​عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به سیاست های تفرقه آمیز برای ممانعت ازبرگزاری باشکوه مراسم اربعین حسین ازسوی دشمنان گفت:قطعااین توطئه‌ها چون سالهای گذشته راه به جایی نمی‌رسد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سیاست های تفرقه آمیز دشمنان با هدف ایجاد ممانعت برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی،گفت: پیاده روی اربعین حسینی اثرات بسیار خوبی را در بین مسلمانان جهان گذاشته است و مسلمانان اقتدار خود را از این طریق به جهانیان نشان داده اند.

وی با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین مایه امیدواری مسلمانان جهان و اعتماد و انسجام آنها به یکدیگر است،افزود: همه ساله چند میلیون نفر مسلمان در پیاده روی باشکوه اربعین حسینی حضور پیدا می کنند و یکجا با یک هدف و با شعار مشترک علیه مستکبران جهان آنان را دچار یاس و هراس کرده اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه فلسفه قیام اباعبدالله الحسین مبارزه با ظلم و استکبارستیزی بود، تصریح کرد: بر این اساس مسلمانان جهان هم در پیاده روی اربعین علیه زیاده خواهی های دشمنان جهان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیسم شعار میدهند.

پورمختار تاکید کرد: عظمت مسلمانان جهان در روز اربعین حسینی متجلی می شود و چنین انسجامی منجر شده آمریکا از نقطه به نقطه خاورمیانه عقب نشینی کند و شکست بخورد که این شکست صرفا ناشی از اتحاد مسلمانان است.

وی با بیان اینکه سیاست های تفرقه آمیز فعلی در عراق هم صرفا برای مقابله با برگزاری اربعین حسینی امسال است، گفت: این اقدامات با طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال انجام است و آنان به دنبل ایجاد ممانعت در برگزاری اربعین حسینی هستند چرا که از اتحاد مسلمانان هراس دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اتفاق نظر و اتحاد مسلمانان به ضرر کشورهای مستکبری چون آمریکاست، خاطرنشان کرد: آنان همواره به دنبال آن هستند که از تفرقه، اختلاف و جدایی مسلمانان سوءاستفاده کنند اما قطعا توطئه آنان برای جلوگیری از برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی راه به جایی نمی برد و مسلمانان چون سال های گذشته عظمت خود را به جهانیان نشان می دهند.