سلامتی گوهر گرانبهایی است که همه ما در تلاش هستیم تا آن را حفظ کنیم. تهیه و خرید کالاها و تجهیزات حوزه پزشکی، آزمایشگاهی و بهداشتی به یکی از دغدغه های زندگی روزمره افراد جامعه تبدیل شده است.

آیا می‌توانیم کالا و تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و بهداشتی را به‌صورت اینترنتی خرید کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خوشبختانه در سراسر کشور فروشگاه های‌ اینترنتی معتبر و بسیاری برای تهیه این گونه لوازم بهداشتی و حیاتی وجود دارند. در ادامنه بیشتر راجع به این فروشگاه ها صحبت خواهیم کرد.

امروزه پیشرفت های بسیار زیاد و چشمگیری در زمینه ‌های مختلف علمی، آزمایشگاهی، تولیدات، صنعت، کشاورزی، و غیره به وجود آمده است. زمینه پزشکی نیز ازین قاعده مستثنی نیست. از گذشته تا کنون تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی روز به ‌‌روز پیشرفته ‌تر، مدرن تر  کارآمد تر و دقیق تر شدند؛ و این باعث شده ‌است که کار پزشکان در درمان بیماران بسیار راحت ‌تر شود و همچنین میزان مرگ ‌و میر بر اثر بیماری ‌های مختلف کاهش چشمگیری داشته باشد. اما امروزه تهیه این نوع ابزارهای پزشکی به یک چالش بزرگ تبدیل شده است خریداران این تجهیزات که می‌توانند  بیمارستان ‌ها، آزمایشگاه‌ ها و یا حتی درمانگاه ‌ها باشند می‌کوشند که با تحقیق در رابطه با فروشندگان این کالا ها و همچنین دقت فراوان در خرید این ‌گونه کالاها با کیفیت‌ ترین و بهترین تجهیزات را تهیه نمایند. همچنین افراد مختلف جامعه نیاز به لوازم پزشکی خانگی و بهداشتی مختلف دارند که یک فروشگاه‌ اینترنتی  معتبر و مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی، آزمایشگاهی و سلامت شناسنامه دار می‌تواند گزینه خوبی برای تهیه انواع مختلف تجهیزات و کالاهای پزشکی و آزمایشگاهی و بهداشتی باشد.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مختلف و بسیار متنوع دستگاه و تجهیزات و کالا های پزشکی، کار انتخاب بسیار سخت شده است. زیرا تنوع بسیار بالایی در میان این دستگاه ‌ها و کالاها وجود دارد که انتخاب از بین آن‌ها بسیار کار سختی است. در گذشته‌های نه‌ چندان دور به دلیل عدم وجود خرید اینترنتی افراد یا گروه‌ ها و ارگان‌ های بهداشتی مجبور بودند که برای خرید این تجهیزات و کالاها از شهرستان‌های مختلف به تهران بیایند، و پس از کشتن مغازه‌های بسیار متعدد و گاهی حتی پیدا نکردن لوازم مورد نیاز خود مجبوراً لوازم موجود را خریداری نماید و باز با خستگی فراوان راهی شهر خودشان شوند؛ اما خوشبختانه امروزه با فراهم شدن شرایط اینترنت و وجود فروشگاه اینترنتی معتبر افراد از استان‌های مختلف می‌توانند اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خودشان نماید، و این کالاها در اسرع وقت به دست آنها خواهد رسید‌.

همچنین خرید اینترنتی محصولات پزشکی و آزمایشگاهی از فروشگاه اینترنتی این مزیت را دارد که هنگامی که شما برای خرید حضوری به فروشگاه مراجعه می‌کنید فروشنده‌ ها به دلیل محدودیت کالا های موجود سعی می کنند که نظر شما را فقط کالاهایی که در فروشگاه خود موجود دارند جلب نماید و شما را مجبور به خرید کالاهای موجود در فروشگاه خود می‌کنند. همچنین فروشنده ‌ها سعی می‌کنند که با توضیحات متعدد و دادن اطلاعات بسیار زیاد و ناگهانی به ذهن شما را گیج نمایند و در لحظه انتخاب برای شما بسیار سخت خواهد بود و ممکن است که گول فروشنده را بخورید و اقدام به خرید حضوری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی نمایید. اما در هنگام خرید اینترنتی شما می‌توانید با آرامش خاطر و بدون هیچ‌گونه فشار ذهنی اقدام به خرید لوازم مورد نیاز پزشکی و آزمایشگاهی خود از فروشگاه اینترنتی نمایید.

