پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

1. جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است

جستجوی ارگانیک بخش بزرگی از عملکرد وب‌سایت اکثر کسب‌وکارها و یک جزء حیاتی از قیف خریدار است و در نهایت باعث می‌شود کاربران یک تبدیل یا تعامل را تکمیل کنند.همانطور که بازاریابان و تبلیغ کننده های تبلیغات گوگل می‌دانند، گوگل نسبت به رقبایی مانند Yahoo، Bing، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و بسیاری دیگر، سهم قابل توجهی از بازار جستجو را در اختیار دارد.

free-trial-img

این بدان معنا نیست که همه موتورهای جستجو به دیده شدن یک برند کمک نمی کنند - آنها این کار را می کنند. فقط گوگل بخش قابل توجهی از کل بازار جستجو را در اختیار دارد.

با این وجود، این یک رهبر واضح است و بنابراین پیروی از دستورالعمل های آن مهم است.اما بخش باقی مانده از بازار که متعلق به موتورهای دیگر است برای برندها نیز ارزشمند است.در طراحی سایت فروشگاهی  این امر به ویژه در مورد برندهایی که موتورهای جستجوی صوتی، بصری و عمودی نقش اساسی دارند، صادق است.

گوگل، به عنوان پربازدیدترین وب سایت در جهان (و به طور خاص در ایالات متحده)، همچنین با بیش از 1 میلیارد کاربر، محبوب ترین ارائه دهنده ایمیل در سراسر جهان است.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است و بیش از 2 میلیارد نفر حداقل یک بار در ماه به آن دسترسی دارند.

ما می دانیم که اکثریت واضح جهان با دسترسی به اینترنت حداقل یک بار در روز برای دریافت اطلاعات به گوگل مراجعه می کنند.

قابل مشاهده بودن به عنوان یک منبع قابل اعتماد توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه به نفع یک برند است. سئوی با کیفیت و یک وب سایت با کیفیت بالا، برندها را به آنجا می برد.

2. SEO باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف هر سئو کار با تجربه، ایجاد یک پایه قوی برای یک وب سایت زیبا با تجربه کاربری تمیز و موثر است که به لطف اعتماد و اعتبار برند و ویژگی های دیجیتال آن، به راحتی در جستجو قابل کشف باشد.

ناامیدی از اتمام پروژه ها را از بین ببرید.

ضرب الاجل های خود را به تیم سیماگر بسپارید که می توانند هر کار را قبل از هر ضرب الاجل به پایان برسانند - و کسب و کار خود را در بالاترین سرعت نگه دارید.

عناصر بسیاری در ایجاد قدرت در مورد موتورهای جستجو مانند گوگل نقش دارند.

1

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، اختیارات در طول زمان در نتیجه جنبه هایی مانند:

پیوندهای طبیعی

رفتار مثبت کاربر

سیگنال های یادگیری ماشینی

عناصر و محتوای روی صفحه بهینه شده است.

اما ایجاد این قدرت بیشتر از سایر بهینه‌سازی‌های دیجیتال، اگر نگوییم همه، برای یک برند مفید است.

مشکل این است که ایجاد اعتماد و اعتبار یک شبه غیرممکن است - درست مانند زندگی واقعی. اقتدار در طول زمان به دست می آید و ساخته می شود.

پیروی از دستورالعمل های E-A-T Google برای اطمینان از نتایج موفقیت آمیز بسیار مهم است.

تثبیت نام تجاری به عنوان یک مرجع، صبر، تلاش و تعهد می طلبد و متکی بر ارائه یک محصول یا خدمات ارزشمند و با کیفیت است که به مشتریان اجازه می دهد به یک برند اعتماد کنند.

3. سئو بهترین راه برای درک صدای مصرف کننده است

از درک تغییرات بازار کلان تا درک هدف مصرف کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیازی دارند. داده‌ها و قالب‌های SEO – گفتاری یا کلامی – سیگنال‌های واضحی از قصد و رفتار کاربر به ما می‌دهد.

 

این کار را به طرق مختلف انجام می دهد:

داده های پرس و جو را جستجو کنید.

تجزیه و تحلیل SERP

داده های تجزیه و تحلیل و بینش هوش مصنوعی.

4. SEO خوب همچنین به معنای تجربه کاربری بهتر است

تجربه کاربری به اولویت شماره یک هر بازاریاب تبدیل شده است. همه خواهان رتبه بندی ارگانیک بهتر و حداکثر دید هستند. با این حال، تعداد کمی متوجه می شوند که تجربه کاربری بهینه بخش بزرگی از رسیدن به آنجا است.

گوگل یاد گرفته است که چگونه یک تجربه کاربری یا طراحی سایت خوب یا نامطلوب را تفسیر کند و یک تجربه کاربری مثبت به عنصری اساسی برای موفقیت یک وب سایت تبدیل شده است.

به‌روزرسانی تجربه صفحه Google چیزی است که بازاریابان در همه صنایع باید به آن پایبند باشند و بخشی از تمرکز دیرینه آنها بر تجربه مشتری است.

15 دلیل که چرا کسب و کار شما به سئو نیاز دارد

مشتریان می دانند که چه می خواهند. اگر نتوانند آن را پیدا کنند، مشکلی پیش خواهد آمد. و عملکرد آسیب خواهد دید.یک مثال واضح از ایجاد یک تجربه کاربری مستحکم این است که چگونه گوگل بیشتر و بیشتر به موتور پاسخگویی تبدیل شده است که داده‌های جستجو شده را مستقیماً در SERPs (صفحات نتایج موتور جستجو) ارائه می‌کند.

هدف این است که به کاربران اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند با کلیک کمتر، سریع و آسان ارائه دهیم.

سئوی باکیفیت تجربه کاربری مثبت را در بر می گیرد و از آن به نفع برند استفاده می کند.

5. سئوی محلی به معنای افزایش تعامل، ترافیک و تبدیل است

با افزایش و تسلط رو به رشد ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​تبدیل شده است.

15 دلیلی که چرا کسب و کار شما کاملاً به SEO نیاز دارد هدف SEO محلی بهینه سازی ویژگی های دیجیتال شما برای یک محدوده خاص است، بنابراین افراد می توانند به سرعت و به راحتی شما را پیدا کنند و آنها را یک قدم به تراکنش نزدیکتر می کند.

بهینه‌سازی‌های محلی بر محله‌ها، شهرک‌ها، شهرها، مناطق و حتی ایالت‌های خاص تمرکز می‌کنند تا یک رسانه مناسب برای پیام‌رسانی یک برند در سطح محلی ایجاد کنند.

سیستم‌عامل‌ها این کار را با بهینه‌سازی وب‌سایت برند و محتوای آن، از جمله نقل‌قول‌های محلی و بک لینک‌ها، و همچنین فهرست‌های منطقه‌ای مرتبط با مکان و بخش تجاری که یک برند به آن تعلق دارد، انجام می‌دهد.

برای ارتقای تعامل به صورت محلی، متخصصان سئو باید پانل نمودار دانش یک برند، فهرست کسب و کار من در Google و نمایه های رسانه های اجتماعی آن را به عنوان شروع بهینه کنند.

بسته به صنعت، همچنین باید بر نظرات کاربران در Google و همچنین سایر سایت‌های بررسی مانند Yelp، Home Advisor و Angie’s List (در میان دیگران) تأکید زیادی شود.

توصیه می کنم نکات سئوی محلی در مورد SEJ را در اینجا دنبال کنید.

1 (1)

6. SEO بر چرخه خرید تأثیر می گذارد

تحقیقات در حال تبدیل شدن به یک عنصر حیاتی سئو است و اهمیت تحقیق در زمان واقعی در حال افزایش است.

استفاده از تاکتیک‌های سئو برای انتقال پیام‌های خود برای معاملات خوب، محصولات و خدمات نوآورانه، و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان ارائه می‌دهید، بازی را تغییر خواهد داد.

همچنین بدون شک در صورت انجام صحیح، بر چرخه خرید تأثیر مثبت خواهد گذاشت.برندها باید در مکان هایی که مردم به آنها نیاز دارند قابل مشاهده باشند تا ارتباطی شایسته ایجاد شود. سئوی محلی این دید را افزایش می‌دهد و به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا پاسخ‌ها و کسب‌وکارهایی را که این پاسخ‌ها را ارائه می‌دهند، بیابند.