امین حیایی در مصاحبه اخیرش حرف‌های جالبی از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود زده است.

واقعیت های زندگی شخصی امین حیایی؛ علت طلاق و ازدواج دوم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زندگی امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر شد. امین حیایی در سال ۱۳۸۶ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.امین حیایی همچنین برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنوارهٔ سی و ششم فیلم فجر برای فیلم شعله‌ور شد.امین حیایی همسر نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینمای ایران است. امین حیایی  فرزندی به نام دارا دارد

امین حیایی

امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است و دیپلم کامپیوتر دارد. او فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر بنام امید دارد و تنها خواهرش در سال 1370 فوت کرده است. مادرش معلم و پدرش شغل آزاد دارد. امین حیایی علاوه بر بازیگری کار خوانندگی می کند و همانند خیلی از بازیگران ایرانی کافه داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است.

امین حیایی پس از اینکه دیپلم خود را می گیرد به خدمت سربازی می رود و بازیگری را در مرکز هنرهای نمایشی نیروی هوایی آغاز می کند و در سال 70 در تئاتر کودکان ایفای نقش می کند. پس از آن به گفته خودش با فوت خواهرم دریچه ای برای ورود به سینما برای من باز شد و در سومین روز درگذشت خواهرم برای بازی در فیلم سینمایی دو همسفر با من تماس گرفته شد و بعد از آن برای بازی در فیلم دو روی سکه دعوت شدم.

امین حیایی در در پاسخ به سوال ازدواج زود به هنگام خود گفت : من از بچگی عاشق پیشه بودم اما همیشه در عشق و عاشقی شکست می خوردم و با هر کسی که دوست می شدم می خواستم بگیرمش و گمان می کردم این زن آینده من است. از 18 سالگی به بعد دیگر جدی تر شدم و دنبال کیس مناسب برای ازدواج بودم.

امین حیایی

ازدواج اول با مونا بانکی پور و علت طلاق

امین حیایی در سال 71 با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم.

مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

امین حیایی

بیوگرافی دارا حیایی

دارا متولد 11 شهریور 1372 در تهران است و بخاطر چهره اش در حرفه مدلینک مشغول بود اما اکنون وارد کار بازیگری شده است و دوست دارد در این حرفه همانند پدرش به شهرت و محبوبیت برسد. دارا حیایی در فیلم شعله ور با امین حیایی همبازی شده است.

ازدواج دوم با نیلوفر خوش خلق

امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش در سال 77 با شخصی بنام نیلوفر خوش خلق ازدواج می کند. خانم خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان است. او سال هاست که در تئاتر بازی می کند و دوست دارد در سینما هم همانند تئاتر به موفقیت برسد. از آخرین کارهای او می توان به بازی در سریال نفس گرم در سال 94 اشاره کرد.

امین حیایی

زندگی مشترک امین حیایی و همسرش

امین حیایی در رابطه با همسرش نیلوفر می گوید : نیلوفر ستاره عشق من است او تمام زندگی من است و به بودن در کنار او افتخار می کنم. من بارها گفته ام و دوباره هم میگم اگر نیلوفر نبود این موفقیت ها هم نبود.

و نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : میدونم خیلی ها تصور می کنند که ازدواج من و امین بخاطر سینما بود اما این معرفت و منش اخلاق امین بود که مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و در سال ها زندگی مشترک با او این ویژگی بارها برای من اثبات شده است. من و امین روزگار بسیار خوشی را در کنار هم سپری می کنیم و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده بسیار خوش بین هستیم و دوست داریم زندگی با آرامش را تجربه کنیم که یاد خدا محور اصلی آن باشد.

شغل دوم امین حیایی

خیلی از بازیگران ایرانی برای خود شغل دومی راه انداخته اند و امین حیایی هم جزو این بازیگران است. او و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی می شود که کافی شاپی زیبا و پرطرفدار بنام کافه وانیل در تهران راه اندازی کرده اند و آن را مدیریت می کنند.

امین حیایی

عاشق سفریم

نیلوفر خوش خلق می گوید : من و امین عاشق سفر و تفریح هستیم البته اگر وقت آزاد داشته باشیم. در ایران همیشه به منطقه خوش آب و خوا بنام دهکده مازیچال در شمال کشور می رویم و برای مسافرت خارج بیشتر به کشورهای اروپایی سفر می کنیم و دوست داریم بیشتر به فرانسه برویم.