هنگام انتخاب یک مدرس زبان خصوصی یا کلاس تدریس خصوصی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟ به دنبال چه نوع خدمات تدریس خصوصی هستید؟ از کلاس تدریس خصوصی خود چه انتظاری دارید و چه مزایا و امتیازاتی شما را مجاب میکند تا در یک کلاس خصوصی شرکت کنید؟

خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

آیا از بیسترین انتطارتان از معلم خصوصی تان از بین بردن ضعف های تان و قبولی در امتحان است؟ آیا به این فکر کرده اید که چگونه می توانید در سریع ترین و کم ترین زمان به پیشرفت علمی مدنظر خود دست یابید؟ برای نیل به یک سطح علمی مناسب و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، مسابقه و دانشگاه چه ابزارهایی لازم است؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند شما را به سمت انتخاب شیوه صحیح یادگیری زبان سوق دهد. پاسخ تمامی این پرسش‌ها را می توان در مجموعه ما بهتر و دقیق تر از هر مرجع دیگری یافت. کافی است 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا پایان مطالعه کنید، سپس پاسخ این پرسش‌های اساسی را خواهید گرفت.

معلم خصوصی؛ مسیری کوتاه برای یادگیری

برخی اوقات ما راه های گران قیمتی را برای نیل به موفقیت انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، ممکن است ما رفتن به آموزشگاه زبان را از هر راه دیگری بهتر بدانیم. اما ما فکر نمی کنیم این سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این تصمیم غلط می تواند هزینه زیادی برای ما داشته باشد، چرا که در طول یک مدت نسبتاً طولانی فرآیند یادگیری تکمیل می‌شود، و سال ها باید برای این شیوه از آموزش هزینه کنیم.

ولی اگر یک میانبر از طرف یک معلم خصوصی وجود داشته باشد چرا باید به سراغ آموزشگاه های گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) برویم؟ زمانی که می توانید از یک مدرس خصوصی کمک بگیرید، آن هم از راه آسان تر و با شهریه های یکسان یا کمتر از آموزشگاه. کلاس های خصوصی تدریس ما کوتاه ترین و بهترین راه یادگیری است.

سایت آموزش زبان خصوصی ما برای کوتاه کردن فرایند یادگیری شما و رسیدن به سطح پیشرفت لازم در زبان، برای هر موضوع و مهارتی که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید، یک معلم خصوصی واجد شرایط مانند معلم خصوصی ریاضی پیدا کرده است. درصورتیکه شما را از روند استخدام معلم در مجموعه مان، یا در مورد دوره ها و مهارت های بسیاری که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است به شما بگوییم، بی‌شک حیرت زده می‌شوید.

جذب اساتید تدریس خصوصی توانمند

اگر خارج از پلتفرم های آموزشی حرفه ای و قابل اعتماد به دنبال یادگیری زبان هستید، باید بگوییم پیدا کردن معلمان حرفه ای بسیار دشوار است. مجموعه ای مانند گروه آموزشی ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی معلم مورد نظر خود را از میان بیشتر از 2000 مدرس فعال و واجد شرایط پیدا کنید. به منظور سهولت در گزینش، ما تمامی معلمان را با آزمون های ویژه خود آزمایش کرده است. به عنوان مثال، ما تمام سوابق آموزشی این اساتید را در آموزشگاه های گوناگون بررسی کرده و موفقیت وی را در پرورش تعداد زبان‌آموزان مسلط به زبان در نظر گرفته ایم. اساتید ما به آموزگاران زبان فعال پر مجموعه مان فقط مجوز تدریس دروس مرتبط با رشته خود را می‌دهیم، رشته ای که سال ها سابقه تدریس در آن دارند.

همه این درجه‌بندی ها و فاکتورهای گفته شده به صورت ستاره و سطح بندی در نمایه هر معلم نشان داده می شود. قسمت رزومه و سوابق کاری معلم صحت این بررسی ها و رتبه بندی ها را اثبات می کند، زیرا به سادگی می توانید این قسمت از مشخصات معلم را در پروفایل آنها مشاهده کنید.

شناخت معلم تدریس خصوصی برای یادگیری

شناخت و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. اطلاعات تخصصی و آموزشی معلمان خصوصی به سادگی قابل دستیابی و قابل اطمینان نیست. هیچ موسسه یا مدرسه ای این اطلاعات را با جزئیات تمام و کمال به شما نمی دهد. ولی در مجموعه ما می توانید قبل از نخستین جلسه تدریس به خوبی با استاد خود آشنا شوید.

با استفاده از قسمت نظرسنجی شاگردان سابق معلم و میزان رضایتمندی آنها از تدریس معلم مزبور می توانید سابقه و شیوه تدریس معلم را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از بخش رزومه ها و سابقه آموزشی هر استاد می توانید سطح تجربه و سطح تحصیلی آن استاد را بررسی کنید و در جلسات خصوصی تدریس خصوصی رتبه و ستاره استاد را ببینید. در واقع ما تمامی اطلاعاتی را که برای شناخت استاد خصوصی مورد نظر خود نیاز دارید در دسترس شما قرار داده ایم که نکته مثبت برای این بستر باکیفیت برای آموزش خصوصی زبان است.

 

قیمت تدریس خصوصی مناسب بابودجه شاگرد

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ به این سوال هستند که آیا هزینه آموزش خصوصی زبان به مهارت معلم برای تدریس تناسب دارد؟ و اینکه آیا شیوه آموزشی مدرس مورد نظر ارزش پرداخت شهریه مقرر را دارد؟ می توان به یاری مجموعه ما می‌توانید به این باور برسید که متناسب با مهارت و توان تدریس استاد مدنظرتان هزینه پرداخت می کنید. چرا که مجموعه آموزشی ما بر اساس مهارت و توانایی تدریس معلمان را استخدام می کند و بر اساس این مهارت ها شهریه سرکت در جلسات آموزشی را تعیین می کنند.

علاوه بر این چنانچه قیمت و تعرفه کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت درجه بندی آموزگاران زبان در سایت ما، مدرس خصوصی مورد نظر خود را با توجه به هزینه مدنظر خود انتخاب کنید. ستاره ها تا پنج ستاره و وی آی پی بر مبنای فایل های آموزشی مدرسین مشخص شده است.

آموزش همه مهارت‌های شغلی و تحصیلی

برای آموزش چه درس ها و مهارت هایی به یک مربی و مدرس ماهر شخصی نیاز دارید؟ در هر صورت ما در کنار شما هستیم. مجموعه ما می تواند معلمان واجد شرایط را از ابتدایی و متوسطه، مانند کلاس ها و امتحانات فیزیک معرفی کند. مجموعه ما دارای اساتید حرفه ای برای بیشتر دوره های دانشگاهی نیز می باشد. ما حتی می توانیم با آموزش مهارت هایی مانند زبان های برنامه نویسی و انواع نرم افزارها به شما در یافتن شغلی سودمند یاری کنیم.

همچنین مجموعه ما می تواند برای اخذ فاند تحصیلی آمریکا و کانادا کسب نمرات بالا در آزمون های آیلتس و تافل، موفقیت در مصاحبه های شغلی و یا ماهر شدن در مسیر شغل و تحصیل، مدرسان زبان ماهر را در اختیار شما قرار دهد. برای مکالمه به زبان های روز و رایج جهان مجموعه ما خدمات آموزشی سفارشی در تمامی دوره های تحصیلی پایه، و تمامی مهارت های کاربردی مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی را ارائه می دهد.

پیمودن مسیر موفقیت تحصیلی با استادبانک

درصورت استفاده از خدمات تدریس مجموعه ما، افزون بر درخواست درس و کلاس با مدرس خصوصی، می توانید از خدمات دیگر مجموعه ما مانند دسترسی به مجله آموزشی ویژه برای مطالعه مقالات و مباحث علمی در زمینه های مختلف استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای انتخاب یک معلم خصوصی یا یک کلاس آنلاین خصوصی به راحتی اقدام نمایید. مجموعه ما برای دسترسی به منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی در اختیار شماست.

برای نیل به موفقیت تحصیلی یا کسب مقام های بالا از همین الان اقدام نمایید. چرا که مجموعه ما، مجموعه ای قابل اعتماد است و ما آماده ایم تا تمام شبهات را از ذهن شما دور کنیم.با ماخواهید دانست که خواستن توانستن است، فقط نیاز به یک برنامه منظم دارید. برای کسببهترین نتایج همین الان هم دیر است دست به کار شوید و با کارشناسان ماارتباط برقرار نمایید. گروه پشتیبانی ما پیوسته در خدمت شماست تا با خیالی آسودهتصمیمات خود را اجرا کنید.