خوشبختانه کمپانی فیسبوک خدماتی ارائه داده است که شما می توانید به راحتی پیج اینستاگرام خود را برگردانید. همراه چیکاو باشید. ما در رسانه چیکاو (chikav.ir) جدید ترین اخبار گوشی را پوشش می دهیم. حتما به وبسایت چیکاو سر بزنید.

آموزش نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

قطع دسترسی به پیج اینستاگرام دیگر کابوس نیست ! امروزه اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین، مشهورترین و معروف ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شناخته می شود. از آنجایی که بیشتر افراد سروکارشان با این شبکه اجتماعی محبوب است، قطع دسترسی به آن می تواند به یک کابوس تبدیل شود. قطع رابطه با افراد می تواند قابل هضم باشد، اما از دست دادن عکس ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده، واقعا وحشتناک است. خوشبختانه کمپانی فیسبوک خدماتی ارائه داده است که شما می توانید به راحتی پیج اینستاگرام خود را برگردانید. همراه چیکاو باشید. ما در رسانه چیکاو (chikav.ir) جدید ترین اخبار گوشی را پوشش می دهیم. حتما به وبسایت چیکاو سر بزنید.

چرا پیج اینستاگرام من غیرفعال می شود؟

برای غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام دلایل مختلفی وجود دارد و اغلب کاربران بدون هیچ هشداری از حساب کاربری خود بیرون انداخته می شوند. اما تنها چیزی که الان برای شما باقی مانده است، یک اپلیکیشن بدون اکانت است. معمولا اینستاگرام دلیل قانع کننده ای ارائه نمی دهد، اما به شما می گوید که این تصمیم گیری بر اساس دستورالعمل های انجمن اتخاذ شده است.

اما اصلی ترین دلیل های حذف شدن پیج اینستاگرام شامل فعالیت های غیر قانونی، کلمات زشت و رکیک، برهنگی و خشونت گرافیکی است. شما می توانید پیچ خود را برگردانید، اما اگر این فعالیت های خلاف قانون تکرار شوند، ممکن است برای همیشه پیج خود را از دست بدهید.

 

چگونه پیج اینستاگرام را برگردانم؟

زمانی که پیج شما غیر فعال می شود، با یک پیام روبرو می شوید که اینستاگرام از شما می خواهد تا درباره آن بیشتر بدانید و علت را جویا شوید. بعد از کسب اطلاعات کافی و علت غیر فعال شدن، نوبت به بازگردانی پیج اینستاگرام می رسد.

اپلیکیشن را باز کنید و وارد صفحه ورود و ثبت نام شوید. در این قسمت شما باید به بخش "وارد شوید" یا “log in” بروید و اطلاعات لازم را وارد نمایید. در این قسمت اگر از قبل شماره تلفن همراه خود را در پیج ثبت کرده اید، آن را وارد کنید و سپس رمز ورود را وارد نمایید.

اگر از قبل ایمیل خود را در پیج ثبت کرده اید، بهتر است ایمیل خود را وراد نمایید. سپس رمز عبور را وارد کنید. تبریک، شما قفل پیج را باز گردید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، به قسمت "فراموش کردن رمز" بروید و شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد نمایید. منتظر بمانید که رمز بازیابی به خط تلفن همراه یا نشانی ایمیل شما فرستاده شود. بعد چک کردن ایمیل باکس یا پیام رسان، رمز جدید را وارد نمایید.

در این قسمت لازم است که فرایند درخواست تجدید نظر را پشت سر بگذارید، سپس مراحل بازیابی پیج اینستاگرام را انجام دهید.

در نهایت شما وارد پیج خواهید شد.

