شاید مهمترین دغدغه مردم میزان درآمدشون باشه. تو این مقاله می‌خوام راهکارها و ایده‌ های پولسازی رو بهت معرفی کنم که با استفاده از اونها بتونی درآمد خودت رو به طور چشمگیری افزایش بدی.

معرفی 9 ایده برتر پولساز در سال 1400
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در جامعه وجود داره اینه که خیلی از مردم نمیدونن از چه طریقی باید درآمد خودشون رو افزایش بدن و نمی دونن که اصلاً چه کاری باید انجام بدن؟ به همین علت فاصله خودشون رو از آرزوهاشون زیاد می بینند و به طور کلی نا امید میشن. در ادامه مقاله میخوام بهت ایده‌ های پولساز رو معرفی کنم که با استفاده از اونها می تونی ظرف مدت سه سال زندگیت رو متحول کنی و خیلی راحت بتونی سوار ماشین مورد علاقت بشی، پس با من همراه شو.

یادت باشه ایده های پولساز اگر در کنار یک ابزار قدرتمند باشه خیلی بهتر پاسخ میده. یکی از قدرتمند ترین ابزاری که می تونی از اون استفاده کنی اینستاگرام هستش. پس از مدتی وقتی که فروش اینستاگرامت رو افزایش بدی و درآمدهای بالایی رو تجربه کنی، می تونی سایت خودت رو هم راه اندازی کنی و با این کار،‌ یک اهرم دیگه برای خودت بسازی. الآن می خوام بهت برخی از ایده های پولساز رو معرفی کنم. اگر ایده نداری یکی از این ایده های پولساز رو انتخاب کن. این ایده ها قبلاً جواب دادن پس خیالت راحت باشه. بعد از معرفی ایده های پولساز، نکاتی رو درباره اینستاگرام بهت آموزش دادم که از طریق آنها می تونی درآمدهای خیلی زیادی رو تجربه کنی. اگر از خودت ایده داری بهت پیشنهاد می کنم باز هم قسمت آخر که آموزش اینستاگرام هستش رو بخونی و تمرینش کنی.

ایده‌های پولساز:

قبل از اینکه بخوام اینتساگرام رو بهت توضیح بدم، ازت می خوام یکی از ایده های زیر  رو انتخاب کنی و به اندازه کافی در اون متخصص بشی. در ابتدا ایده‌ های پولساز فروش محصول، پس از اون ایده های پولساز حوزه خدمات و در نهایت آموزش رو بهت معرفی می کنم.

بازی فکری:

مردم همیشه برای سرگرمی و تفریح خودشون هزینه می کنند، به خصوص در شرایط فعلی که کرونا نیاز به تفریح رو بیشتر کرده، این ایده خیلی خوب جواب میده.

میوه خشک:

یکی دیگه از ایده‌ های پولساز فروش میوه خشک هستش. میوه خشک از اونجایی که جایگزین مناسبی برای چیپس و پفکه و باعث سلامتی مردم میشه خیلی طرفدار داره به شرطی که بسته بندی زیبایی داشته باشه.

کادو لوکس:

خرید کادو همیشه یکی از معضلات هستش که مردم نمی دونن چه کادویی مناسبه. شما می تونی در این زمینه تولید محتوای خوبی انجام بدی و درنهایت محصولات خودتت رو به فروش برسانی.

2

ایده‌های پولساز حوزه خدمات:

ادمین و تولید محتوای اینستاگرام:

با توجه به اینکه خیلی از صاحبان کسب‌وکار به این نتیجه رسیدن که باید کسب و کار خودشون رو آنلاین کنند، ادمینی و تولید محتوای اینستاگرام یکی از بهترین ایده هایی هستش که می تونید،‌اون رو انجام بدید. فقط لازمه که اینستاگرام رو به طور کامل آموزش ببینی که قسمتی از این آموزش رو تو همین مقاله بهت گفتم.