 

انواع مختلف تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

بد نیست بدانید که تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی گوناگون، به هر نوع مختلفی از تجهیزات، لوازم مختلف، ابزارهای گوناگون، ماشین‌آلات، مواد، و همچنین کالیبراتور های آزمایشگاهی و انواع مختلف نرم افزارها اطلاق می‌شود که توسط تولید کنندگان و شرکت‌ های تولید کننده بسیار دقیق و معتبر جهت یکی از اهداف گوناگون زیر ارائه می‌شود:

 بررسی و تشخیص بیماری‌ های مختلف و همچنین پیشگیری و یا کاهش بیماری‌ها، تسکین دردهای گوناگون جبران برخی از دست رفتگی ها یا به تعویق انداختن صدمات مختلف درونی و یا بیرونی، تحقیق و بررسی در زمینه‌های مختلف اصلاح انواع آناتومی‌ها یا یک فرایند فیزیولوژیک، پشتیبانی از حیات انسان و بارداری ‌های کنترل شده، و همچنین تمیز کردن یا ضدعفونی و استریل کردن وسایل مختلف و یا محیط برای انجام برخی آزمایش ‌ها عمل ‌ها جراحی ها و فرایند های گوناگون. فروشگاه اینترنتی یکی از منابع مناسب جهت تهیه این گونه تجهیزات هستند. خرید اینترنتی محصولات آزمایشگاهی، و محصولات پزشکی شامل انواع مختلف دستگاه ها ، مواد و لوازم مصرفی و کیت های تخصصی در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی  و از فروشگاه اینترنتی معتبر می تواند برای خریداران بسیار سودمند باشد.

کالا های پزشکی و آزمایشگاهی که شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

خرید انواع مختلف تجهیزات پزشکی و لوازم درمانی مورد نیاز انواع مختلف بیماران، و همچنین لوازم مورد نیاز پزشکان و بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها یکی از دغدغه‌ های بسیار مهم جامعه سلامت است. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنگام نیاز به این لوازم برای اشخاص پیش می‌آید این است که از کجا و چگونه لوازم مورد نیاز خود را با کیفیت بسیار بالا و درعین‌حال با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنند؛ خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین وجود بستر اینترنت و سایت‌های بسیار مختلف، زمینه بسیار خوبی برای همه افراد در هر کجای ایران و همچنین هر کجای جهان پیش آمده است تا این افراد بتوانند لوازم پزشکی مورد نیاز را با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی معتبر و همچنین شناسنامه ‌دار خریداری نمایند و براحتی و در عرض دو الی سه روز این لوازم بدست آن‌ها می‌رسد. همچنین این اشخاص دیگر نیازی نیست هزینه رفت‌ و آمد و وقت و انرژی را نیز هدر دهند زیرا پست میتواند براحتی این لوازم را به دست آن‌ها برساند.

تجهیزات پزشکی

 لوازم پزشکی خانگی

علاوه بر تجهیزات پزشکی پیشرفته که فقط پزشکان و بیمارستان‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند، تجهیزات پزشکی و مختص سلامتی وجود دارند که هر خانه و خانواده به این تجهیزات نیاز دارند و بهتر است که شما این تجهیزات را از فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی بالایی نمایید. یکی از تجهیزات بسیار مهم و قابل استفاده برای هر خانه که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه فشارسنج خون است. این فشار سنج‌ها می‌توانند از نوع دیجیتالی و یا عقربه ای باشند. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار کنترل خوبی بر روی سلامتی قلب خود داشته باشید. شما می‌توانید با تحقیق در رابطه با مارک های معتبر این نوع فشارسنج ‌ها اقدام به خرید آن‌ها از طریق فروشگاه اینترنتی نمایید. از دیگر لوازم پزشکی که برای هر خانه مورد نیاز است، می توانیم به دستگاه بخور و رطوبت ساز در انواع مختلف سرد و گرم اشاره کنیم، این دستگاه‌ها با ایجاد فضای بسیار مناسب و همچنین تسهیل فرایند تنفسی باعث شادابی بیشتر پوست شما می شود و همچنین این دستگاه برای بیمارانی که تنفس برای آن‌ها سخت است نیز بسیار مناسب است. شما باید دقت نمایید که با توجه به نوع استفاده خود باید دستگاه بخور سرد و یا گرم را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین لوازم مهم و مورد نیاز دیگری مانند انواع مختلف لوازم مربوط به توان ‌بخشی بیماران کم ‌توان از لحاظ جسمی مانند انواع مختلف ویلچرها، واکر، دستگاه‌های فیزیوتراپی، عصا، لوازم مختلف گرما درمانی سرما درمانی، همچنین انواع مختلف ترازوها، دستگاه ‌های تست قند خون، گوشی پزشکی، لوازم بهداشتی و مربوط به سلامت شما را تهیه نمایید. که شما می‌توانید این لوازم را با قیمت‌های بسیار مناسب با خدمات و گارانتی های معتبر از فروشگاه‌ اینترنتی خریداری نمایید.

