جزئیات جدید از پرداخت یارانه جدید را در ادامه مشاهده کنید

واریز یارانه جدید شب یلدایی از این تاریخ | مبلغ یارانه جدید اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم. رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها یک دهک از جامعه شامل دریافت یارانه جدید نخواهند شد و مردم مطمئن باشند، معوقات جاماندگان از یارانه اردیبهشت ماه هر زمان قطعی شد، پرداخت می‌شود.

این روزها لایحه بودجه سال آینده به مجلس تقدیم شده است و سهم یارانه ها از بودجه ۱۴۰۳ اعلام شد.

منابع هدفمند سازی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با رشدی ۱۵ درصدی به ۷۵۸ هزار میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که منابع هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال گذشته حدود ۶۵۹ هزار میلیارد تومان بوده است.

یارانه جدید

منابع هدفمند سازی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از افزایش ۱۵ درصدی میزان یارانه جدید خبر داد.بر خوش برای همه ایرانیان کمک هزینه شب یلدا و تعطیلات یلدا 1402 در آذر! با این تفاوت که برخی از افراد کمک هزینه یلدای دریافت نمی کنند.

3 میلیون نفر یارانه و کمک نقدی دریافت کردند آذر ماه به زودی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در مجموع 5 میلیون و 930 هزار نفر تحت حمایت هستند. اردیبهشت ماه لغو شد و دوباره 3 میلیون نفر مشمول یارانه شدند.همچنین یک میلیون نفر در دهک دهم درآمدی هستند و مشمول یارانه نمی شوند.

کمک نقدی 300000 تا 400000 تومان آذر در این ماه واریز به حساب سرپرستان خانوار در بیستم همین ماه انجام شود. اما همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد یارانه یلدایی به هر 9 دهک درآمدی تعلق نمی گیرد و یارانه برخی از افراد حذف می شود.

اگر صحبت های خاندوزی صحت داشته باشد، یارانه ماهانه آذر آخرین یارانه نقدی است که مردم دریافت می کنند و پس از این یارانه یلدا، مردم در سراسر کشور مجبور به دریافت کوپن هستند.

یارانه جدید یک میلیونی در شب یلدا به این خانوارها پرداخت می شود.کمک نقدی هشتم ریاست جمهوری پرداخت می شود که البته اما و اگرهای زیادی در مورد این کمک وجود دارد. مهم ترین سوال این است: کمک هزینه یلدای چه زمانی پرداخت می شود؟

بر این اساس می توان گفت یارانه یلدا در استان هرمزگان در آبان ماه به طور کامل متوقف می شود و مردم کالابرگ دریافت می کنند. این در حالی است که پرداخت یارانه نقدی در سایر استان ها همچنان ادامه دارد. اما اگر وعده وزیر اقتصاد درست باشد، آذر ماه آخرین ماهی است که مردم در آن کمک های نقدی دریافت می کنند. به عبارت دیگر یارانه لدا باید آخرین یارانه پولی مردم باشد دی کل ماه کشور شامل توزیع کالا می شود.

منبع: نبض بازار