ویلایی با چه ویژگی های خریداری کنند. در این مطلب به مهترین فاکتور های خرید ویلا تا دو میلیارد تومان می پردازیم.

14

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا تا دو میلیارد تومن جز ویلاهای ارزان قیمت شمال کشور ایران به حساب می آید. قیمت ویلا بر اساس فاکتور ها مختلفی مثل متراژ ویلا، عمر ویلا، منطقه ویلا، نوع ویلا و.... تعیین می شود. شما باید بر اساس این ویژگی ها یک ویلا متناسب با سرمایه خود پیدا کنید و اقدام به خرید ویلا نمایید. در ادامه با بعضی از این موارد آشنا می شویم تا بتوانید انتخاب بهتری در زمان خرید داشته باشید.

منطقه ویلا

شمال دارای مناطق بسیار مختلفی می باشد که اکثر آنها خوش آب و هوا می باشند و همچنین دارای طبیعتی بکر هستند. اما بعضی مناطق شمال دارای گردشگران بسیار زیادی هستند و همچنین سالانه تعداد بسیار زیادی توریست به آنجا سفر میکنند؛ معمولا ویلا ها در آن مناطق بسیار گران قیمت تر هستند و بهتر است آن مناطق را از لیست خود حذف کنید. شما برای خرید ویلا تا دو میلیارد تومن باید مناطقی انتخاب کنید که دارای ویلاهای معمولی تر می باشند و قیمت ویلا ها در آن منطق همین مقدار باشد.

 

نوع ویلا

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت ویلا تاثیر بسیار زیادی دارید نوع ویلایی است که می خواهید بخرید. نوع ویلا بستگی به سلیقه فرد دارد ولی باید بدانید علاوه بر سلیقه، میزان سرمایه برای انتخاب نوع ویلا تاثیر بسیار زیادی دارد. به طور کلی ویلا ها در شمال را می توان به دو نوع ویلای ساحلی و جنگلی تقسیم بندی کرد. ویلاهای جنگلی به ویلاهایی گفته می شود که در دل جنگل یا کوهپایه ها ساخته می شوند و ویلاهای ساحلی به ویلاهایی گفته میشود که در ساحل دریا ساخته می شوند. ویلاهای ساحلی معمولا نزدیک به شهر ساخته میشوند و قیمت آنها نسبت به ویلای جنگلی گرانتر است. در نتیجه اگر می خواهید با سرمایه کمتری اقدام به خرید ویلا کنید بهتر است که اقدام به خرید ویلاهای جنگلی کنید.

عمر ویلا

یکی از عواملی که روی قیمت ویلا تاثیر دارد عمر ساخت ویلا می باشد. شما برای خرید ویلا تا دو میلیارد بهتر است که به دنبال ویلاهای نوساز نباشید و به طرف ویلاهایی بروید که طول عمر متوسط داشته باشند تا بتوانید ویلای مورد نظر خود را بخرید. اما باید توجه داشته باشید که عمر ویلا بیش از حد زیاد نباشد زیرا باعث می شود که هر روز هر قسمتی از ویلا به تعمیر نیاز داشته باشد و باعث می شود که بعد از خرید ویلا  از خرید خود پشیمان شوید. در نتیجه در رابطه با این موضوع از مشاوران کمک بگیرید تا بتوانید بهترین ویلا را انتخاب کنید.

متراژ ویلا

همانطور که میدانید یکی از عوامل بسیار مهم در خرید ویلا یا زمین متراژ است. متراژ هر چقدر بیشتر باشد قیمت آن ویلا بیشتر می شود. در نتیجه شما می توانید برای خرید ویلا تا دو میلیارد تومن به سمت ویلاهایی بروید که زیاد بزرگ نیستند و می توانید با قیمتی مناسب تر اقدام به خرید کنید. ولی در نظر داشته باشید که اگر تعداد شما زیاد است ویلایی متناسب بخرید تا بعدا به مشکل بر نخورید.

 

نتیجه گیری

در هنگام خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان باید تمام عوامل تاثیرگذار روی قیمت را بررسی کنید تا بتوانید بهترین ویلا را خریداری کنید. در این مطلب مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت ویلا را بررسی کردیم ولی شما باید عوامل دیگر نیز بررسی نمایید.