تذکر احمد مهرانفر به همسرش برای رعایت حجاب جنجاال به پا کرد.

شوخی احمد مهرانفر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شوخی احمد مهرانفر با حجاب همسرش سوژه شد. احمد مهرانفر بازیگر معروف سینما و تلویزیون که همه او را با نقش ارسطو در فیلم پایتخت میشناسیم. احمد مهرانفر در 10 خرداد ماه سال  1354 در برزک کاشان متولد شد. احمد مهرانفر دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. احمد مهرانفر از سال 78 اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز کرد و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر به همراه همسرش در یک جشن حضور پیدا کردند که در آنجا در اقدامی غافلگیرانه برای این زوج معروف سورپرایزی آماده کرده بودند.

در این جشن وقتی که احمد مهرانفر و همسرش برای بردین کیک به بالای سن می آیند ایشان به همسرش تذکر میدهند که حجابش را رعایت کند

این تذکر احمد مهرانفر از انجایی که با لبخند همراه بود به عنوان شوخی مهرانفر با حجاب همسرش منتشر می شود!

در زیر فیلم شوخی احمد مهرانفر با حجاب همسرش را ببینید.

بیوگرافی احمد مهرانفر

مهرانفر از سال 78 اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.

احمد مهرانفر

فیلم های احمد مهرانفر

این بازیگر در فیلم های اقلیما ، حقیقت گمشده ، دربارهٔ الی… ، کلبه و آتش بس و تئاترهایی همچون همه چیز دربارهٔ آقای ف ، فنز ، قهوه تلخ ، شکلک 17 دی کجا بودی؟ و… به ایفای نقش پرداخته است. البته نویسندگی و کارگردانی نمایش ادیپ افغانی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

او نوروز سال 90 و 92 با سریال پایتخت 1 ، 2 و 3 در نقش ارسطو حضور در تلویزیون را تجربه کرد و به شهرت زیادی دست یافت  و شناخته شد. او هم اکنون مشغول بازی در پایتخت 4 میباشد.

احمد مهرانفر

ازدواج و همسر احمد مهرانفر

احمد مهرانفر بازیگر نقش پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت 5 در جدید ترین پست اینستاگرامی اش در 25 فروردین 97 خبر ازدواجش را رسما اعلام کرد؛ او با نیلوفر فائض پور ازدواج کرده است.

احمد مهرانفر

پسر احمد مهرانفر​

مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر است.او در حال حاضر هنرجوی دوره های بازیگری است که زیر نظر هومن سیدی می باشد.مونا فائض پور در حرفه ی مدلینگ مشغول به فعالیت بوده و در اینستاگرام بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد.

احمد مهرانفر