حواشی زندگی آتیلا پسیانی نظر کاربران را جلب کرد

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شروع فعالیت‌های هنری

 آتیلا پسیانی که از نوجوانی در گروه‌های مختلف تئاتری تجربه بازیگری اندوخته بود، در سال 56 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار می‌گیرد و در سریال «لحظه» به کارگردانی محمدصالح علاء با مادرش همبازی می‌شود و پس از آن اولین تجربه سینمایی‌اش را در سال 60 با فیلم «عفریت» ساخته فرشید فلک‌نازی پشت سر می‌گذارد؛ پسیانی در جریان بازی در این فیلم با فاطمه تقوی همسرش همبازی می‌شود و آشنایی‌اش با او از همین‌جا شکل می‌گیرد.

 

دیده شدن با «محله برو بیا»

 «محله برو بیا» از موفق‌ترین مجموعه‌های تلویزیون بعد از انقلاب اسلامی است که هرچند برای کودکان ساخته شده بود، مورد توجه همه مخاطبان تلویزیون قرار می‌گیرد و بازیگران زیادی از جمله اکبر عبدی، حمید جبلی و ... را معرفی می‌کند. آتیلا پسیانی هم با بازی در نقش «پسر باهوش یونانی» در همین سریال برای اولین بار دیده می‌شود و به چهره‌ای آشنا برای مردم تبدیل می‌شود.

 

حمله به سیمرغ

 آتیلا پسیانی بعد از دیده شدن در سریال «محله برو بیا»، تجربه‌های سینمایی و تلویزیونی‌اش را ادامه می‌دهد و در سال 63 کار دیگری را در تلویزیون با داریوش مودبیان تجربه می‌کند و در سریال «محله بهداشت» او حضور می‌یابد.

پس از آن در سال 67 آتیلا پسیانی در فیلم «طلسم» به کارگردانی داریوش فرهنگ بازی می‌کند و در کنار جمشید مشایخی و سوسن تسلیمی تجربه ارزنده‌ای می‌اندوزد و به خاطر بازی در این فیلم کاندیدای دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌شود.