پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این روزها گوگل نقش بسیار مهمی در زندگی مردم جهان ایفا می‌کند. آن‌ها برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز، خرید آنلاین و دریافت خدمات مختلف و غیره از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند. معمولاً سایت‌های به نمایش در آمده در صفحه اول گوگل بیشترین بازدید را دارند و به همین دلیل کسب و کارهای مختلف برای به دست آوردن رتبه‌های برتر گوگل به سئو و بهینه‌سازی سایت اهمیت زیادی قائل هستند. استفاده از روش‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و آشنایی با خدمات سئو باعث می‌شود که کسب و کار مورد نظر در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و مشتریان زیادی را جذب کند. برای کسب نتایج بهتر باید به سراغ یک متخصص سئو بروید و با استفاده از مشاوره سئو رتبه سایت خود را ارتقا ببخشید. 

سئو چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کلمه سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو است و به فرآیند و اقداماتی گفته می‌شود که طی آن صفحات یک سایت برای چند کلمه کلیدی خاص بهبود پیدا می‌کنند تا منجر به ارتقای رتبه سایت و افزایش ترافیک ورودی به آن شود. SEO به دانش زیاد، صبوری و پیش زمینه نیاز دارد و توسط یک فرد متخصص در این زمینه انجام می‌شود. کارشناسان، سئو را به سه روش کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم‌بندی کرده‌اند.

در SEO کلاه سفید تمام روش‌ها به صورت کاملاً قانونی و با رعایت اصول اخلاقی برای بهینه‌سازی سایت استفاده می‌شود. در این روش برای افزایش سرعت سایت و تولید محتوا زمان بگذارید و صبور باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

در روش کلاه سیاه متخصص بدون توجه به قوانین گوگل و دور زدن آن‌ها الگوریتم‌های گوگل را دستکاری می‌کند تا بدون رعایت قانون‌های گوگل در مدت زمانی کوتاه، سایت رتبه‌های برتر را کسب نماید.‌ البته امکان تنزل و سقوط رتبه با این روش بیشتر است زیرا گوگل به حدی هوشمند است که بلافاصله سایت‌های خطاکار را تشخیص داده و آن‌ها را اصطلاحا پنالتی می‌کند‌.

در روش کلاه خاکستری هم زیاد به مقررات گوگل اهمیت داده نشده است اما ماننده سئو سیاه از تکنیک‌های غیر مجاز نیز استفاده نمی‌شود.

فاکتورهای تأثیرگذار در سئو و رتبه بندی سایت

سئو تکنیکال یکی از فاکتورهای مؤثر در رتبه سایت است و شامل اقداماتی است که سئو کار در زمینه زیرساخت‌های سایت، بخش‌های فنی سایت، کد نویسی سایت و ربات‌ها انجام می‌دهد، می‌باشد.‌ در خدمات سئو زیرساخت‌های سایت بررسی می‌شود و مشکلات احتمالی آن توسط فرد سئو کار حل خواهد شد. به طور کلی سایت‌هایی که زیرساخت‌های مناسب و پرقدرتی دارند، رضایت کاربران بیشتری را جلب کرده و ربات‌های گوگل به راحتی به به سایت مورد نظر Crawel  یا خزش می‌کنند.‌ پارامترهای مهم در SEO تکنیکال شامل سرعت بالا آمدن سایت، استفاده درست از زبان نشانه‌گذاری، واکنش‌گرا یا رسپانسیو بودن سایت امنیت، داشتن گواهینامه SSL، ایجاد Sitemap، اصلاح کردن لینک‌های شکسته و غیره می‌باشد. سایت‌هایی که به سرعت و بلافاصله بعد از ورود کاربر لود می‌شوند، طرفداران بیشتری دارند. واکنش‌گرا بودن سایت نیز به این معناست که با استفاده از تمام دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه، لپ‌تاپ، تبلت و کامپیوتر بتوان وارد سایت شد.

