چادر تبلیغاتی یکی ازگزینه های اصلی شرکتها برای تبلیغات محصولات خود محسوب می شود. این نوع از چادرها از بهترین مواد اولیه توسط ایران سایه بان تولید می شوند تا کیفیت و کارایی لازم را داشته باشند. هر چه کیفیت سایه بان تبلیغاتی بیشتر شود، میزان استقبال از آن نیز بیشتر می شود. این موضوع به خاطر طول عمر بسیار خوب و صرفه اقتصادی است که استفاده از چادر تبلیغاتی با کیفیت به همراه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چادر تبلیغاتی ایران سایبان را بدون شک می توان بهترین و کاربردی ترین نمونه از انواع سایبان تبلیغاتی با کیفیت موجود در بازار دانست. این محصولات به راحتی نصب می شوند و نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی برای نصب انواع سایه بان تبلیغاتی نیست.  شرکت تولیدی ایران سایبان با مدیریت دکتر مردی با تاکید بر کیفیت محصولات خود توانسته است سهم بزرگی از بازار انواع سایبان را در اختیار بگیرد. در ادامه با برخی از ویژگی های سایبان های  تولید شده توسط شرکت ایران سایبان آشنا خواهیم شد.چادر تبلیغاتی با کیفیت یکی از محصولاتی است که دارای طرفداران زیادی است .

چادر تبلیغاتی کالسکه ای

انواع چادر تبلیغاتی 

ایران سایبان پکیج کاملی از چادرهای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار میدهد تا بوسیله آن و با توجه به سیاستهای شرکت بتوانید از آنها به صورت بهینه بهره ببرید.

  1. چادر تبلیغاتی بازویی
  2. چادر تبلیغاتی کالسکه ای 
  3. چتر تبلیغاتی 
  4. آلاچیق تبلیغاتی 

توضیحاتی در مورد چادر تبلیغاتی با کیفیت

تبلیغات روی سایبان چندین سال است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، البته استفاده از سایبان تبلیغاتی رایگان یا همان سایبان تبلیغاتی ارزان قیمت باعث شده تا علاوه بر کیفیت، توجه ویژه ای به قیمت این نوع از سایبان ها نیز گردد. تبلیغات روی چادر مغازه کمک می کند تا بتوان برای کسب و کار خود، تبلیغات محیطی را به بهترین شکل ممکن از نظر قیمت و کیفیت انجام داد. قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث شده تا حجم استفاده از این سایبان ها در سال های اخیر افزایش زیادی داشته باشد، این موضوع باعث شده تا ایران سایبان  نیز تمرکز بیشتری بر روی تولید سایبان تبلیغاتی داشته باشند.

چتر تبلیغاتی

ویژگی های چادر تبلیغاتی با کیفیت

یکی از ویژگی های بارز چادر تبلیغاتی باکیفیت، کیفیت بالای جنس روکش و قیمت مناسب این نوع از سایه بان ها است. معمولا روکش های پارچه ای بیشترین کاربرد را برای این نوع سایبان ها دارند، زیرا هم امکان چاپ بر روی آنها وجود دارد و هم قیمت بسیار مناسبی دارند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید سایبان تبلیغاتی ارزان هستند، بهتر است سایبان تبلیغاتی با روکش پارچه ای را انتخاب نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های چادر تبلیغاتی با کیفیت، امکان تولید آنها به صورت برقی یا اتوماتیک است. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید یک سایبان شیک و مدرن و در عین حال کاربردی هستند، می توانند این نوع از سایبان ها را انتخاب نمایند. سایبان تبلیغاتی برقی معمولا دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی این نوع سایبان ها است، این در حالی است که استقبال از سایبان های تبلیغاتی برقی در سال های اخیر بسیار بیشتر شده است. معمولا همه افراد تمایل دارند از یک سایبان شیک و با کیفیت برای مغازه یا فروشگاه خود استفاده نمایند و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که حاضر باشد محصولی بی کیفیت و ارزان را به جای یک سایبان باکیفیت و شیک انتخاب نماید.

