داستان فصل سوم ستایش دقیقا در ادامه فصل گذشته است. صابر و همسر جدیدش با سواستفاده از اعتماد حشمت فردوس، تمام اموال و دارایی های او را به نام خود می کنند و حشمت را به زندان می اندازند. حشمت سعی می کند راه و رسم تجارت را به محمد (فرزند ستایش) بیاموزد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سریال ستایش که این روزهای با نقدها و اعتراضات زیادی مواجه شده است البته مخاطبان فراوانی هم دارد . سریال ستایش در ساعت پیک مخاطب پخش می شود و با توجه به بی کیفیت بودن سایر برنامه ها مخاطبان لاجرم سریال ستایش کم کیفیت را می بینند . گریم های ضعیف و خنده دار این سریال البته توجه همه را به خود جلب کرده است. این سریال هر شب از تلویزیون پخش می شود .

آنچه موجب شده سریال ستایش بیش از همه با نقد مواجه شود دیالوگ های ضعیف و کش دار این برنامه است . داستان یک خطی که هیچ تعلیقی را هم به همراه ندارد . دقت در این سریال گاف های متعددی را نشان می دهد. مردی که به تازگی خواستگار ستایش شده است همسن مهدی پاکدل در فصل ماضی است در حالی که سال ها از مرگ او می گذرد. 

برخی بازیگران این سریال هم از بازی در ستایش ابراز تاسف کرده اند . 

خنده دار بودن گریم این سریال در مورد بازیگر ستایش بسیار بیشتر از هر چیز دیگری با تمسخر مواجه شده است . این موضوع باعث شده در فضای مجازی کلیپها و تصاویر زیادی در این مورد درست شود .

تکرار این قسمت از ستایش را می توانید در این لینک ببینیند: 
https://www.telewebion.com/episode/2123315