شرکت جنرال الکتریک محصولات و لوازم خانگی بسیار زیادی را تولید و به بازار عرضه می کنند و تا به امروز یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود.

درباره شرکت جنرال الکتریک بیشتر بدانید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شرکت جنرال الکتریک یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در آمریکا است که به غیر از لوازم خانگی لوازم دیگری نیز تولید می کند، این شرکت یک شرکت خوشه ای بوده و فعالیت آن به صورت جهانی می باشد.

شرکت جنرال الکتریک محصولات و لوازم خانگی بسیار زیادی را تولید و به بازار عرضه می کنند و تا به امروز یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود.

لوازم خانگی جنرال الکتریک

هنگامی که می خواهید محصولی را خریداری کنید، به این چیز ها فکر می کنید که در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید دستگاه چه مدت برایتان کار می کند، کیفیت محصول چه گونه است، آیا خرید جنس ارزان تر بهتر است یا گران تر و... .

تمامی این ها سوالاتیست که شاید همه ما در هنگام خرید اجناس مخصوصاً لوازم خانگی در ذهنمان آمده است، حال می خواهیم در رابطه با قیمت و کارایی و کیفیت محصولات جنرال الکتریک صحبت کنیم.

برند جنرال الکتریک برندی اسست که شاید قیمت محصولات آن نسبت به قیمت لوازم خانگی ها و محصولات دیگر بالا تر باشد، اما تمامی اجناس از بهترین کیفیت و بهترین کارایی برخوردار می باشد، هنگامی که برای منزل، محل کار، رستوران و یا... خود محصولات جنرال الکتریک انتخاب کرید، باید به شما بگوییم که بهترین انتخاب را انجام داده اید.

قیمت لوازم جنرال الکتریک بالا است اما به نسبت همان قیمت برای شما کار می کند و تمامی لوازم از عمر مفید بسیار بالایی برخوردار هستند.

یخچال جنرال الکتریک

بهترین کیفیت یخچال را شما می توانید از یخچال های جنرال الکتریک ببینید، یخچال های جنرال الکتریک در مدل ها، سایز ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و طفداران بسیار زیادی دارند، این برند یخچال های ساید بای ساید، تک درب، بالا فریزر پایین یخچال، بالا یخچال پایین فریزر، یخچال دو قلو، فریزر تک و فرنچ را تولید و عرضه بازار می کند.

در ایران بیشتر یخچال ساید بای ساید و یا یخچال دو قلو این برند پر طرفدار و پر فروش می باشد، در رابطه با کیفیت این محصول باید بگوییم که هنگامی که یخچال برند جنرال الکتریک را خریداری می کنید، دیگر نگران هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات آن نباشد، به این دلیل که این دستگاه بدون هیچ گونه ایراد به مدت 10 سال برای شما کار می کند.

یخچال های جنرال الکتریک به علاوه طول عمر بالا دارای صفحه نمایشگر، گنجایش بالا، یخساز اتوماتیک، سنسور تشخیص دمای محیط و باز بودن درب، پخش سرما در تمامی محیط یخچال و... را دارد.

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ماشین لباسشویی جنرال الکتریک یکی از پر فروش ترین ماشین لباسشویی های حال حاظر در کل دنیا می باشد، از آنجایی که وجود ماشین لباسشویی در تمام خانه ها یکی از واجبات شده است، اگر شما هم قصد تعویض ماشین لباسشویی قدیمی خود را دارید یا به تازگی می خواهید ماشین لباسشویی خریداری کنید ما به شما ماشین لباسشویی جنرال الکتریک را پیشنهاد می کنیم.

ماشین لباسشویی های جنرال الکتریک نیز همانند یخچالش از طول عمر بالایی بر خورد دار است و اگر از آن به درستی استفاده و نگهداری کنید، سالیان سال بدون هیچ گونه خرابی برای شما کار می کند.

ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ماشین های ظرفشویی ماشین هایی برای شست و شو ظرف ها هستند که در چند سال اخیر استفاده از این دستگاه بسیار افزایش پیدا کرده است، ماشین های ظرفشویی بسیار سیستم پیچیده و حساسی دارند پس هنگام انتخاب این محصول باید نهایت دقت را بکنید چون ممکن است که در هنگام استفاده از آن به مشکل بر بخورید.

ماشین های ظرفشویی جنرال الکتریک برای خرید ماشین ظرفشویی خود پیشنهاد می شود، کارایی بسیار زیادی دارد و همچنین در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می شود و حق انتخاب در مدل آن بسیار بالاست.

جاروبرقی جنرال الکتریک

جاروبرقی هم یکی دیگر از لوازم خانگی ضروری به حساب می آید و در هنگام خرید آن باید نهایت دقت را به خرج داد، به این دلیل که کارکرد درست این دستگاه بسیار مهم است و کوچک ترین اختلال در این وسیله موجب کثیفی بسیار زیاد خانه می شود.

ما به شما جاروبرقی جنرال الکتریک را پیشنهاد می کنیم، این جاروبرقی عملکرد بسیار فوق العاده ای دارد و همچنین هنگام انتخاب آن می توانید مناسب ترین محصول را بر گزینید و این به دلیل بالا بودن تنوع این محصول است.

کولر گازی جنرال الکتریک

کولر گازی ها امروزه به دو نحو کار میکنند، یعنی هم در زمستان کارایی دارند و هم در تابستان، خصوصیت سرمایس و گرمایش این دستگاه موجب شده که بیشتریان به فکر خرید کولر گازی به جای خرید کولر های آبی و بخاری باشند.

از این رو باید توجه داشته باشید که چه نوع برندی از این دستگاه را انتخاب می کنید که هم در تابستان برایتان کار کرد داشته باشد و هم در زمستان.

کولر گازی های جنرال الکتریک از بهترین کولر گازی های حال حاضر بازار هستند که می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

در بعضی از مواقع ممکن است که به دلایلی لوازم خانگی جنرال الکتریک شما دچار ایراد شود، این ایرادات مانند سهل انگاری، نگهداری و استفادعه نادرست، سرویس نکردن دستگاه، نصب اولیه نادرست، کار کرد دستگاه با برق یا آب و ...می باشد.

دکتر آچار یکی از نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران می باشد و همچنین در پایان کار به شما گارانتی 180 روزه ارائه می دهد تا خیالتانت بابت تعمیرات راحت باشد، همچنین نگران هزینه تعمیر لوازم خانگی خود نباشید، به این دلیل که تمامی هزینه تعمیرات با توجه به نرخ اتحادیه و کاملاً منصفانه محسابه می گردد.

برای تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک خود همین حالا با بهترین شرکت تعمیرات جنرال الکتریک ما تماس بگیرید تا ما در کمترین زمان ممکن با اعزام تکنیسین در کوتاه ترین زمان مشکل لوازم  خانگی شما را حل کنیم، اطمینان داشته باشید که تعمیرکاران ما از بهترین و آموزش دیده ترین تعمیرکاران هستند و شعار تمامی تکنیسین ها و پرسنل مجموعه جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز است.