 

طراحی سایت:

 سایت هم مثل اینستاگرام لازمه کسانی هستش که قصد دارند کسب وکار خودشون رو آنلاین کنند. اگر در این حوزه دانش کافی داری می تونی شروع کنی به آموزش دادن و در نتیجه پروژه بگیری. اگر هم دانش نداری ولی به این حوزه علاقه داری هرچه سریع‌تر آموزش ببین و کارت رو شروع کن.

 

برنامه غیر حضوری بدنسازی:

اگر هیکل خوب و ورزشکاری داری و چند سالی هستش که ورزش می کنی و با حرکات و انواع رژیم ها آشنایی داری می تونی این کار رو شروع کنی. از اونجایی که تو با سلامت مردم سرکار داری باید کتاب های زیادی در این زمینه بخونی و به کلاس های مربیگری هم بری در کنار کارت.

 کراتین مو:

یکی دیگر از مواردی که مردم همیشه براش پول میدن زیبایی هستش. اگر به آرایشگری علاقه داری،‌ می تونی کراتین مو رو انتخاب کنی.

طراحی دکوراسیون داخلی:

تنوع یکی از مواردی هست که به مردم انگیزه میده. به دلیل گرون شدن خانه و وسایل خانه، مردم نمی تونن به راحتی اون رو انجام بدن. پس بهترین راه تغییر دکوراسیون داخلی خونشون هستش. اگر در این زمینه تخصص داری می تونی به صورت پروژه ای تغییر دکوراسیون دیگران رو برعهده بگیری و از این طریق پول خوبی به دست بیاری.

 

ایده‌ های پولساز حوزه آموزش:

هر مهارتی که داری رو می تونی در اینتساگرام به دیگران آموزش بدی و از اون پول دربیاری از آموزش موسیقی گرفته تا دروس کنکوری و آشپزی و کامپیوتر و تولید محتوا با موبایل و … . هر تخصصی که داری رو می تونی در موردش تولید محتوا کنی و یک سری آموزش ها رو که در پیجت میزاری و آموزش های کامل رو به صورت پکیج به مردم بفروشی.

3

آموزش اینستاگرام:

در زمینه اینستاگرام سه زمینه داریم که باید همواره اونها رو انجام بدی:

جذب مخاطب

 تولید محتوا

 فروش

جذب مخاطب:

 یکی از مهم‌ترین کارها اینه که تلاش کنیم تا محصول یا خدماتمون  رو به افراد بیشتری نشون بدیم. برای جذب مخاطب سه راه وجود داره.

1-فالو آنفالو:

 برای شروع فرآیند جذب مخاطب، فالو آنفالو مهم‌ترین راهکار به حساب میاد. بزار این قسمت رو با ذکر یه مثال توضیح بدم. تصور کن که می خوای در حوزه طراحی دکوراسیون که یکی از ایده‌ های پولساز هستش فعالیت کنی. برای فالو کردن در قسمت سرچ هشتگ هایی مثل " دکوراسیون، دکوراسیون- داخلی، طراحی-داخلی و … که مرتبط با کارت هست سرچ کن. بعد در قسمت تاپ پست‌ها، پست ها رو بررسی کن و اول کسانی که برای یک پست کامنت گذاشتن فالو کن و بعدش کسانی که اون پست رو لایک کردن. فقط یادت باشه که در هر ساعت ۳۰ نفر رو می تونی فالو کنی در غیر این صورت اینستاگرام اکشن بلاکت می کنه. برای آنفالو کردن هم اجازه بده که یک تا چند ماه بگذره و بعدش هم خورد خورد آنفالو کن.

۲- استفاده از هشتگ ها:

 یکی دیگه از کارهایی که می تونه پستت رو به افراد بیشتری نشون بده استفاده از هشتگ هستش. اصولاً استفاده از هشتگ قاعده نداره ولی ما پس از چندین سال استفاده از هشتگ به یه قاعده خوبی رسیدیم که اکثراً جواب میده.  سعی کن تعداد هشتگ هات بین ۸ تا ۱۵ تا باشه. در این هشتگ‌هات از عبارت های فارسی، انگلیسی، فینگیلیش مربوط به پستت و کارت استفاده کن. ترتیب چیدن هشتگ هات هم از زیاد به کم باشه. مثلاً سه تا هشتگ اولت، از هشتگایی باشه که تعداد پست‌هاش ۱ تا۲ میلیون باشه. ۵تای بعدی از هشتگایی باشه که تعداد پست هاش ۷۰ تا ۶۰۰ هزاره، ۵ تای بعدی هم از هشتگ هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۳۰ پست تحت اون عنوان منتشر شده. دو تای آخر هم اسم برند خودت رو به عنوان هشتگ انتخاب کن.

