رکنا : رویال کلاژن برای سلامت بدن بسیار لازم است.

رویال کلاژن چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رویال کلاژن یک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود. همچنین رویال کلاژن یک مکمل محبوب و ماده تشکیل دهنده محصولات زیبایی و بهداشتی است که سلامت پوست شما را بهبود می‌بخشد. رویال کلاژن به شکل قرص توسط شرکت های مختلف تولید شده است. رویال کلاژن می تواند در سلامت و شادابی پوست و مو مفید واقع شود. در ادامه درباره رویال کلاژن بیشتر خواهید خواند.

به گزارش رکنا، کلاژن به سلول‌های پوست کمک می‌کند تا به یکدیگر بچسبند و همچنین به پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی می‌بخشد. محصولات حاوی این پروتئین چین و چروک‌های روی پوست را کاهش می‌دهد. تولید کلاژن با افزایش سن در بدن کاهش پیدا می‌کند به همین دلیل است که مصرف قرص کلاژن ساز پیشنهاد می‌شود.

ضخیم شدن مو با کلاژن

تحقیقات نشان داده است که مکمل‌های حاوی کلاژن مانند مکمل رویال کلاژن ایکس مارت پروتئین‌های سازنده موی بدن را افزایش می‌دهند که می‌تواند منجر به موهای بلندتر و ضخیم تر شود. کلاژن با مبارزه با آسیب فولیکول‌ها، جلوگیری از نازک شدن ناشی از افزایش سن و فراهم کردن بلوک‌های سازنده مو به ضخیم شدن موها کمک می‌کند. از آنجایی که موهای شما در درجه اول از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است، بدن شما از چندین اسید آمینه برای ساخت آن استفاده می‌کند. اما نکته اصلی اینجاست که بسیاری از این آمینواسیدها در کلاژن یافت می‌شوند. این بدان معناست که کلاژن با تغذیه سلامت مو به رشد مو کمک می‌کند. بهترین نوع کلاژن برای مو، کلاژن دریایی است که از نوع یک کلاژن است.