حدیثه تهرانی عکسی جدید از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد.

جنگل‌نوردی حدیثه تهرانی و همسرش! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حدیثه تهرانی بازیگر جوان و شناخته شده کشورمان است. حدیثه تهرانی بازیگر پرکاری نیست اما در فیلم‌های ماندگاری به ایفای نقش پرداخته است. حدیثه تهرانی متأهل است. حدیثه تهرانی طرفداران بسیاری دارد. حدیثه تهرانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران و در محله نارمک است، او یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل می باشد؛ لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگری هم در کلاس‌های آزاد بازیگری گذرانده است.

به دلیل تشابه اسمی اش با خانم هدیه تهرانی مدتی شایع شده بود که ایشان خواهر هدیه تهرانی هستند که این موضوع صحت ندارد. وی تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریال‌های به کجاچنین شتابان، خوش نشین‌ها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

از خانواده تا علاقه

تنها یک خواهر بزرگتر بنام هانیه، دکترای ژنتیک و ساکن آلمان دارد. خانم حدیثه با اینکه از دوران نوجوانی عاشق بازیگری بود اما خانواده صرفا زمانی اجازه به حضور او در این رشته دادند که بتواند لیسانس بگیرد

کلاس های بازیگری

سال های آخر دانشگاه که درگیر درس و بیمارستان بود وارد کلاس های بازیگری بنام ‘ایران’ زیر نظر اصغر محبی شد تا اینکه با پایان دانشگاه، جدی تر دوره ها را طی کرد.

حدیثه تهرانی

ورود به تلویزیون و سینما

از کلاس بازیگری به دفتر ابوالقاسم طالبی (کارگردان) برای کار جدیدش معرفی شد و به این ترتیب سال 1388 وقتی 25 ساله بود  با سریال به کجا چنین شتابان جلوی دوربین رفت

در سال 91 در فیلم تلویزیونی لارستان 6:30 بامداد بازی کرد تا اینکه با فیلم پانسیون در سال 1392 تجربه بازی در سینما را بدست آورد.

شهرت

بعد از بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با سریال خوش نشین ها در سال 1389 به کارگردانی سعید آقاخانی چهره اش شناخته تر شد.

ازدواج و همسرش

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می باشد، کیان مقدم متولد 14 آبان 1356 در تهران، آهنگساز و خواننده سیک راک می باشد.

نسبت با هدیه تهرانی

بعد از شروع فعالیت تا مدت ها شایعه شده او ایشان خواهر کوچکتر هدیه تهرانی ،بازیگران صاحب نام سینما می باشد که صرفا یک تشابه فامیلی می باشد.

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی