پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در این مقاله به صورت کامل در رابطه با نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب و مجرب از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس با قیمت و نرخ مناسب توضیح داده شده است.

همانطور که در سایت ویکی پدیا wikipedia.org گفته شده است، تدریس خصوصی به عنوان یک روش غیر رسمی و کمک آموزشی آغاز شد که قدمت آن به دوره های یونان باستان باز می گردد. در هر حالتی اگر بخواهید درس، نرم افزار و یا هر مطلبی را به صورت عمقی تر و پایه ای تر و با اختصاص زمان کمتر به آن آموزش ببینید استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. کلاسهای خصوصی ویژگی بسیار خوب که دارد این است که انعطاف بالایی را دارا می باشد. این کلاسها با سطح معلومات و سواد شما قابل تنظیم است. اگر در حد متوسط و خوب هم درس را بلد باشید مباحثی در این کلاسها می تواند مطرح شود که برای شما هم مفید باشد. برای یادگیری بهتر و موفقیت در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ادبیات فارسی، عربی، زبان انگلیسی، استاتیک، مقاومت مصالح، ریاضی مهندسی، دروس دانشگاهی و کنکوری و .... می توانید از کلاس های تدریس خصوصی مجازی و حضوری استفاده نمائید.

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و معلم های خصوصی بسیار خوب و مجربی حضور دارند و می توانید با بهترین قیمت یک استاد خصوصی خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. مزیت بسیار خوب که انتخاب معلم خصوصی آنلاین و حضوری از سایت ایران مدرس دارد این است که در وب سایت مذکور شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. برای تمامی مدرسین شماره تماس ثابت یا شماره همراه ایشان ارائه شده است و می توانید با خود اساتید حرف بزنید و کلاس های تدریس خصوصی را هماهنگ نمائید. در ایران مدرس برای اساتید موارد زیر ثبت شده است:

1- شماره تماس مستقیم و بدون واسطه مدرسین

2- قیمت کلاسهای تدریس خصوصی برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس که توسط خود اساتید مشخص شده است

3- نظرات شاگردهای قبلی مدرسین که به شما کمک می کند استاد خوب و برتری را انتخاب نمائید

4- دروس تدریسی استاد، سوابق تدریس ایشان و رزومه کاری مدرسین

5- فیلم نمونه تدریس مدرسین که برای انتخاب یک استاد عالی می تواند بسیار موثر باشد

6- دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی مدرسین

7- فایل رزومه یا مدرک اساتید که باز هم به شناخت بیشتر استاد و انتخاب معلم خصوصی خوب کمک می کند

برخی از ملاک های مهم برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب و مجرب

با مراجعه به سایت تدریس خصوصی آنلاین https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php ایران مدرس می توانید این موارد را مشاهده نمائید و یک استاد فوق العاده با رزومه بسیار خوب را برای خودتان انتخاب کنید. در مرحله اول باید با دانشگاه محل تحصیل یا مدرک تحصیلی استاد توجه نمائید. بهتر است با اساتیدی که از دانشگاههای خوب داخل و خارج ایران فارغ التحصیل شده اند کلاس داشته باشید. به عنوان مثال استادی که از دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa دانشگاه شریف https://www.sharif.eduدانشگاه تبریز و سایر دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است به نسبت استادی که از دانشگاه درجه چندم فارغ التحصیل شده است را در اولویت قرار دهید. یک معلم خصوصی که در دانشگاه خوب درس خوانده است واضح است که در کنکور موفق بوده است که توانسته در دانشگاه خوب درس بخواند. بنابراین این استاد توانایی و سطح سواد بالاتری دارد.

اگر برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، قبولی در آزمون آیلتس و ... می خواهید معلم خصوصی زبان داشته باشید بهتر است استاد مد نظر شما در رشته زبان انگلیسی مدرک ارشد یا دکتری داشته باشد و مدرک آیلتس یا تافل هم داشته باشد. چنانچه برای موفقیت در کنکور قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و یا تدریس خصوصی در منزل استفاده نمائید، بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده باشند. می توانید درصدهای شاگردهای قبلی ایشان را مشاهده نمائید و بعد از آن کلاس های خودتان را شروع نمائید.

در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است. تا سال 1401 در ایران مدرس بیش از 25000 معلم خصوصی ثبت نام نموده اند. برای هر درس و رشته ای می توانید از وب سایت مذکور استاد مد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و در نتیجه می توانید با آگاهی کامل و بدون واسطه مدرس خصوصی مد نظر خودتان را انتخاب کنید. تمریناتی که معلم خصوصی به شما می دهد نمره ندارد ولی اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید تمرینات را کامل انجام دهید و به توصیه های معلم خصوصی خودتان توجه نمائید.

نکات تکمیلی و مهم برای انتخاب استاد عالی از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

- هر استاد و مدرس ثبت نامی در ایران مدرس، به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران، برای کلاس های خودش هزینه ای را در نظر دارد و ثبت نموده است. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده نموده اند. برای اطلاع از هزینه کلاس این اساتید بهتر است با آنها تماس بگیرید. نرخ کلاس های خصوصی را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین ببینید و با توجه به آن تصمیم بگیرید که با کدام استاد کلاس خصوصی داشته باشید.

- برای انتخاب استاد خصوصی فقط به قیمتها توجه نکنید. بهتر است در ابتدای کار اصلا قیمت درخواستی مدرسین را در نظر نگیرید. با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس خصوصی مدرسین سعی کنید 7 معلم خصوصی بسیار خوب را انتخاب نمائید. در این مرحله به قیمتهای درخواستی توجه نکنید. در ادامه از بین اساتید انتخابی خودتان با استادی که نرخ مناسب تری پیشنهاد داده است تماس بگیرید. همانطور که گفته شد در ایران مدرس شماره تماس مستقیم اساتید و نرخ کلاس ها ارائه شده است.

- در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در این وب سایت رزومه اساتید و تمام اطلاعات به صورت واضح نشان داده شده است و استاد را خودتان انتخاب می کنید. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین و اساتید می توانید یک استاد خوب با هزینه مناسب داشته باشید.

- اگر معلم یا مدرسی که در کلاس حضور دارد بر درس مسلط نباشد کار سخت می شود. بنابراین از همان ابتدای کار سعی کنید با یک استاد خوب کلاسها را برگزار کنید. یک استاد مجرب و با سواد در جلسات کمتری و با کیفیت بالاتر درس را به پایان می رساند. بنابراین اگر قیمت هر جلسه ایشان بیشتر هم باشد در نهایت به نفع شما خواهد شد. در نظر داشته باشید که فقط هزینه پرداختی نیست که اهمیت دارد و وقت شما هم مهم است. با در کنار داشته یک معلم خصوصی خوب در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

- از کلاسهای خصوصی انتظار منطقی داشته باشید. یکی دو روز مانده به امتحان فقط برای رفع اشکال خوب است و نه برای خواندن تمام مطالبی که باید در طول ترم خوانده می شد. کلاسهای خصوصی کاملا موثر و مفید است و می تواند خیلی کمک کننده باشد ولی به هر حال تا جایی می توان روی این کلاسها حساب کرد. باید زودتر شروع کنید، با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنید و خودتان هم تلاش کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com (انتخاب آنلاین معلم خصوصی)