عکسی که شهاب حسینی با مو‌های تراشیده در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

تغییر چهره باورنکردنی شهاب حسینی! +عکس دونفره شهاب حسینی و همسرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب حسینی مو‌های خود را تراشیده است.شهاب حسینی بازیگر جوان و باتجربه سینما و تلوزیون است. شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده استدیپلم رشته انسانی دارد. شهاب حسینی افتخارات زیادی در جشنواره های جهانی دارد. شهاب حسینی هم اکنون اجرای برنامه همرفیق را برعهده دارد. در ادامه ویدیوی دیده نشده از شهاب حسینی را مشاهده می کنید . 

عکس جدید شهاب حسینی 

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟…

شهاب حسینی

شهاب حسینی با اشاره به اینکه تنها نقطه رضایت کارنامه اش همکاری با فرهادی است بیان می دارد: به نظرم فقط دو کارم با فرهادی به موزه تاریخ بشر پیوسته…بیست سال از عمرم را گذاشته ام برای همین دو کار؟ شما کارنامه بازیگران بزرگ را نگاه کنید از بین بیست فیلم واقعا چهارده فیلم خوب دارند.

شهاب حسینی

زندگی می فروشیم و از حق زن و بچه می گذریم

این بازیگر در جایی از گفتگویش خطاب به مخاطبان سینما بیان می دارد: درست است که بازیگری درآمد خوبی دارد اما دستمزدی که به بازیگران پرداخت میشود بابت زندگی آنهاست. هر شغلی یک چارچوب دارد و یک ساعت مشخص کار اما ما زندگی می فروشیم و از حق زندگی خود و زن و بچه مان می گذریم تا کارکنیم.

وی ادامه می دهد: اما در ازای عمر چه می گیریم؟ همسنگ آن چیست؟ پول؟ این کافی نیست. من می خواهم بدانم کارم می ماند و به درد می خورد. می خواهم صادق باشم. فیلم فارسی‌ها صادقانه بودند و مردم از آن خاطره دارند

شهاب حسینی با اشاره به خاطرات مخاطبان از فیلم فارسیها اظهار می دارد: الان که نگاه میکنم می بینم خیلی از مردم از فیلم فارسیها خاطره دارند. چرا؟ چون ظاهرا صادقانه بوده اند اما الان چرا این اتفاق نمی افتد؟ در دوران فیلمفارسی آنها هر چه به ذهنشان رسیده ساخته اند اما ما معلوم نیست چه در ذهنمان می گذریم و چه می سازیم.

شهاب حسینی

جوانی مستعد که در مرغداری “چهارصد ضربه” می دید

شهاب حسینی در جایی از گفتگو درباره کمکش به جوانان مستعد بی بضاعت برای ورود به سینما بیان می دارد: جوان شهرستانی را سراغ دارم که از کار عارش نمی آید. او در شهرستان خانه ای اجاره کرده بود که فقط برای دو برادر و مادرش جا داشت و خودش در مرغداری می خوابید ولی آنجا با تلویزیون ۱۴ اینچ ” چهارصد ضربه” و “جاده” می دید.به زودی یک ستاره نوظهور خواهید دید

وی ادامه می دهد: همین آدم مدت زیادی‌ست که با من کار می کند اما یک بار هم نگفت مرا ببین. یکدفعه خدا در ذهنم انداخت که این شخص را ببین و بعد شرایطی پیش آمد که او را برای بازی در یک فیلم پیشنهاد دادم و به شما قول می دهم به زودی یک ستاره نوظهور خواهید دید.

شهاب حسینی

دکتر محمدهادی کریمی مرا در تلویزیون دید و به سینما معرفی کرد.

شهاب با اشاره به اینکه دیگرانی هم بوده اند که این کار را در حق وی کرده اند می گوید: دکتر محمدهادی کریمی مرا در یک برنامه تلویزیونی دید و فکر کرد که من به درد بازی در نقش “ماهان” فیلم “رخساره” می خورم. او لطف خودش را کرد و من هم کار خودم را کردم.

شهاب حسینی