برگزاری دومین و بزرگترین سمینار یک‌روزه فعالان ملکی کشور در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بی‌شک یکی از نیازهای مبرم در صنعت املاک ایران، آموزش‌های کاربردی و بومی‌سازی شده، همگام با ساختارها و استراتژی‌های جهانی است. صنعت املاک و مستغلات برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود به سرعت در حال تغییر هستند که در سال‌های اخیر استفاده از رسانه‌ها و فناوری‌های جدید را افزایش داده‌اند. در حالیکه صنعت املاک در ایران هنوز به صورت سنتی مدیریت می‌شود. آکادمی آموزش املاک با تکیه بر تغییر نگاه بر صنعت املاک در ایران، از ابتدای سال تاکنون، دومین سمینار آموزش خود را در تهران برگزار خواهد کرد. 
مثل22

دومین و بزرگترین سمینار یک روزه فعالان و مشاورین ملکی کشور در روز جمعه ۱۲ آذرماه سال ۱۴۰۰ در سالن VIP هتل اسپیناس پالاس به همت آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی برگزار خواهد شد. در این سمینار تخصصی بیش از ۲۵۰ نفر از طراحان، سرمایه‌گذاران و مشاورین املاک و مستغلات شرکت خواهند کرد. هدف از این سمینار آموزشی ایجاد استانداردی جدید در صنعت املاک و بهینه‌سازی فرصت‌های جدید می‌باشد. همچنین فرصتی فوق‌العاده برای ایجاد ارتباط با برخی از تأثیرگذارترین بازیگران در صنعت املاک، در حین یادگیری و آموزش خواهد بود. 

این سمینار یک روزه که به همت و راهبری مجموعه آکادمی آموزش املاک امید ابراهیمی برگزار می‌شود، جلسات یادگیری، شبکه‌سازی، به اشتراک‌گذاری تجارب، چشم‌انداز صنعت املاک، و راه‌حل‌های واقع‌بینانه به اشتراگ گذاشته و آخرین بینش و راهکارها به نمایندگان و کارگزاران صنعت املاک ارائه خواهد شد.
مثل33

عموما کارگزاران و مشاورین املاک به طور تمام وقت در املاک و مستغلات کار می‌کنند و زمان کافی برای آموزش و یادگیری ندارند به همین دلیل در سمینار یک روزه آموزش املاک، به طور رسمی و با دعوت از مهندس صمد سلیمان‌زاده خالق برج پارس جردن، دکتر محتشم سخنران انگیزشی و الهام‌بخش، دکتر عرفان الله‌وردی متخصص در زبان بدن و مذاکره، دکتر محمد الماسی متخصص در امور حقوقی املاک، استاد فرشته ایران‌نژاد، و مهندس امید ابراهیمی بنیانگذار آکادمی بطور رسمی با بروزترین موضوعات چالش‌برانگیز در صنعت املاک، به بیش از ۲۵۰ نفر از مشاورین و کارگزاران املاک آموزش خواهند داد تا هر روز رشد کنند، بدرخشند و بدانند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.amozeshamlak.com و یا آدرس اینستاگرام https://www.instagram.com/amozesh_amlak/  مراجعه کنید.