سئو داخلی سایت نیز در درون سایت انجام ‌می‌شود‌. هر چه seo داخلی قوی‌تر باشد، اعتبار سایت نیز بیشتر خواهد شد. البته این کار به شرطی عملی خواهد شد که کار را به یک متخصص و حرفه‌ای در این زمینه بسپارید. به این نکته توجه داشته باشید که هدف از سئو داخلی جذب رضایت کاربران سایت است و به پارامترهایی توجه می‌شود که نیازهای کاربران به درستی پاسخ دهد. نکات مهم در Seo داخلی شامل تولید محتوا به صورت مفید و با ارزش، درج نمودن کلمات کلیدی در اول متن محتوا، ذکر عنوان در تگ h1،  توجه به نوشتن تیترهای داخلی در محتوا نویسی، رعایت چگالی کلمات کلیدی و توزیع مناسب آن‌ها در متن،  محتوا نویسی یونیک و عدم استفاده از متن‌های کپی شده می‌باشد. در واقع تولید محتوا به عنوان یکی از مهمترین نکات دستیابی به رتبه برتر گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.

 سئو خارجی به بخش بیرونی سایت ارتباط دارد و باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می‌شود. امور مربوط Seo خارجی به چند گروه مختلف تقسیم می‌شوند که شامل ساخت بک‌ لینک، برندسازی یا برندینگ، فعالیت مداوم در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ سایت می‌باشد. در واقع سئو خارجی به اقداماتی گفته می‌شود که به افزایش اعتبار یک سایت کمک می‌کند و در فضایی آنلاین برای بیشتر دیده شدن سایت صورت می‌گیرد. به عنوان مثال رپورتاژ آگهی به عنوان یک مقاله تبلیغاتی و خبری برند و خدمات ارائه شده در یک سایت را معرفی و به بازاریابی کمک می‌کند. در پایان مقاله، لینک سایت شما برای کلیک کردن مشتریان در متن رپورتاژ آگهی گنجانده می‌شود. در نهایت با کلیک روی لینک کاربران زیادی از سایت مورد نظر بازدید خواهند کرد.

مشاوره سئو چیست؟

 یکی از فعالیت‌های بسیار مهم افراد سئو کار به شمار می‌رود و کمک زیادی به کسب و کارهای مختلف می‌کند‌. مشاوره اگر به صورت حرفه‌ای ارائه شود، می‌تواند در موفقیت پروژه‌های بزرگ یا کوچک در تمام حوزه‌های کسب و کار مؤثر باشد. بسیاری از صاحبان مشاغل در شهرهای تهران و کرج نمی‌دانند که سئو و بهینه‌سازی سایت خود را از کجا شروع کنند و چه استراتژی‌هایی را دنبال نمایند. سئو کار با مشاوره خود رایگان اطلاعات مورد نیاز را درباره سئو در تهران و سئو در کرج در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد‌ و به آن‌ها توضیح می‌دهد که برای موفقیت چه اقداماتی لازم است تا با انجام آن‌ها به هدف خود یعنی کسب رتبه برتر گوگل برسند.

دریافت خدمات سئو از شرکت سئوکار برتر

برای سئو و بهینه‌سازی سایت کسب و کار خود می‌توانید از خدمات ارائه شده در شرکت سئوکار برتر با آدرس اینترنتی https://seokarbartar.com  استفاده کنید. این شرکت مدت‌هاست که در زمینه‌های مختلف مانند طراحی سایت، سئو سایت، مشاوره،  تولید محتوای یونیک و مشاوره آنلاین مشغول فعالیت است.‌ سایت سئوکار خدمات طراحی سایت را به صورت خلاقانه و مبتنی بر اصول بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو و با به تصویر کشیدن برند کسب و کار شما انجام می‌دهد تا به شما کمک کند تا رتبه‌های برتر گوگل را به دست آورید و اعتبارتان به میزان زیادی افزایش یابد.