قیمت چادر تبلیغاتی با کیفیت

یکی از مسائل بسیار مهم در هنگام خرید چادر تبلیغاتی با کیفیت، قیمت این محصول است. قیمت این نوع سایبان ها بستگی زیادی به متریال کاربردی دارد. برای مثال سایبان هایی که از پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند، قیمت بسیار بیشتری نسبت به سایبان هایی که با پروفیل فولادی ساخته شده، دارند. البته باید شکل ظاهری و دوام آنها در برابر خوردگی را نیز با هم مقایسه کرد. شرکت ایران سایبان امکان تولید انواع سایبان تبلیغاتی و با کیفیت را دارد. ایران سایبان را می توان بهترین مرکز تولید سایبان تبلیغاتی در ایران دانست، زیرا این شرکت تولیدی سایبان تبلیغاتی را با تنوع بالا از نظر نوع و قیمت تولید می کند. این شرکت علاوه بر اینکه تولید کننده سایبان تبلیغاتی بوده، می تواند سایبان کالسکه ای، بازویی و... را نیز به صورت کاملا اتوماتیک و برقی تولید نماید.

آشنایی با بهترین مرکز تولید سایبان تبلیغاتی برای افرادی که نیاز به محصولاتی مثل انواع سایه بان تبلیغاتی دارند، کمک می کند تا گرفتار شرکت های غیر معتبر نشوند. ایران سایبان با رزومه بسیار قوی در تولید انواع سایبان تبلیغاتی سالهاست همراه شماست. سفارش مستقیم از سایه بان تبلیغاتی دریافت محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را برای شما به همراه دارد.

اهمیت تبلیغات روی چادر مغازه

استفاده از چادر و چتر تبلیغاتی سال هاست که از سوی کسب و کارهای مختلف رواج یافته و یکی از دلایل چاپ تبلیغات روی چادر مغازه، همین استقبال بسیار خوب از چنین محصولاتی است. تبلیغات روی سایبان مغازه می تواند هم به خرید یک سایبان ارزان قیمت کمک کند و از طرفی دیگر هم این امکان فراهم می کند تا بتوان از جنبه های تبلیغاتی و جذب مشتری این محصول نیز بهره مند شد. بدین ترتیب تبلیغات روی سایبان تبلیغاتی ارزان می تواند از چند جهت مفید و موثر باشد.

سفارش چادر تبلیغاتی مغازه و خرید این محصول کمک می کند تا بتوان با خرید یک محصول، چندین استفاده مختلف از آن داشت. این موضوع باعث شده تا بر روی سر درب بسیاری از مغازه های کوچک و بزرگ شهرهای مختلف انواع سایبان تبلیغاتی دیده شوند. معمولا برای یک فروشگاه یا مغازه، تبلیغات محیطی از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا حوزه فعالیت اغلب مغازه ها محدود بوده و اگر نتوانند تبلیغات محیطی را به بهترین شکل انجام دهند، ممکن است با رکود و ورشکستگی مواجه شوند. بدین ترتیب سفارش چادر تبلیغاتی مغازه یک امر لازم و ضروری برای همه مغازه ها، فروشگاه ها و هایپرمارکت ها می باشد.

چادر تبلیغاتی بازویی

سفارش چادر تبلیغاتی مغازه

سفارش چادر تبلیغاتی مغازه این روزها تبدیل به یکی از چالش های ذهنی مغازه دار ها و صاحب فروشگاه ها و همچنین هایپرمارکت ها شده است. چادر تبلیغاتی مغازه همان سایبان تبلیغاتی مغازه بوده و به طور معمول بر روی سر درب انواع مغازه و فروشگاه نصب می شود تا کارایی لازم را برای صاحب فروشگاه داشته باشد. سایه بان تبلیغاتی مغازه محدودیت خاصی از نظر ابعاد و اندازه نداشته و شرکت های تولیدی سایبان تبلیغاتی این امکان را دارند که با هر ابعادی سایبان تبلیغاتی با کیفیت تولید نمایند.

سفارش چادر تبلیغاتی مغازه و تهیه این محصول کمک می کند تا بتوان از ورود نور مستقیم آفتاب به داخل مغازه خود جلوگیری کرد. برای هر مغازه ای تابش مستقیم نور آفتاب مضر است، زیرا هم به گرم شدن هوای داخل منجر می شود و هم می تواند باعث خراب شدن مواد غذایی و حتی سایر محصولات مانند پوشاک شود. با توجه به این توضیحات شاید اغلب افراد تمایل داشته باشند از سایبان تبلیغاتی رایگان یا ارزان برای مغازه خود استفاده نمایند تا از این طریق بتوانند از ویژگی های سایبون تبلیغاتی بهره مند شوند.

همین حالا سفارش مستقیم چادر تبلیغاتی را  از طریق شماره های  02144903002 و 09208199519 از شرکت ایران سایبان انجام دهید.