حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری دو قلو‌هایی که اقدام به برداشت غیرمجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی عموی خود کرده بودند، خبر داد.

بی آبرویی دوقلوهای مرودشتی در حق عموی شان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا،  سرهنگ فرشید زینلی گفت: اخیرا یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: مبلغ ۴۷ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانکی او برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: پس از طرح این شکایت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت که در نهایت با بررسی‌های فنی، متهمان شناسایی و با دستور مقام قضائی توسط پلیس فتا دستگیر شدند.

دستبرد دو قلوها به حساب بانکی عمو

سرهنگ زینلی گفت: در بازجویی‌ها و تحقیقات تکیملی مشخص شد که متهمان دستگیر شده برادرزاده شاکی هستند که برای خرید بازی اینترنتی دست به این اقدام زده و در بازجویی‌های فنی به جرم خود اعتراف و در این خصوص پرونده اولیه تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با توجه به اینکه دو قلو‌ها به کارت عابر بانک و تلفن همراه عموی خود دسترسی داشته اند از اعتماد او سوء‌استفاده و به صورت مخفیانه به پیامک‌های بانکی او دسترسی و سپس اقدام به واریز وجه در بازی اینترنتی کرده اند.

او با بیان اینکه عمده سرقت‌های اینترنتی به علت اعتماد نابجا به دیگران است؛ به شهروندان توصیه کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا بوده و در این خصوص به هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنند.