سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام گفت که طی سه روز گذشته 60 خودرو نظامی رژیم صهیونیستی از جمله 10 نفربر نظامی توسط مجاهدان قسام منهدم شده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام تاکید کرد که مجاهدان ما طی سه روز گذشته توانستند 60 خودرو نظامی رژیم صهیونیستی از جمله 10 نفربر نظامی را با گلوله‌های یاسین و تاندم، بمب و اقدامات شهادت طلبانه هدف قرار دهند.

به گفته ابوعبیده، رزمندگان القسام عملیات ویژه‌ای را انجام دادند که منجر به هلاکت مستقیم در صفوف دشمن شد که بارزترین آنها کمین نیروهای پیاده در جنوب غربی شهر غزه بود.

 او تاکید کرد که مجاهدان القسام یک نفر بر رژیم صهیونیستی را در منطقه التوام در شمال غزه با موشک الیاسین هدف قرار دادند و مستقیماً به آن اصابت کرد و 3 نظامی ارتش، اشغالگر از آن خارج شدند و مجاهدان ما آنها را به هلاکت رساندند.

سخنگوی القسام گفت: یک نیروی ویژه متشکل از 25 مجاهد توانست حمله پیچیده ای را بر علیه نیروهای دشمن مستقر در بیمارستان الرنتیسی انجام دهد که دشمن پس از تخلیه آن از بیماران، آن را به پایگاه نظامی تبدیل کرد.

او افزود: معتقدیم دشمن نیروهایش را در منطقه‌ای بمباران کرد، به این گمان که در عملیات بیمارستان رنتیسی اسیر شده‌اند.

ابوعبیده گفت: هنگامی که دشمن قادر به عقب نشینی نفربرها و تانک‌های آسیب دیده خود نیست، آنها را از هوا بمباران می‌کند تا آثار شکست خود را از بین ببرد.

 او تاکید کرد: ما هر روز متقاعد می‌شویم که هدف اشغالگران در این جنگ از بین بردن و کشتن غیرنظامیان و ارتکاب جنایات جنگی است و فکر می‌کند که می‌تواند بر عزم ملت ما تاثیر بگذارد، اما این توهم، احمقانه است و دشمن تاریخ را نمی‌خواند.

سخنگوی قسام افزود: این حمله شکسته می‌شود، اما اراده ما شکسته نمی‌شود و جز در برابر خدا زانو نمی زنیم، سختی‌هایی که مردم ما دارند باعث تشدید عزم و مقاومت مردم ما می‌شود وتا این کشتاری توسط دشمن  علیه ملت ما انجام می‌دهد، آغازی برای پایان وجود رژیم صهیونیستی خواهد بود.

منبع: نورنیوز