به گزارش وبسایت کول دانلود، پس از پخش سریال های نهنگ آبی، مانکن و کرگدن ای بار قرار است که سریال دل، به شبکه نمایش خانگی راه یابد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ملودرام دل ساخته منوچهر هادی از روز 13 آذر در سراسر کشور پخش خواهد شد. بابک و میثم کایدان، به عنوان نویسنده و همچنین ایرج محمدی به عنوان تهیه کننده در این پروژه یاری رسان منوچهر هادی بوده اند. سریالی که پس از صرف 7 ماه فیلمبرداری و دریافت مجوزهای انتشار اکنون به ایستگاه توزیع و پخش رسیده است.

بازیگران و هنرپیشه های سریال دل را نیز بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر تشکیل داده اند.

جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و … این جملات به عنوان خلاصه داستان این اثر از سوی سازندگان آن در نظر گرفته شده است. خلاصه داستانی که حکایت از یک سریال عاشقانه و پرهیجان می کند. به گفته بسیاری از علاقمندان و منتقدین، این سریال پتانسیل بسیار بالایی برای در دست گرفتن و شکست رکوردهای شبکه نمایش خانگی را دارا است. پیش از این نیز منوچهر هادی با کارگردانی فیلم های من سالوادور نیستم و رحمان 1400 و همچنین سریال عاشقانه به همگان ثابت کرده بود که تخصص بسیار بالایی در جهت قبضه کردن ذایقه و سلایق جامعه دارد. هر سه این عناوین از جمله پرفروش ترین آثار تاریخ ایران بوده اند.

همچنین شهاب مظفری و رضا بهرام دو خواننده پرطرفدار پاپ کشور نیز با این سریال همکاری کرده اند با آماده سازی چندین ترک عاشقانه و عامه پسند رنگ و بوی رمانتیک تر و احساسی به  سریال دل داده اند. کاری که فرزاد فرزین و فریدون آسرایی مشابه آن را برای سریال عاشقانه انجام دادند و همچنین محسن چاوشی برای سریال شهرزاد. همگان معترف هستند که تاثیر آن آهنگ ها در استقبال و محبوبیت این سریال ها تا چه حد بوده و اصلا قابل انکار نبوده است.

 

در ادامه شما می توانید با یک کلیک ساده به سریال دل و همچنین انبوهی از آثار شبکه نمایش خانگی (اعم از فیلم و سریال) به صورت کاملا قانونی و البته با کیفیت فوق العاده بالای بلوری 4k در وبسایت کول دانلود دسترسی داشته باشید. کول دانلود با پوشش اخبار و ارایه آثار روز سینمایی همواره حامی هنر و هنرمندان ایرانی می باشد.

 

 

>> دریافت قانونی سریال دل: دانلود سریال دل

 

همچنین سریال های دیگر در دست پخش:

دانلود سریال مانکن

دانلود سریال کرگدن