لاله صبوری: من آدم زندگی در آمریکا نیستم.

همسر آمریکایی لاله صبوری کیست؟ +عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من آدم زندگی در آمریکا نیستم. هروقت اراده کنم می‌توانم بروم. لاله صبوری بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است. لاله صبوری (زاده تیرماه ۱۳۴۶ ، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. لاله صبوری چند سال پیش اعلام کرد با مردی آمریکایی ازدواج کرده است. در این ویدئو درباره همسر آمریکایی لاله صبوری بیشتر صحبت می کنیم. 

لاله صبوری

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه تلویزیونی از شرایط زندگی با همسر آمریکایی اش توضیح داد گفت: من آدم زندگی در آمریکا نیستم. هروقت اراده کنم می‌توانم بروم.

مصاحبه با لاله صبوری

بیوگرافی لاله صبوری

اشرف السادات صبوری، با نام هنری لاله صبوری (زاده تیرماه ۱۳۴۶ ، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.صبوری در کنکور سراسری رتبه ۲۴ رشته هنر را دریافت کرد. وی معمولاً نقش‌هایی را بازی می‌کند که شیطنت خاص و شیرینی در آن تداعی می‌شود.از کارهای صبوری می‌توان به جنگ ۷۷، کمربندها را ببندیم، دوقلوها و… اشاره کرد.

لاله صبوری

مدتی به نویسندگی روی آورده و براساس یکی از نوشته‌هایش، در نظر داشت کارگردانی فیلمی را نیز آغاز کندُ اما در این زمینه توفیقی به دست نیاورد.لاله صبوری در سریال ۲۶ قسمتی من نه منم که از شبکه ۲ سیما پخش شد در کنار حسن پورشیرازی و نیما فلاح بازی کرده‌است. او در سریال‌های رستوران خانوادگی، این زمینی‌ها، بزرگ‌مردان کوچک به کارگردانی مسعود رسام و جاده در دست تعمیر است نیز ایفای نقش کرده‌است.

لاله صبوری

او همچنین سابقهٔ مجریگری در شبکهٔ جام جم داشته‌است. یکی از سریال‌های دیگری که لاله صبوری کار کرده سریال این زمینی‌ها می‌باشد که از تلویزیون پخش شد.

لاله صبوری

دلخوری لاله صبوری و مهران مدیری

لاله صبوری و مهران مدیری زوج سالهای ابتدایی کار با یکدیگر بودند و حسابی با یکدیگر مشهور شدند اما به قول خانم بازیگر ما با هم نمی ساختیم. بعد از جنگ 77 قرار بود من و مهران مدیری مجدد با هم کار کنیم اما من تصمیم گرفتم سر کار این زمینی ها بروم و همین ریشه دلخوری بین ما شد.

ببخشید شما باز هم تجربه همکاری مجدد ما بود اما باز هم دلخوری بین ما وجود داشت و یک وقفه طولانی بین همکاری ما افتاد و به من زنگ زدند و برای پاورچین دعوت کردند اما من نرفتم و هی تلافی کاری بین ما شکل گرفت و دوباره سر باغ مظفر به من زنگ زدند و من هم قبول کردم اما هیچ خبری از سمت گروه نشد و من وقتی تماس گرفتم متوجه شدم فیلمبرداری آغاز شده و چند بار دیگر باز هم این اتفاقات بین ما تکرار شد و در نهایت با کلام مهران مدیری که گفت لاله صبوری انرژی بهتری دارد تا بازیگر بهتری باشد این دلخوری ادامه داشت و تا مدتها من را آزار داد.

شوخی کردم آخرین تجربه همکاری ما بود که با وجود قرارداد داشتن به سرانجام نرسید و هرگز برای حضور در دورهمی از او دعوت نشد.

لاله صبوری

فیلم شناسی لاله صبوری

1398 دوقلوها جمشید بیات

1396 لژیونر مسعود آب پرور

1395 چرخ فلک عزیزالله حمیدنژاد ،احسان عبدی پور ،بهرام عظیم پور

اپیزود(مینا) در نقش مینو

1393 معراجی ها مسعود ده نمکی

1393 عینک آفتابی رضا رشیدپور

1392 بوی باران حسین تبریزی

1391 خانه ای روی تپه داریوش یاری

1390 کسی خوابه؟ جواد رضویان

1387 جاده در دست تعمیر حسین تبریزی

1387 بزرگمرد کوچک مسعود رسام

1385 من نه منم بهروز خلجی

1384 اکسیژن مهدی مظلومی

1383 کمربندها را ببندیم مهدی مظلومی

1383 بانویی دیگر سیروس مقدم

1382 فقط به خاطر تو اکبر منصور فلاح

1381 دوقلوها حسین سهیلی زاده

1380 گروه هفت فریال بهزاد

1380 رستوران خانوادگی حسین سهیلی زاده

1379 تلخ و شیرین ابوالفضل امیدیان

1378 این زمینی ها مسعود شاه محمدی

1377 جنگ 77 مهران مدیری

1377 بگذار آفتاب برآید حسین مختاری

1375 تهران 11–595 ج 48 مرضیه برومند

فیلم شیرین عباس کیارستمی 1387

لاله صبوری

تله فیلم لاله صبوری

دستمو ول کن (مجتبی چراغعلی)1388

سریال های نمایش خانگی لاله صبوری

هشتگ خاله سوسکه (محمد مسلمی) 1397

سیگنال موجود است (مهدی مظلومی) 1393

شوخی کردم (مهران مدیری) 1392