حوادث رکنا: فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری با هوشمندی پلیس خبر داد و گفت که این قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت به همراه همدست خود شناسایی و دستگیر شد.

جنایت در تالش / مرد ملایری به قتل رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، سرهنگ "احمد ساکی" روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری ، طبق هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران پلیس آگاهی به همراه سایر یگان‌های اجرایی مسئول بلافاصله در صحنه حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی به عمل آورده مشخص شد فردی حدود ۲۵ ساله به وسیله فرد یا افرادی نامعلوم مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافت که به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی ملایر علت وقوع این جرم را اختلافات قبلی عنوان کرد و ادامه داد: فرد یا افراد مجرم بلافاصله پس از ارتکاب این عمل مجرمانه متواری شدند و شناسائی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: در همین ارتباط با تلاش علمی و فنی ماموران این یگان و انجام حدود ۴۸ ساعت پیگیری مستمر و بی‌وقفه و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام فرد قاتل به همراه همدستش دستگیر شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته، متهمان به جرم خود اعتراف کرده و با تلاش ماموران پلیس آگاهی آلت قتاله نیز کشف و قاتل به همراه همدستش به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از متوقف شدن خودروی حامل مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک از این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ ساکی افزود: یک متهم در این زمینه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، سوداگر مرگ تحویل مراجع قضایی شد.