مریم مومن درسال 1377 در مشگین شهر متولد شده اسـت

زندگینامه مریم مومن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر روز، مریم مومن، قصد دارد در جدیدترین تجربه خود در عرصه بازیگری با «اتاق عروس» به کارگردانی محمد قنبری نخستین حضور در تله تئاتر را تجربه کند.

مریم مومن

ریم مومن متولد ششم مردادماه  ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل می باشد و اصالتا ترک می باشد. دوران کودکی اش را هم در همین شهر سپری کرده و تک فرزند خانواده می باشد، وی در رشته بازیگری تحصیل می کند و دانشجو است.

سهیل قاصدی عشق پنهان مریم مومن کیست؟ 

پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار می کردم و زمانی که بیرون می رفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری می رفتم تا اینکه از طریق یکی از دوستان خوبم به بازی در سریال بانوی عمارت دعوت شدم.

مریم مومن

اصالت و عشق بازیگری

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگوش و زرنگ بوده است.