تجهیزات پزشکی

               کالا های پزشکی که شما میتوانید از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید

 نکات کلی  قابل‌ توجه در زمان خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، از فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه کنیم این است که سعی نمایید از فروشگاه‌ هایی خرید نمایید که این فروشگاه ها زیر نظر کارشناسان حوزه سلامت و متخصص اقدام به فروش این ابزارها می نمایند. اگر شما از از این نکته اطمینان حاصل فرمایید که متخصصان در این زمینه هنگام خرید به شما کمک می نمایند،  باعث می‌شود که شما با خیالی بسیار راحت ‌تر این ابزارها و لوازم را خریداری نمایید و از آن‌ها استفاده نمایید. سعی کنید از فروشگاه اینترنتی خرید نمایید که این خدمات مشاوره پزشکی را رایگان در اختیار شما می‌گذارند، و گرفتن مشاوره شما جهت خرید لوازم پزشکی مورد نیازتان الزاماً به معنی خرید شما از آن سایت نباشد. همچنین شما می‌توانید با خرید از این سایت‌ها در وقت خود صرفه جویی نمایید. همچنین زیرا این تجهیزات پزشکی با جان شما و عزیزانتان سر و کار دارند، شما باید دقت هرچه بیشتر را در خرید این ‌گونه کالا ها به خرج دهید و حضور کارشناسان پزشکی متخصص در این زمینه می‌تواند مؤثر باشد.

 اهمیت تجهیزات پزشکی

لوازم و تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی وسایل وکالاهایی نیستند که صرفاً جنبه تزئینی و غیر مهم داشته باشند و زیبا یا زشت بودن آن‌ها تاثیری در سلامت ما داشته باشند، شما باید هنگام خرید این‌گونه تجهیزات نیاز دقیق خود را برآورد نمایید و نسبت به نیاز خود اقدام به تهیه لوازم و وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خودتان نمایید. همچنین سعی کنید که زیبایی را مد نظر قرار ندهید و بیشتر دنبال کارایی باشید زیرا زیبایی تأثیری در سلامتی شما نخواهد داشت. همچنین برای خرید انواع مختلف تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توصیه می شود که قبل از اقدام به هرگونه خریدی از فروشگاه اینترنتی، حتی کوچک ‌ترین لوازم مورد نیاز خود حتماً اقدام به بررسی انواع مختلف برندها و کارخانه‌های سازنده این ‌گونه ابزار ها نمایید و همچنین همان‌طور که گفتیم نظر کارشناسان را حتماً در خرید لوازم مورد نیاز خود جویا شوید. متاسفانه در برخی موارد بعضی از افراد به دلیل اختلاف قیمت بسیار ناچیز و کم و یا حتی نا آگاهی از برند خریداری‌ شده و یا کیفیت محصول دست به خرید کالا های نامرغوب و غیراستاندارد می‌زنند و با این کار نه تنها به بیمار خود کمک نمی‌کنند بلکه حتی ممکن است که صدمات جبران‌ ناپذیری نیز به آن‌ها بزنند. همچنین شما باید سعی نمایید که محصولات خریداری نمایید که گارانتی داشته باشند زیرا تجهیزات پزشکی به آسانی مانند تجهیزات دیگر قابل تعمیر در تعمیرگاه های مختلف سطح شهر و یا حتی خانه نیستند و این تجهیزات در صورت خرابی می‌توانند صدمات مادی و معنوی زیادی را به شما وارد نمایند‌؛ پس در نتیجه سعی نمایید که محصولات را خریداری نمایید که گارانتی دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش این‌گونه سایت‌ها استفاده نمایید.