۳- تبلیغات:

وقتی که فالوور پیجت به هزار تا رسید می تونی از این روش استفاده کنی. برای تبلیغات می تونی از پیج هایی که کسب وکارشون مرتبط با کسب‌وکار توئه استفاده کنی. همچنین می تونی با پیج هایی که مشغول انجام بلاگری هستن صحبت کنی که برات تبلیغ برن. تبلیغات رو اگر به صورت اصولی اجرا کنی، فروشت رو چند برابر می کنه.

 

تولید محتوا:

تولید محتوا مهم ترین نکته برای هر کسبوکار اینترنتی هستش. محتوای تو باید در سه قسمت ۱-آموزش ۲- سرگرم کننده (به شرطی که راجع به کسب و کار خودت باشه) ۳- معرفی خدمات یا محصول   انجام بشه.

 ۸۰ درصد محتوای تو باید آموزش و سرگرم کننده و ۲۰ درصد اون راجع به خدمات یا محصولاتت باشه. یادت باشه اگر محتوای تو به اندازه کافی برای مخاطب مفید یا جذاب باشه از طریق همون هشتگ ها هم فالوور خیلی خوبی می گیری. اگر درست بتونی درباره ایده های پولسازی که در آخر مقاله می خوام بهت بگم محتوا تولید کنی، نتایج باور نکردنی خواهی گرفت.

 

فروش:

فروش یکی از بحث های جذاب اینستاگرام هست. وقتی که اولین فروش پیجت رو انجام بدی، یه جوری انگیزه میگری که تا چندین میلیون میری جلو. فقط برای اینکه روحیه بگیری از طریق همین اینستاگرام می تونی ماهانه از ۱ میلیون تا ۱ میلیارد درآمد داشته باشی. فقط باید اصولی بری جلو. هیچ وقت برای جذب مخاطب از هشتگ مدیا و اینجور رسانه ها استفاده نکن چون فالوور فیک بهت میدن و همین پیجت رو خراب می کنه. همیشه هم به مشتری راستش رو بگو تا بتونی اون ایده های پولساز رو به بهترین شکل از ایده به پول تبدیل کنی.

الآن با یک سری ایده پولساز آشنا شدی، همچنین برخی از فوت و فن های یک ابزار قدرتمند به نام اینستاگرام رو یاد گرفتی. الآن دیگه وقتشه که شروع کنی. راستی در کنار کارت سعی کن سرمایه گذاری در بازار های مالی هم به طور کامل آموزش ببینی. سرمایه گذاری یکی از مهم ترین ایده‌ های پولساز به حساب میاد. تو از طریق سرمایه گذاری کردن پولی که از این حوزه ها در میاری می تونی ثروت خودت رو بچه دار کنی و در مدت زمان کوتاه تری به استقلال مالی برسی.

در وبسایت ماهان تیموری آموزش های زیادی راجع به کسب وکار اینترنتی وجود داره که با استفاده از اون می تونی خیلی اصولی جلو بری. همچنین آموزش صفر تا صد تحلیل تکنیکال و بنیادی و آموزش بورس و… هم وجود داره که  می تونی از اونها استفاده کنی برای چند برابر کردن ثروتت. اگر می خوای ایده های پولساز بیشتری رو بررسی کنی و آموزش های لازم برای راه اندازی کسب وکار روببینی همین الآن  سایت ماهان تیموری رو جستجو کن و نوتیفیکیشنش رو فعال کن که به روز ترین مقالات برات ارسال بشه.