روزبه حصاری در دانشگاه صنایع در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده و همچنین روزبه حصاری در زمینه های متعددی در حال فعالیت است. روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است.

افشاگری روزبه حصاری از عوامل «بچه مهندس» |  برخورد تند عوامل «بچه مهندس» با روزبه حصاری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزبه حصاری در یکی از مصاحبه های خود از عوامل بچه مهندس گلگی هایی داشت که با عنوان نمودن جمله هایی مانند اینکه تصور شما از این که به من بازیگر نقشی داده اید و با دادن این نقش به من لطف کرده اید؛ اشتباه است! روزبه حصاری در آخر گفت اگر این کار ها را انجام می دهید؛ لطفا اسم خود را آرتیست نگذارید و انتقاد خود را تمام کرد. روزبه حصاری در دانشگاه صنایع در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده و همچنین روزبه حصاری در زمینه های متعددی در حال فعالیت است. روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است.

نوع برخورد روزبه حصاری با مردم

روزبه حضاری بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است مخاطبان او مانند خودش کف کوچه و خیابان است.

روزبه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون باور دارد که مخاطبانش به نوع گویش و پوشش او بیش‌تر از تعداد دنبال‌کنندگانش در شبکه‌های مجازی توجه می‌کنند.

حصاری درباره مخاطبانی که با او مواجه می‌شوند گفت: «آنجایی که من زندگی می‌کنم کف کوچه و خیابان است و مخاطبان من هم دقیقا همان جا هستند. در آنجا نوع گویش و پوشش من برایش اهمیت دارد نه تعداد فالوئرهای من در اینستاگرام. اینکه کارهایت تا چه اندازه دنبال می‌شود، فقط در رسانه تعریف می‌شود. کف خیابان این موارد فاقد معناست.»

او در باره رفتار مخاطبان نسبت به او گفت: «در سریالی بازی کردم، یک ‌نفر من را در خیابان دید و گفت این چه سریالی بود که در آن بازی کردی آقای حصاری؟! گفتم درست که یکسری ایراد داشت، اما تا این اندازه هم بد نبود. گفت نه ما آن یکی کارِ خوب را از شما دیده‌ایم، این چی بود که بازی کردی؟ گفتم چشم! من دیگر پیشنهادهای شبیه به فلان کار که گفتید را قبول نمی کنم، اما شما هم در عوض راه معقول تری برای تأمین هزینه های سرسام آور زندگی به من معرفی کنید! گفت یعنی الان شما لنگ هزینه زندگی هستی؟ گفتم چه بهتر که باور نمی‌کنید، گویا ما خوب بلد بوده ایم که صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم.»

روزبه حصاری

حضور فعال روزبه حصاری در تئاتر

من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم.اگر کار تئاتر با دغدغه مردم گره نخورد بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه که دردی را بازگو کند.ارتباط گرفتن با مردم برایم خیلی مهم است ، مردم مخاطبان اصلی من هستند.شاید برایتان جالب باشد بگویم که من برای بچه های کنکوری ، درس شیمی در آموزشگاها تدریس می کنم و هنوزم در کنار بازیگری آنرا ادامه می دهم.حصاری در سال 97 دوران پرکاری خود را تجربه کدر او یک فیلم سینمایی و دو سریال بنام های «سلام آقایی مدیر» و «تاریکی شب ، روشنایی روز» ایفای نقش کرد.

ورود روزبه حصاری به عرصه هنری

آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، را با نمایش «پیتزا جهان» آغاز نمود. و  همچنین فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم امروز آغاز کرد. وی با بازی در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم‌ زاده‌ اصل به شهرت رسید همچنین بازی در تئاتر تقدیر بازان به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت‌ های هنری وی به شمار می‌ آید.

روزبه حصاری همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن‌ بست»، نوشته ریچارد پارسونز، را بر عهده داشته‌ و نامزدی جایزه‌ بهترین کارگردانی و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در میزند»، را از جشنواره‌ی تئاتر امید در کارنامه‌‌ هنری‌ اش دارد.

روزبه حصاری در سن ۲۹ سالگی به واسطه بازی در یک فیلم مشترک مدتی در اوکراین زندگی کرد و پس از پایان پروژه به کشور بازگشت.

روزبه حصاری در چه فیلم هایی حضور داشته است؟
  1. فیلم های سینمایی

فیلم امروز در سال 1392

فیلم پیتزا جهان

  1. سریال های تلویزیونی

سریال بچه مهندس 3 در سال 1399

سریال سلام آقای مدیر در سال 1397

سریال تاریکی شب، روشنایی روز در سال 1396

سریال یادآوری در سال 1392

دانستی های جالب درباره روزبه حصاری

در این قسمت به حقایق و نکاتی جالب درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای آقای حصاری می‌پردازیم.

او یک برادر بزرگتر از خودش به نام میلاد دارد.

در سن 13 سالگی رتبه 15 آزمون آینده‌سازان را به دست آورد.

خبر ازدواج روزبه حصاری یکی از حاشیه‌های جالب این بازیگر محسوب می‌شود. افراد زیادی به دنبال عکسهای روزبه حصاری و همسرش هستند. او در تاریخ 13 فروردین 1398 در یک پست اینستاگرامی از ازدواجش با ریحانه پارسا خبر داد. اما در کمتر از 24 ساعت پست جدیدی گذاشت و این خبر را «دروغ 13» نامید!

علت اخراج روزبه حصاری از بچه مهندس

 روزبه حصاری بازیگری که با فصل سوم سریال “بچه مهندس” به شهرت رسیده بود برای حضور در فصل بعدی این سریال، درخواست دستمزدی نجومی کرده که با واکنش تهیه کننده این سریال منجر به برکناری او از این مجموعه شده است.

این بازیگر جوان که به گفته بسیاری با فصل سوم این سریال به شهرت رسیده بود، برای حضور و بازی در فصل چهارم سریال بچه مهندس درخواست حقوق ماهیانه ۲۰۰ میلیونی داشته است (حقوق یک سوپراستار سینما) درصورتی که این بازیگر در ابتدای پروژه با تهیه‌ کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بود.

همه این ها به قول تهیه‌ کننده سریال وقتی غیر متعارف میشود که دستمزد همین آقای بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون بوده است.