راهنمای خرید تجهیزات پزشکی

امروز با افزایش میانگین سن جمعیت کشور ایران توجه به تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خرید تجهیزات پزشکی معمولا توسط دو گروه عمومی و تخصصی انجام میشود، و در هر دو مورد خرید تجهیزات پزشکی، نیاز به دانش و تخصص در این زمینه دارد. در مقابل بیماران و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، عرضه کالاهای پزشکی توسط اصناف و فروشگاه ‌های متنوع و مختلفی از جمله فروشگاه اینترنتی آی استورمد به عنوان مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی،آزمایشگاهی و سلامت صورت می‌گیرد، اما بخش خرید حضوری تجهیزات پزشکی معمولاً در سه ناحیه مهم ناصر خسرو نواب و ولی ‌عصر هستند در بازار ناصر خسرو معمولاً کالا های پزشکی یک‌ ‌بار مصرف مانند دستکش‌ های لاتکس به فروش می‌رسد. در بازار خیابان ولیعصر، به طور کلی ابزارهای پزشکی خانگی و ابزارهای سنجش سلامت عمومی مانند فشارسنج ها و دستگاه های بخور به فروش می‌رسند، و در بازارچه خیابان نواب نیز دستگاه‌های عمومی کلینیکال به فروش می‌رسد. اما متاسفانه عرضه این کالاهای پزشکی در این سه ناحیه تهران اصلاً اصولی و براساس تخصص‌ های پزشکی و بیمارستانی نیستند و بیشتر جنبه کسب ‌و کار و تجارت دارند و سود دهی هدف مهم کارکنان این بخش‌ها است.  این مسئله نه تنها در برخی موارد مشکل بیماران را حل نمی‌کند بلکه ممکن است حتی گاهی عواقب شدیدتری و غیر قابل‌ جبران تری به بیماران وارد نماید، به همین دلیل مسئولان کشور ما تدابیری اندیشیدند. برای مثال یکی از این تدابیر ساخت بسترهای مناسب فروشگاه‌ های اینترنتی است که اطلاعات کامل و واضح دستگاه را بدون کم یا زیاد کردند و هیچ‌گونه تحریفی برای شما ارائه می‌کنند تا شما بتوانید به راحتی و با داشتن علم کامل نسبت وسیله که آن را خریداری می‌نمایید اقدام به تهیه این وسایل نمایید.

کلام آخر

همچنین مسئولان در این زمینه، می‌کوشند که با حمایت از تولیدکنندگان وسایل پزشکی سعی نمایند که تولیدات خود را با کیفیت بسیار بیشتری به دست مشتریان برسانند، تا بیماران و خریداران این محصولات اقدام به خرید تجهیزات پزشکی وطنی نمایند‌. همچنین در زمینه واردات این کالاها نیز دقت بسیار زیادی صورت گرفته است مسئولان می‌کوشند که کالاهای مورد نیاز کشور را با کیفیت‌های بسیار بالا وارد نمایند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری نمایند. زیرا جان عزیزان هم‌وطن ما مهم‌تر از هر چیز دیگری است همچنین ما باید سعی کنیم که به واردات و یا تولیدات تجهیزات پزشکی به ‌عنوان یک سبک زندگی و نیاز بیمار نگاه کنیم نه صرفاً یک جریان پول‌ساز اقتصادی و بازرگانی. در کل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بسیارحیاتی هستند و نمی توان از کنار آنها سرسری عبور کرد.

فروشگاه اینترنتی آی استورمد با فروش اینترنتی انواع مختلف تجهیزات و کالاهای پزشکی، آزمایشگاهی، بهداشتی و سلامت شرایط ایده الی را برای شما عزیزان ایجاد کرده است تا بتوانید به راحتی بهترین و با کیفیت ترین  محصولات مورد نیازتان را انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی کالاو خدمات پزشکی، آزمایشگاهی و سلامت آی استورمد در خدمت شماست.

www.istoremed.com