رکنا: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 نفر از سارقان حرفه ای شهرستان فردیس با اعتراف به 13 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح این شهرستان خبر داد.

دستبند سرد پلیس بر دست سارقان خودرو فردیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش رکنا، سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دستگیری 2 نفر از سارقان سابقه دار شهرستان فردیس توسط ماموران کلانتری 11 مرکزی این شهرستان و انتقال آن ها به پلیس آگاهی استان برای انجام تحقیقات تکمیلی، بررسی موضوع در دستورکار اداره عملیات ویژه آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که سارقان در حین تردد به وسیله یک دستگاه خودروی پراید سرقتی بوده اند که ماموران کلانتری متوجه موضوع شده و در یک تعقیب و گریز پلیسی آن ها را دستگیر کرده اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی علی رغم اصرار متهمان بر اینکه فقط یک مورد سرقت داشته اند، اما با انجام اقدامات پلیسی مستنداتی غیرقابل انکار کشف شد که سارقان را وادار به اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به 13 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح شهرستان فردیس اعتراف کرده اند، گفت: با تلاش های صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جنتی در پایان با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، در برقراری نظم و امنیت شهر پلیس را یاری کنند.