حوادث رکنا: سامانه بارشی جدید امشب وارد کشور می شود.

تهران برفی می شود / هشدارهای جدی سقوط بهمن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا،  بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌گردد.

این سامانه در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوستان، همدان، مرکزی و از بعدازظهر در قزوین، البرز و تهران سبب بارش برف، باران و وزش باد و در مناطق کوهستانی کولاک برف پیش بینی می‌شود.

      دمای تهران فردا به منفی ۶ درجه می‌رسد

این سامانه جمعه در مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، ارتفاعات سمنان و شرق استان تهران منجر به بارش باران می شود. تا روز جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید است.

همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه در استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، سمنان و اصفهان نیز وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد می‌تواند منجر به بروز گرد و خاک شود.

تا روز جمعه در نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور و روز‌های جمعه و شنبه در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۰ درجه رخ خواهد داد. طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج و طوفانی هستند.

 هشدار به کوهنوردان، احتمال سقوط بهمن وجود دارد

از روز شنبه تا اواخر هفته آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می‌شود.