در طرح لیلیوم بانک سینا افرادیکه دارای حساب در نزد این بانک هستند می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام به درخواست تسهیلات بدون ضامن بکنند.

وام فوری بدون ضامن تا سقف 50 میلیون | وام فوری آنلاین فقط با افتتاح حساب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

شرکت

بانک سینا

نام وام

لیلیوم

سود

23 %

نیاز به سپرده

1

بین ۲ تا ۶ ماه میانگین سپرده نیاز دارد

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

نوع ضمانت

اعتبارسنجی

سقف وام

50 میلیون تومان

وام فوری

برای افراد دارای رتبه اعتبارسنجی B و C  نیز سقف وام بترتیب ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان است.

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

2

حداقل ۲ و حداکثر ۶ ماه

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

قسط وام

1,935,486 تومان

کل سود وام

19,677,499 تومان

مجموع رقم وام و سود

69,777,499 تومان

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

نام وام

لیلیوم

سود

23 %

نوع ضمانت

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

طرح لیلیوم بانک سینا مختص آن دسته افرادی است که دارای میانگین حساب در نزد شعب آن بانک هستند. در این وام شما می‌توانید بدون نیاز به ضامن و فقط با اعتبارسنجی تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۲۳ درصد دریافت کنید. افرادیکه دارای رتبه‌های اعتبارسنجی A و B‌ و C‌ هستند می‌توانند به ترتیب تا سقف ۵۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

درخواست این تسهیلات از طریق اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود و می توانید درخواست خود را مبنی بر تسهیلات لیلیوم در این اپ ثبت کنید.

دریافت وام فوری یکروزه

بانک بانک مرکزی: پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» ‎تخلف است قمری وفا نوشت: موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد.

قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت: « موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد.

طبق مقررات، هرگونه فعالیت فاقد مجوز از این بانک ‌در حیطه ‎رمزارزها تخلف بوده و برای معاملات غیرمجاز آنان در فضای مجازی نیز جرم‌انگاری شده است که با متخلفین طبق قانون و از مجاری پیش‌بینی شده، برخورد می‌شود.

بانک مرکزی ضمن نظارت فراگیر و مستمر بر فعالان مجاز بازار پول با هرگونه ارتکاب تخلف در این بخش به جد برخورد می‌کند.»

منبع: بانک اول