عکس خاص از امیرحسین آرمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیرحسین آرمان بازیگر جوان است. امیرحسین آرمان یکی از بازیگران سریال پربیننده مانکن است. امیرحسین آرمان بازیگر خوبی است و آینده درخشانی خواهد داشت.

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. امیرحسین آرمان در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانب داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت های هنری وی به چشم می خورد، می گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره ای آرام بر پرده سینما ها می شناسیم.

آرمان درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید:

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.

امیرحسین آرمان بازیگر جوان که در حوزه موسیقی نیز فعالیت دارد سال گذشته قطعه ای اجرا کرده که این قطعه "مثل یک خواب" نام دارد.