پست جدید روشنک گرامی در فضای مجازی را در ادامه مشاهده کنید.

روشنک گرامی: جدیدی جون عیار تو از هر جایزه طلایى بیشتره!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پست جدید روشنک گرامی در فضای مجازی را در ادامه مشاهده کنید. روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 1 مهر 1362 در تهران متولد شد. روشنک گرامی در فیلم‌های قاعده تصادف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است. روشنک گرامی در سال ۸۵ در رشته کارگردانی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قبول شد. روشنک گرامی همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره گرفته است.

روشنک گرامی با انتشار این عکس در پی جاماندن امیر جدیدی از کسب نخل طلای کن نوشت:

  "جدیدى جون

همه ى دنیا تورو داشتن نگاه مى کردن این مدت و هیچ وقت بازى درجه یک و شخصیتت رو فراموش نخواهند کرد. عیار تو از هر جایزه ى طلایى بیشتره قهرمان.

تبریک به همه ى عوامل فیلم قهرمان

ماجرای ازدواج روشنک گرامی

بیوگرافی روشنک گرامی

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 1 مهر 1362 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان لیسانس کارگردانی تئاتر را از دانشگاه آزاد گرفت و لیسانس مهندسی معماری اش را هم از دانشگاه سوره گرفته است.

روشنک گرامی علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری هم دارد و نگاهش به دنیای بازیگری به منزله شغل نیست و در واقع تنها راه کسب درآمد را بازیگری نمیداند

یکی از خصیصه های ظاهری روشنک گرامی مربوط به فرم چشم های او است که خودش هم در گفتگوهای متعدد به این موضوع اشاره کرده است که خیلی ها میگویند چرا دائم خوابت میاد ولی واقعا اینطور نیست و من آدم پر انرژی هستم و علت این تفکر شاید فرم چشم هایم باشد

روشنک گرامی

علاقه شدید روشنک گرامی به موسیقی

روشنک گرامی علاقه زیادی به دنیای موسیقی دارد و تار، پیانو و ساکسیفون می نوازد و پرداختن به موسیقی و حتی گوش دادن به آن حالش را دگرگون میکند.

این بازیگر جوان استعداد موسیقیایی اش را یک استعداد درونی میداند و به گفته خودش توانایی نواختن سازهای مختلف را دارد و جنس علاقه اش به موسیقی متفاوت از بازیگری است.

روشنک گرامی علاوه بر پرداختن به این هنرها در زمینه طراحی لباس و نوشتن فیلمنامه هم تا حدودی تبحر دارد.

روشنک گرامی

روشنک گرامی از عشق سرعت بودن تا تصادف وحشتناک

روشنک گرامی علاقه زیادی به رانندگی دارد و از رانندگی کردن با سرعت بالا لذت میبرد و به اصطلاح میتوان گفت که عشق سرعت است و همیشه با سرعت بالایی رانندگی میکند و به گفته خودش مادرش هنوز هم در کنار او در ماشین نمی نشیند.

این بازیگر کشورمان سال 93 یک تصادف وحشتناک را تجربه کرد و هنگام خروج از پارکینگ منزلشان با یک خودرو تصادف کرد و راهی بیمارستان شد و بعد از انجام یک جراحی چندین هفته در بیمارستان بستری بود.

روشنک گرامی بانوی هنرمند کشورمان تابحال ازدواج نکرده و مجرد است.

روشنک گرامی

بازیگری روشنک گرامی

روشنک گرامی بازیگری را با تئاتر و در دوران دانشجویی آغاز کرد و اولین بار سال 1389 در سریال فاصله ها مقابل دوربین رفت و سال 1391 اولین تجربه سینمایی اش با فیلم قاعده تصادف رقم خورد.

اولین سریال روشنک گرامی

روشنک گرامی اولین تجربه جدی بازیگری اش را با سریال فاصله ها ساخته حسین سهیلی زاده رقم زد و در این سریال ایفاگر نقش زهره همسر نیما و عروس مرضیه بود. زهره دختر آرام و محجبه ای بود که به تازگی زندگی مشترکش را با نیما آغاز کرده بود و مشکلات مالی در زندگی آنها وجود داشت.

این بانوی هنرمند در سریال فاصله ها با بازیگرانی چون دانیال حکیمی، شاهرخ استخری، مریم کاویانی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، پندار اکبری، فاطمه گودرزی و... همبازی بود.

روشنک گرامی

روشنک گرامی در سریال گمشدگان

سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی سال 96 از شبکه دو پخش شد و روشنک گرامی بعد از چند سال دوری از قاب تلویزیون بار دیگر با این سریال و نقشی اصلی مهمان خانه های مردم شد.

روشنک گرامی در سریال گمشدگان بازیگر نقش دختری به نام ترنج بود که در رشته عکاسی تحصیل کرده و در برهه ای از زندگی تصمیم میگیرد که برای رها شدن از مشکلات به همراه برادرش از خانه فرار کند اما این سرآغاز مشکلات زیادی در زندگی او است.

روشنک گرامی در این سریال با بازیگرانی چون بهنام تشکر، پژمان بازغی، کوروش تهامی، فریبا نادری، پرویز پورحسینی، شقایق فراهانی، سعید داخ و... همبازی بود.

روشنک گرامی

روشنک گرامی در سریال هم گناه

روشنک گرامی بعد از چندین تجربه بازیگری در فیلم های سینمایی و تلویزیونی برای اولین بار در سال 98 در سریال هم گناه برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفت.

روشنک گرامی در سریال هم گناه ایفاگر نقش دختری به نام نیکی بود که در آستانه ازدواج با پسرعمه اش امین قرار دارد اما فاش شدن رازهای زندگی خانوادگی او اتفاقات زیادی را در ادامه این قصه رقم زد.

روشنک گرامی در سریال هم گناه با بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی، حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، ساقی حاجی پور، فرانک کلانتر و... همبازی بود.

روشنک گرامی

فیلم شناسی روشنک گرامی

در ادامه این مطلب مروری بر فیلم و سریال های روشنک گرامی خواهیم داشت.

فیلم های سینمایی روشنک گرامی

1397 لایه های دروغ 

1397 ملبورن

1395 یک کامیون غروب

1395 یک کیلو و بیست و یک گرم

1395 سکوت کن(فیلم کوتاه) 

1394 هلن 

1394 خانه دیگری

1394 آخرین بار کی سحر را دیدی؟

1393 تابو 

1391 قاعده تصادف 

1390 تله فیلم گنگ خوابدیده

روشنک گرامی

سریال های روشنک گرامی

1398 محکومین

1396 گمشدگان 

1390 جنایت و مکافات 

1389 فاصله ها

روشنک گرامی