حوادث رکنا: سارقی که به خودرو های غرب تهران دستبرد می زد دستگیر شد.

عکس نوشته به یاد ماهان عزیزم کاردست سارق حرفه ای داد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، یکم بهمن ماه امسال با وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو در باغ پرندگان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس که دیدند خیابان های محل وقوع جرم به دوربین‌های مداربسته مجهز است به بازبینی تصاویر آنها پرداخته و صحنه سرقت هارا را لحظه به لحظه تماشا کردند و متوجه شدند پشت شیشه پراید سارق جمله ای به نام " به یاد ماهان عزیزم " نوشته شده است.

مأموران پلیس در تجسس‌های خود به سرنخ‌های مهمی دست یافتند و متوجه شدند سارق حرفه ای شبانه به محتویات داخل خودرو ها دستبر می زند این درحالی بود که هویت سارق را هم شناسایی کردند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات گشت های شبانه را آغاز کردند. تجسس ها ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس سارق  را هنگام ارتکاب جرم در جاده آزادگان مشاهده کردند.

سارق پس از مشاهده پلیس پابه فرار گذاشت و در یک تعقیب و گریز طولانی پس از درگیری با ماموران پلیس در جاده احمدآباد مستوفی دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

متهم در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرم سرقت محتویات داخل خودرو در تهران اعتراف کرد و اموال تعداد زیادی اموال مسروقه از خودرو متهم کشف شد.

بنابراین گزارش، بادستور بازپرس پرونده متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.