ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش چین گفت که ما هم‌پیمان ایران هستیم چراکه ایران تنها کشوری است که توانسته پوزه آمریکایی‌ها را در منطقه به زمین بزند.

نقل‌قولی از مقام ارشد نظامی چین درباره قدرت ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر محسن آذرافروز پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت بهمن کرمی در شهر چمگردان اظهار کرد: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس رسالت سنگینی است که امروز ضرورت آن بیش‌ازپیش نمایان شده است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بابیان اینکه نسل امروز به پشتوانه فرهنگ غنی دفاع مقدس خود را برای پیکار با دشمنان آماده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بنده در جبهه مقاومت و در بین دلاورمردان سپاه پاسداران و غیورمردان ارتش شاهد حضور جوانانی هستم که حتی دفاع مقدس را ندیده‌اند اما با تاسی از رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس خود را برای نبردی بزرگ با دشمنان مهیا ساخته‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: شهدای ما و رزمندگان در طول دفاع مقدس و نبردهای دیگری همچون محور مقاومت در جهان اسلام، با تاسی از حضرت زهرا(س) توفیقات بزرگی را کسب کرده‌اند.

وی افزود: یازهرا(س) اسم رمز بسیاری از عملیات‌های چون فتح المبین، ولفجر 5 بوده و حتی در موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد هم از همین اسم رمز برای نابودی دشمنان استفاده کردند و جوانان ما امروز با تاسی از بی‌بی دوعالم با دلی آرام به مقابله با استکبار می‌روند.

آذرافروز با اشاره به کلامی از رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه حضرت زهرا(س) اظهار کرد: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) فرموده‌اند که بنده روزی یک سال ملت ایران را در ایام فاطمیه می‌گیرم، خب چنین جمله‌ای به ما یادآور می‌شود که نباید از عظمت چنین ایامی به‌راحتی عبور کنیم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد حضور دلامردان ارتش در محور مقاومت را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: زمانی که بنی‌صدر خائن در مسند قدرت بود درصدد این بود که بین نیروهای نظامی انشقاق ایجاد کند اما نظامیان ما با تاسی از فرمایشات امام خمینی(ره) و با وحدت و همدلی دشمنان را ناکام گذاشتند، امروز هم ما با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در محور مقاومت شهدای ارتشی سرافرازی را تقدیم اسلام کرده‌ایم.

وی با بیان این مطلب که چرا رهبر معظم انقلاب برخلاف برخی از وادادگان غربی می‌فرمایند، جنگ نخواهد شد، تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا به پشتوانه روحیه شهادت‌طلبی و آمادگی کامل مردم و نیروهای مسلح است که بر این موضوع تأکید دارند و یقین بدانید که ایشان بهتر از هرکسی بر مسائلی ازاین‌دست آگاهی دارند.

آذرافروز یادآور شد: زمانی در یکی از برنامه‌های نظامی که در چین حاضرشده بودم با یک جمله از فرمانده نیروی زمینی ارتش چین روبه‌رو شدم که برایم بسیار جالب بود، او گفت ما هم‌پیمان ایران هستیم چراکه ایران تنها کشوری است که توانسته پوزه آمریکایی‌ها را در منطقه به زمین بزند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران امروز در چنان سطحی از آمادگی قرار دارد که دشمنان حتی به خود جرات گستاخی علیه ایران را به خود نمی‌دهند.