چگونه پیج اینستاگرام را برگردانم؟

 

نحوه فعالسازی مجدد پیج اینستاگرام

چند سال پیش، اینستاگرام نسخه از اپلیکیشن خود را معرفی کرد که شامل گزینه ای برای غیر فعال کردن موقت پیج بود و این کار تنها از طریق مرورگر تلفن همراه یا رایانه (نه اپلیکیشن) امکان پذیر بود. اما حالا که این گزینه در دسترس نیست و به هیچکدام از اطلاعات در پیج دسترسی نداریم، پس چگونه پیج اینستاگرام غیر فعال شده را برگردانیم؟ بازگرداندن پیج اینستاگرام بسیار آسان است و شما در هر دستگاهی که وارد شوید می توانید اطلاعات پیج را وارد و اکانت خود را فعالسازی کنید. بسته به زمان غیبت شما، ممکن است موافقت با شرایط و ضوابط جدید (از زمانی که پیج را غیرفعال کرده اید) نیاز باشد. اگر به دنیال بهترین برنامه های اندروید هستید، وبسایت چیکاو می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.

 

نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده

اکانت های اینستاگرام دائما مورد هدف هکرها قرار می گیرد. آنها می توانند به دنبال دسترسی به اکانت های خصوصی، تلاش برای فروش نام کاربری شما یا سرقت اطلاعات شما باشند. اگر فکر می کنید که پیج اینستاگرام شما هک شده است، باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهید. هرچه زمان دسترسی هکرها به اکانت شما بیشتر باشد، آنها می توانند به حریم خصوصی و اعتبار آنلاین شما آسیب بیشتری برسانند.

اولین اقدام، بررسی یک ایمیل از طرف اینستاگرام مبنی بر تغییر ایمیل مرتبط با اکانت شما است. این ساده ترین راه برای کنترل اکانت در برابر هکرها است. با این حال اگر ایمیل را پیدا نکردید، می توانید بلافاصله عمل را معکوس کنید.

اگر نمی توانید ایمیل را پیدا کنید، باید قبل از دیر شدن یک گزینه برای رفع این مشکل پیدا کنید. شما می توانید به جای آدرس ایمیل هکر، لینک ورود به سیستم را برای ارسال به شماره تلفن همراه خود را درخواست کنید.

در صفحه ورود به سیستم، (در اندروید) روی گزینه "دریافت راهنما برای ورود به سیستم" یا "گذرواژه خود را فراموش کرده اید" در iOS کلیک کنید. در این قسمت شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا لینک ورود به سیستم موقت ارسال شود. برای دسترسی مجدد، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اگر این سیستم به شما اجازه ورود داد، بلافاصله رمز خود را در تب "تنظیمات" یا “Setting” عوض کنید و هرگونه دسترسی داده شده به شخص ثالث در تب "فعالیت های ورودی" یا “login activity” را غیرفعال کنید.

در صورتی کار نکردن موارد ذکر شده، می توانید به فیسبوک یا اینستاگرام گزارش دهید تا دسترسی را برای شما فعال کنند. برای انجام گزارش پیج هک شده باید:

  • به صفحه ورود به سیستم بروید، روی گزینه گزینه "دریافت راهنما برای ورود به سیستم" یا "گذرواژه خود را فراموش کرده اید" در iOS کلیک کنید.
  • (در اندروید) نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و روی "بعدی" یا “Next” کلیک کنید.
  • روی گزینه "کمک بیشتر" یا “more help” ضربه بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از نرم افزار اسکایپ

به عنوان بخشی از تایید هویت با عکس از خود در دست داشته باشید که دارای کد امنیتی باشد. برای به حداقل رساندن احتمال هک شدن مجدد، مطمئن شوید که احراز هویت دو عاملی را در اسرع وقت فعال کنید.

image_c3667ccaee1b2040d7b680be6da275028b5702b3

نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده

آیا می توان پیج اینستاگرام پاک شده را بازگرداند؟

خیر. شما بعد از پاک کردن پیج اینستاگرام، قادر به بازیابی آن نخواهید بود. اما می توانید با همان شماره تلفن یا ایمیل، اقدام به ایجاد اکانت جدید نمایید. هرچند شما قادر به استفاده از نام کاربری نخواهید بود و نمی توانید عکس ها و ویدیوهای ارسال شده در پیج قبلی را بازگردانی کنید.

 

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی مشکلات اصلی پیج اینستاگرام پرداختیم و همچنین درباره نحوه بازیابی پیج مطالبی ارائه دادیم. امیدواریم از این مقاله کاربردی نهایت استفاده را برده باشید.